
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus
Koolitusfirma Excellence viitab nõudlikele eetilistele ja kvalitatiivsetele kriteeriumitele ning ambitsioonikatele eesmärkidele Koolitus- ja Arenduskeskuse tegevuses, teeninduses ja teenustes. See on teenus, mis ületab tavapäraseid standardeid pakkudes organisatsioonidele paindlikke personali arengu toetamise võimalusi.
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus on täiskasvanute täienduskoolitusi pakkuv ettevõte, mis alustas edukalt oma tegevust 2011. aasta jaanuaris.
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus on loodud eesmärgil olla professionaalne partner organisatsioonidele tulemusliku koolitus- ja arendustegevuse teostamisel vajalikus mahus ja sobivas vormis.
Missioon on toetada organisatsioonide ja spetsialistide professionaalset arengut süsteemset enesetäiendamist võimaldavate täienduskoolituste ja arendusvõimaluste abil.
Visioon on olla kindel ja usaldusväärne koostööpartner organisatsioonidele personali süsteemse arengu toetamisel.
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskuse klientideks on nii eraettevõtted, riigiasutused kui ka MTÜ-d ja SA-d.
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus on paindlik ja usaldusväärne partner organisatsioonidele:
- koolitusstrateegia väljatöötamisel
- koolitusprotsessi juhtimisel
- koolitusprotsessi haldamisel
- koolitustegevuse koordineerimisel
- koolitus- ja arenguvajaduse väljaselgitamisel
- koolitusprogrammide väljatöötamisel ja arendamisel
- sisekoolitussüsteemi ülesehitamisel
- sisekoolitajate kompetentsuse arendamisel
- sisekoolitajate arengu toetamisel
- muudatuste kommunikeerimisel
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskuse peamine kompetents teemavaldkondadena: kommunikatsioon, juhtimine, koolitusprotsessi juhtimine, projektijuhtimine, raamatupidamine, finantsjuhtimine, tööõigus, psühholoogia, müük, teenindus ja koolitaja kompetentsi toetamine andragoogilistele printsiipidele põhinedes.
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus teeb koostööd valdkonna parimate partneritega.
Aadress: Veerenni 24 c, 10135 Tallinn
Koduleht: www.excellence.ee
E-post: info@excellence.ee
Koolitused
-
Juhi isiklik AI assistent – kuidas seda saavutada?
Koolituse eesmärk on omandada teadmised ja oskused, kuidas luua ja käsitleda isiklikku AI-assistenti ning rakendada AI-tööriistu igapäevases töös kalendrihalduses, raportite koostamises, infohalduses ja kommunikatsioonis.
- 11.06.2025 (4 tundi) / E-õpe, e-keskkond Zoom
-
Kuidas reguleerida AI kasutamist organisatsioonis?
Koolituse eesmärk on omandada teadmise ja oskused tehisintellekti kasutusvaldkondadest organisatsioonis, lähtuvalt juriidilistest, eetilistest ja konfidentsiaalsuse aspektidest.
- 20.05.2025 (4 tundi) / E-õpe, e-keskkond Zoom
-
Arenguvestlus kui tulemuste saavutamise ja arengu toetamise vahend
Koolituse käigus õpime tundma arenguvestluse kui tulemuste juhtimise ja tööalaste oskuste vestluse edukalt läbiviimise komponente ja eesmärkide seadmise põhimõtteid. Vaatleme ja analüüsime viljakaks täiskasvanuõppeks toimivaid arengumeetodeid ning õpime tagasisidet andma ja vastu võtma.
- 28.05.2025 (1 päev) / Tallinn, Liivalaia 33 (Tallinna Radisson Blu Hotel Olümpia)
-
Finantsidest personalitöös
Koolituse eesmärk on omandada teadmisi ja oskusi finantsidest personalitöös.
- 03.06.2025 (4 akadeemilist tundi) / Tallinn, E-keskkonnas Zoom
-
Majandusaasta aruande koostamine ja esitamine raamatupidamise seaduse muudatustest lähtuvalt
Koolituse läbija omab ülevaadet majandusaasta aruande koostamise ja esitamise nõuetest ning sellest, millele tuleks tähelepanu pöörata varade ja kohustiste kajastamisel raamatupidamise aastaaruandes.
- 06.06.2025 (4 akadeemilist tundi) / E-õpe, Zoom e-keskkond
-
Onboarding ja offboarding: kuidas luua meeldejäävat töötajakogemust?
Värbamist saab lugeda õnnestunuks alles siis, kui uus töötaja on läbinud sisseelamisprogrammi ning katseaja. See, kuidas organisatsioon on oma uute töötajate tulekuks valmis, võtab neid vastu ning alustavate töötajate sisseelamist toetab, on väga suure tähtsusega. Onboardingul alguse saanud uue töötaja kogemus paneb aluse edasisele positiivsele töötajakogemusele ning lojaalsele töösuhtele. Räägime, milline on offboardingu olulisus töötajakogemuse kujundamisel ja kuidas tagada läbimõeldud lahkumiskogemus.
- 22.05.2025 (8 akadeemilist tundi ) / Tallinn,
-
Exit intervjuu – tööriist juhile ja personalijuhile
Koolituse eesmärgiks on teadvustada exit intervjuude olulisust organisatsioonikultuuri kujundamisel, olemasoleva personali motiveerimisel ning tööandja maine kujundamisel. Koolitusel osaleja omandab exit intervjuude eduka läbiviimise viisid ning saab nõuandeid exit intervjuude pööramiseks organisatsiooni kasuks.
- 09.09.2025 (6 akadeemilist tundi) / Tallinn, Liivalaia tn 33 (Radisson Blu Olumpia Hotel)
-
Värbamiskoolitus
Koolitusel omandatakse teadmised ja oskused süsteemseks ning tulemuslikuks personali värbamiseks, mõtestatakse värbaja rolli olulisust ning tutvutakse süsteemse värbamisprotsessi etappidega.
- 29.05.2025 (8 akadeemilist tundi ) / Tallinn, Toimumiskoht täpsustamisel
-
Kompetentsimudel – kuidas luua ja tulemuslikult rakendada?
Koolitusel omandame teadmisi kompententsimudeli rakendamise olulisusest ja eelistest ning organisatsiooni strateegiliste eesmärkidega sidumiseks. Õpime, kuidas hästi töötavat kompentsimudelit luua ja värbamisel, personali hindamisel ning arendamisel reaalselt kasutada.
- 17.06.2025 (6 akadeemilist tundi) / Tallinn,
-
Strateegiline personalijuhtimine
Koolitusel õpime analüüsima organisatsiooni strateegilisi vajadusi. Omandame teadmisi ja oskusi, kuidas olla juhtidele strateegiline partner organisatsiooni arendamisel ning kuidas koostada organisatsiooni strateegiat toetav personalistrateegia ja kuidas seda ellu viia.
- 10.06.2025 (7 akadeemilist tundi) / Tallinn,
-
Kõik oluline küberturvalisusest
Koolitusel omandame teadmised küberjulgeolekust, küberohtude liikidest, rünnakumeetoditest ja õpime tundma isiklike ja organisatsiooniliste andmete kaitse meetmeid ning omandame teadlikkuse ja oskuse nendega toimetulekuks.
- 22.05.2025 (4 akadeemilist tundi) / Tallinn,
-
Korrektne keelekasutus ametikirjades
Koolitusel saate teada, kuidas koostada grammatiliselt õigeid ja selgelt arusaadavaid ametikirju. Õpime kirja teel ennast loogiliselt väljendama arvestades selle mõju ja eesmärki sõnumi edastamisel, mis tagaks usaldusväärsuse ja korrektsuse võimalikult paljudele kirja saajatele. Lisaks tutvume ka uuemate keelereeglite ja teksti sobimatute väljendite ning kantseliidiga.
- 07.10.2025 (6 akadeemilist tundi) / Tallinn,
-
Keskastmejuhi arenguprogramm
Koolituse eesmärk on saada toetust keskastmejuhti igapäevastes juhtimistegevustes. Jagada praktilisi kogemusi ja omandada praktilisi teadmisi, kuidas olla efektiivsem ning arendada meeskonna juhtimise oskusi.
- 12.09.2025 (24 akt) / Tallinn,
-
Keskastmejuhi arenguprogramm: planeerimine, otsustamine, muudatuste juhtimine
Koolituse eesmärk on toetada koolitusel osalejat erinevate plaanide koostamisel, ideede genereerimisel ning pakutud ideede vahel otsustamisel. Lisaks anda teadmisi ja oskusi muudatuste läbiviimiseks ning muudatuste vastuseisuga toimetulekuks.
- 03.10.2025 (6 akt) / Tallinn,
-
Keskastmejuhi arenguprogramm: protsesside juhtimine
Koolituse eesmärk on omandada teadmisi ja oskusi, kuidas protsesse edukalt juhtida, et saavutada kvaliteet ning vastavus klientide kõrgetele ootustele. Mõtteid sellest, kui oluline on igapäevane pidev arenemine.
- 26.09.2025 (6 akt) / Tallinn,
-
Keskastmejuhi arenguprogramm: meeskonna juhtimine
Koolituse eesmärk on omandada parimad teadmised meeskonna juhtimiseks. On ütlus, kui soovid minna kiiresti, mine üksi. Kui tahad jõuda kaugele, mine koos teistega. Keskendume sellele, mida on juhina vaja teha, et saada oma meeskonna peamiseks julgustajaks ja inimeste arengu toetajaks.
- 19.09.2025 (6 akt) / Tallinn,
-
Keskastmejuhi arenguprogramm: enesejuhtimine
Koolituse eesmärk on defineerida keskastmejuhi rolli ettevõttes, kaardistada erinevate osapoolte ootused ning jagada praktilist teavet, mida saaksime teha, et iseennast paremini tunda ning seeläbi efektiivsemalt juhtida. Kõik algab enesejuhtimisest. Enne lennuki õhkutõusmist tehtavas instruktaažis juhitakse tähelepanu ka sellele, et esmalt tuleb hapnikumask panna endale, seejärel alles kaasreisijale.
- 12.09.2025 (6 akt) / Tallinn,
-
Teenusedisain – kuidas disainida organisatsioonisisest teenust?
Koolituse eesmärk on omandada teadmised teenusedisaini metoodikast organisatsiooni siseteenuste arendamise näite varal ning arendada seonduvate meetodite kasutamise oskust.
- 05.06.2025 (12 akt) / Tallinn,
-
Praktiline juhtimiskoolitus: spetsialistist inimeste juhiks
Koolituse eesmärk on mõista spetsialisti ja inimeste juhi rollide erinevusi ning saavutada valmisolek saada hakkama sellest tulenevate väljakutsetega; omandada teadmised inimeste juhile vajalikest tegevustest ja baaskompetentsidest, arendada meeskonna juhtimise oskusi.
- 03.06.2025 (16 akt) / Tallinn,
-
Ingliskeelsete ametikirjade korrektne vormistus
Iga organisatsiooni esindav kiri kujundab selle mainet nii kodu- kui ka välismaal. Lisaks õigekirjale peab korrektne kiri olema selge sõnumiga, viisakas, positiivne ja sõbralik.
Koolitusel saab ülevaate korrektsete ingliskeelsete ametikirjade kirjutamisest rekvisiitide paigutuse ja kirja ülesehituse, õige stiilivaliku ja kaasaegse keelekasutuse osas. Saavutatakse kindlustunne sagedamini ettetulevate ametikirjade ja e-kirjade kirjutamisel.- 05.11.2025 (6 akadeemilist tundi ) / Tallinn,
-
Põhivara kajastamine raamatupidamises
Koolitusel saab ülevaate materiaalse ja immateriaalse põhivara kajastamisest raamatupidamises Eesti finantsaruandluse standardi kohaselt alates selle soetamisest kuni müügi või mahakandmiseni.
- 17.09.2025 (4 akt) / E-õpe, E-keskkonnas Zoom
-
Spetsialistist juhiks: suhtlemiskompetentsid
Koolituse eesmärk on mõista ja teadvustada spetsialistist juhiks saamisega kaasnevaid rollimuutuseid, omandada juhile vajalike suhtlemiskompententse ja teadmisi ning praktilisi tööriistu heaks juhiks olemiseks.
- 08.10.2025 (7 akt) / Tallinn,