Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Tulemuslikkuse treening – coaching juhi igapäevatöös

Coaching’u oskustega juht loob meeskonna, kus igaühe potentsiaal saab särada – tulemused, areng ja motivatsioon kasvavad üheskoos. Nii sünnib tegus ja eesmärgistatud organisatsioonikultuur, mis ei too kasu mitte ainult igapäevastes vestlustes, vaid ka suuremates muutustes ja arenguhüpetes.


Kas coaching’u oskused on tänapäeva juhtimise salarelv või järjekordne moehullus? Juhid ja spetsialistid, kes on omandanud coaching’u põhitõed, kinnitavad, et see on muutnud nende koostöö- ja suhtlemisoskuseid märgatavalt paremaks. Kõigist juhtidest ei pea saama coach’id, ent tänapäeva tööelu ootustele vastamiseks on praktilised coaching’u oskused muutunud hädavajalikuks.

Coaching aitab juhil luua keskkonna, kus koostöö ja suhtlemine on tõhusamad ning meeskond tunneb end kaasatuna ja väärtustatuna. Kiire elutempo ja pidev ajanappus võivad viia selleni, et tormatakse lahendustega välja enne, kui jõutakse teist kuulata ja mõista. Lisaks õpetab coaching juhile, kuidas vestluspartneriga usalduslikku ruumi luua – seal sünnivad parimad ideed ja lahendused, mis motiveerivad ja aitavad võtta vastutust enda arengu ja tulemuste eest.

Koolitus koosneb kolmest moodulist:

  • I moodul: Juhtimiscoaching’u kasutamine eesmärkide seadmisel ja tulemuslikkuse treenimisel.
  • II moodul: Töötajate potentsiaali avamine ja arendamine coaching’u abil.
  • III moodul: Praktikum – Juhtide klubi

Koolituse eesmärgiks on omandada teadmised ja praktilised oskused coachingust kui mõjusa kaasava juhtimise vahendist, et toetada töötajate arengut ning avada potentsiaal saavutades tulemuslikkuse eesmärgid.

Sihtgrupp:
Erinevate tasandite juhid (tipp-, keskastme- ja esmatasandijuhid) ja juhtivadspetsialistid, meeskonnajuhid, personalijuhid ja -spetsialistid.

Programm:

  • I moodul: Juhtimiscoaching’u kasutamine eesmärkide seadmisel ja tulemuslikkuse treenimisel
    • 13.00–14.30 Muutunud ootused juhtimisele ja juhitööks vajalikud oskused
      • Muutunud ootused juhirollile ja strateegilise juhi kompetentsidele
      • Psühholoogia aluspõhimõtted ja teadmised tasakaalukaks juhtimiseks
      • Juhi emotsionaalne stiil juhtimise mõjutajana
    • 14.30–14.45 Paus
    • 14.45–16.15 Praktilised coaching’u oskused juhi igapäevatöös
        • Coaching’u printsiibid ja võtmeoskused, nende kasutamine igapäevases juhtimises ja partnerluses
        • Kuulamise ja vaikimise kunst suhtlemises mõtlemise ergutamiseks
        • Mõjusate küsimuste esitamine igapäevases juhitöös – mõtete tegudesse suunamine
      • Eesmärkide seadmine ja tulemuste juhtimine coaching’u abil
        • Kaasav eesmärkide seadmine ja vastutusele ergutamine nende saavutamisel
        • Tunnustav ja hinnanguvaba tagasiside, riskide võtmine ja eksimuste aktsepteerimine
        • Praktilised ja mõjusad küsimused muutuste elluviimise võimestamiseks
  • II moodul: Töötajate potentsiaali avamine ja arendamine coaching’u abil
    • 13.00–14.30 Arengule suunatud juhtimiskultuuri loomine oma meeskonnas
      • Usalduse ja avatuse loomine meeskonnas, kui aluse panek arengule ning innovatsioonile
      • Meeskonna maksimaalse võimekuse kasvatamine läbi inimeste parima võimekuse märkamise
      • Mõjusad küsimused arengupotentsiaali avamiseks ja arengu ergutamiseks
    • 14.30–14.45 Paus
    • 14.45–16.15 Potentsiaali märkamine ja julgustamine coaching’u abil
        • Töötaja tugevuste väljatoomine ja tunnustamine coaching’u abil
        • Saavutamisele suunamine lähtuvalt individuaalsest võimekusest ja kompetentsidest
        • Eesmärkide seadmine lähtuvalt parimast individuaalsest võimekusest
        • Praktilised coaching’u võtmeoskused ja tööriistad potentsiaali avamiseks ja juhtimiseks
      • Mõjusate arengueesmärkide seadmine ja töötajate karjääri planeerimine
        • Arenguks inspireeriva õhustiku kujundamine ja suunavate küsimuste esitamine
        • Organisatsiooni ja töötaja arengut toetavate karjääriplaanide koostamine.
        • Tulemuste ja arengueesmärkide sidumine ja juhtimine coaching’u tehnikate abil.
        • Juhi areng enesecoachingu’t kasutades
  • III moodul: Praktikum – Juhtide klubi
    • Praktikum ehk Juhtide klubi toimub 3 nädalat peale II mooduli lõppu. Koolitaja püstitab ülesande II mooduli lõpus, lähtudes koolitusgrupi peamistest fookustest, väljakutsetest ja praktiseerimise vajadustest. Osalejatele saadetakse oskuste praktiseerimiseks küsimused, mida saab katsetada ja praktiseerida tulemuslikkuse juhtimise eesmärgil. Praktikumi käigus jagatakse vahepealseid kogemusi, lahendatakse juhtumianalüüse ning tehakse kokkuvõte moodulitest ja praktikumist.

Koolituse tulemusena osaleja:

  • mõistab coaching’u olemust ja praktilisi kasutamisvõimalusi;
  • teab, millal coaching’ut kasutada ja tunneb selle rakendamise võimalusi organisatsioonis;
  • oskab kasutada coachivat tagasisidet tulemuste saavutamise ergutamiseks;
  • on saanud ülevaate coaching’u praktilistest tööriistadest igapäevases juhtimises;
  • mõistab, kuidas avada töötajates tööalase karjääri edendamise ja tööalaste oskuste arendamise teadlikkus.

Meetodid:
Interaktiivne loeng, arutelud, juhendatud praktilised ülesanded, individuaalne kodune ülesanne, rühmatöö ja koostööülesanded, juhtumianalüüsid.

Koolitaja:
Ülle Pind on lõpetanud Tartu Ülikooli ajakirjanduse kommunikatsioonijuhtimise eriala (BA) ja Tallinna Ülikooli organisatsioonikäitumise eriala (MA). Ta on lõpetanud Inglismaal AoEC Tippjuhtide coachingu väljaõppeprogrammi ja omab diplomit “The Advanced Practicioner Diploma in Executive Coaching”. Lisaks on ta läbinud karjäärinõustaja ja mentori väljaõppe ning praktiseerinud seda alates 2004. aastast.
Üllel on pikaajaline strateegilise juhtimise kogemus personalijuhi ja tippjuhtkonna liikmena organisatsioonides nagu Swedbank Eesti, Ericsson Eesti, Elcoteq Tallinn, Stora Enso Baltikum ja Paikuse Saeveski. Organisatsioonide personalijuhina on ta olnud eestvedajaks ja muudatuste juhiks nii personali-, juhtimise- kui ka organisatsioonikultuuride valdkondades. Erinevate valdkondade praktiline ja põhjalik juhtimise kogemus on teinud temast hinnatud koolitaja, juhtimiskonsultandi ja coachi viimased 15 aastat.
Töötades personalijuhina erinevates ettevõtetes, on ta tõestanud visiooni loomise ja praktilise tööga, kuidas inimlik ja hooliv suhtumine toetab organisatsiooni tulemusi. Tema personalijuhtimise ajajärgul omistati Swedbankile Pere- ja Töötajasõbraliku tööandja kuldmärgis ja kaasaegse tööandja märgis “Austame erinevusi”. Suureks isiklikuks tunnustuseks peab ta Swedbanki Aasta Juht 2020 ja PARE Mõjukaim Personalijuht 2021 tiitleid.


Koolitusfirma tutvustus

Koolitusfirma Excellence viitab nõudlikele eetilistele ja kvalitatiivsetele kriteeriumitele ning ambitsioonikatele eesmärkidele Koolitus- ja Arenduskeskuse tegevuses, teeninduses ja teenustes. See on teenus, mis ületab tavapäraseid standardeid pakkudes organisatsioonidele paindlikke personali arengu toetamise võimalusi. Loen koolitusfirma kohta veel...

Registreerun koolitusele