Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Persoonibränd: 1. minuti mõju suhtlemissituatsioonides

Tänapäeva kiiresti muutuvas keskkonnas on oluline oskus luua usaldusväärne ja teadlik esmamulje kui tähtis osa professionaalsest persoonibrändist.


Koolitusel omandavad osalejad teadmised ja praktilised oskused, kuidas kujundada suhtluse esimesed hetked teadlikult ja strateegiliselt, et need looks usaldusväärsust. Läheneme teemale disainmõtlemise vaatenurgast: kuidas kujundada olukordi kasutajakeskselt ja sihipäraselt. Uurime, kuidas keelekasutus, kehakeel ja kontekstitundlikkus aitavad luua selge ja tulemusliku kontakti erinevates suhtlussituatsioonides.

Koolituse eesmärk on omandada teadmised ja oskused mõjusa suhtluse alustamiseks, mis aitab kujundada usaldusväärset esmamuljet ja soodustab koostööd.

Sihtgrupp:
Erinevate tasandite juhid ja spetsialistid, koolitajad, personalijuhid ja -spetsialistid, teenindus- ja müügijuhid ning -spetsialistid jt, kes soovivad luua mõjusat persoonibrändi ja arendada oma suhtlusoskusi.

Programm:

  • 9.45–10.00 Kogunemine ja hommikukohv
  • 10.00–11.30 Esmamulje ja persoonibränd suhtluses
    • Esmamulje ja esimese minuti mõju
    • Persoonibränd suhtluses – iga kontakt kui mikrobränding
  • 11.30–11.45 Kohvipaus
  • 11.45–13.15 Disainmõtlemine suhtluses
    • Disainmõtlemise printsiibid suhtluses
    • Sihtrühma tajumine
    • Keelekasutus ja selgus
  • 13.15–14.00 Lõunapaus
  • 14.00–15.30 Mõjus ja usaldust loov suhtlemine
    • Verbaalne ja mitteverbaalne usaldus
    • Avatud ja suletud sõnumid
    • Praktilised harjutused
    • Reflektsioon, kokkuvõtted, isiklik tegevusplaan

Koolituse tulemusena osaleja:

  • kirjeldab suhtluse alustamise mõju esmamuljele ja koostöösuhte kujunemisele;
  • selgitab, kuidas sõnumi ülesehitus ja keelekasutus mõjutavad suhtluse kulgu ja arusaadavust;
  • oskab rakendada praktilisi võtteid, et alustada suhtlust eesmärgipäraselt ja selgelt;
  • teab, kuidas hinnata oma suhtlusstiili tugevusi ja arengukohti.

Koolitaja:
Grete Männikus on ettevõtja ja ülikooli õppejõud. Viimased viis aastat on ta keskendunud brändi ja sh persoonibrändi teemadele, toomaks rohkem tähelepanu autentsusele ning ehedate ja väärtuslike kogemuste loomisele. Grete jaoks on teenuste disaini ja brändingu suurimaks ühisosaks kliendile loodavad kogemused ja nende mõtestamine. Kuna meie kõigi persoonibrändid on ruumis juba enne, kui me ise ruumi siseneme, on teadlikkusel iseendast ja oma brändist oluline roll esmamulje kujundamisel. Disainmõtlemine aitab meil aga mõtestada olukorda ja arvestada erinevate osapoolte ja kontekstiga nii, et suhtlus ei oleks pingestatud ja surutud, vaid vaba ja voolav.


Koolitusfirma tutvustus

Koolitusfirma Excellence viitab nõudlikele eetilistele ja kvalitatiivsetele kriteeriumitele ning ambitsioonikatele eesmärkidele Koolitus- ja Arenduskeskuse tegevuses, teeninduses ja teenustes. See on teenus, mis ületab tavapäraseid standardeid pakkudes organisatsioonidele paindlikke personali arengu toetamise võimalusi. Loen koolitusfirma kohta veel...

Registreerun koolitusele