Klienditeenindus
-
Klienditeenindaja baasoskused
Koolituse tulemusena on õppijal baasoskused ja -teadmised, et töötada eduka klienditeenindajana.
- 02.10.2025 (80 ak/h) / Tartu, Teguri 37 ja veebikeskkonnas Zoom
- 02.10.2025 (80 ak/h) / Tallinn, Parda 3 ja veebikeskkonnas Zoom
- 27.11.2025 (80 ak/h) / Tallinn, Parda 3 ja veebikeskkond Zoom
- 27.11.2025 (80 ak/h) / Tallinn, Parda 3 ja veebikeskkond Zoom
- vaata veel ...
-
Toimetulek keeruliste klientidega
Koolituse eesmärk on avardada osalejate teadlikkust keerulistes olukordades toimetulekuks ja arendada selleks vajalikke oskuseid.
- 08.10.2025 (6 tundi) / Tallinn, Pärnu mnt 67A (IV korrus)
-
Praktilise klienditeeninduse ABC
Koolituse eesmärk on tõsta osalejate professionaalsust ja enesekindlust klienditeeninduses, pakkudes praktilisi tööriistu paremaks suhtlemiseks ja keeruliste olukordade lahendamiseks. Koolitus annab põhjalikud suhtlemis- ja käitumisoskused, pakkumaks klientidele kvaliteetset teenindust ning suurendada töötaja enda rahulolu ja motivatsiooni.
- 13.10.2025 (26 akadeemilist tundi (4 päeva)) / Tallinn, Tulika 19, Flora Maja B-korpuse 1. korrusel või veebikeskkonnas
-
Patsiendikeskne lähenemine- kuidas eristuda kõrgetasemelise tervishoiuteenusega?
Koolitusel antakse põhjalikud teadmised patsiendikesksest suhtumisest ja hoiakutest ning kuidas neid praktikas rakendada. Samuti käsitletakse patsiendikeskse suhtumise peamiseid takistusi ja võimalusi, kuidas neid ületada.
- 28.10.2025 (4 akt) / E-õpe, Online-koolitus
-
Edukas müük: positiivne kliendisuhtlus, mõjus e-kiri ning müügipakkumine
Koolituse eesmärgiks on pakkuda osalejatele põhjalikku ülevaadet klienditeeninduse olulistest põhimõtetest ning anda vajalikud teadmised, kuidas kujundada efektiivseid e-kirju ja müügipakkumisi.
- 29.09.2025 (32 tundi) / Tallinn, Pärnu mnt 67a
- vaata veel ...
-
Teeninduskoolitus administreerivale personalile
Kui puutud oma töös kokku teeninduse või administreerimisega ning vajad selles osas teamiste täiendamist, oled oodatud koolitusele. Õppe jooksul läbime erinevad teemad alates teenindamise algtõdetest kuni enesehoiuni välja.
- 11.09.2025 (88 tundi) / Tallinn, Pärnu mnt 67A (IV korrus)
-
Kliendisuhtluskoolitus IT-spetsialistidele ja kasutajatoele
Osalejad saavad 2-päevase koolituse jooksul teadmised efektiivsetest kommunikatsioonitehnikatest. Lisaks oskused koostöö loomiseks ning professionaalseks suhestumiseks kolleegide ja klientidega.
- 17.11.2025 (16 ak. tundi) / Tallinn, Aia 7