Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Värbamise praktikum juhtidele

Koolitusel omandavad osalejad teadmised ja oskused värbamise strateegiliseks juhtimiseks ning kvaliteetsete värbamisotsuste tegemiseks. Programm keskendub praktiliste oskuste arendamisele läbi reaalsete stsenaariumide ja kohese rakendamise.


Tänapäeval on värbamine üks kõige kriitilisemaid juhtimisoskusi. Kiiresti muutuvas ärikeskkonnas ei piisa enam lihtsalt vabade kohtade täitmisest – vaja on strateegilist lähenemist, mis toetab ettevõtte kasvueesmärke ja tugevdab meeskonna võimekust. Värbamise kvaliteet mõjutab otseselt meeskonna tulemuslikkust, ettevõtte mainet ja pikaajalisi äriväljavaateid.

Sihtgrupp:
Keskmise ja kõrgema taseme juhid, kes vastutavad värbamise eest oma meeskondades. Väikeettevõtete omanikud ja juhid, kes peavad värbamist ise korraldama. Meeskonnajuhid, projektijuhid ja valdkonnajuhid, kes osalevad värbamisprotsessides. Personalijuhid, kes soovivad parandada koostööd värbamisjuhtidega. Juhid, kel on vähe värbamiskogemust või kes soovivad oma lähenemist süstematiseerida.

Programm:

  • I moodul: Värbamine kui äriotsus ja strateegiline partnerlus
    • 10.00 – 11.30 Millised on halvade värbamisotsuste tegelikud kulud ja mõju äritulemusele?
      • Kuidas muuta värbamine reaktiivsest protsessist strateegiliseks äriotsuseks?
    • Paus 11.30 – 11.45
    • 11.45 – 12.25 Kuidas planeerida värbamisprotsessi ressursse ja aega?
      • Värbamispartnerlus: millal ja kuidas kaasata värbamisagentuurid või personalikonsultandid?
      • Personaliosakonnaga koostöö põhimõtted (kui see on ettevõttes olemas).
  • II moodul: Rolli defineerimine ja struktureeritud värbamisprotsess
    • 10.00 – 11.30 Kuidas defineerida selged rollipõhised nõuded ja edukriteeriumid?
      • Millised oskused on kohustuslikud ja millised soovituslikud?
      • Milliseid värbamiskanaleid kasutada (töökuulutusportaalid, sotsiaalmeedia, võrgustikud)
    • Paus 11.30 – 11.45
    • 11.45 – 12.25 Kuidas luua struktureeritud värbamisprotsess koos selgete ajakavade ja järjekindlate hindamiskriteeriumidega?
      • Kandidaatidega suhtlemise head tavad: vastamise kiirendamised, selge kommunikatsioon protsessi kohta.
      • Kandidaatide kogemus ja tööandja maine: miks on oluline professionaalne suhtlus ka tagasilükatud kandidaatidega?
  • III moodul: Tulemuslikud intervjuud ja eelarvamuste vähendamine
    • 10.00 – 11.30 Mis on SMART intervjuu tehnika ja kuidas see aitab prognoosida töösooritust?
      • Kuidas koostada käitumuslikke küsimusi, mis avavad kandidaadi tegelikud oskused?
    • Paus 11.30 – 11.45
    • 11.45 – 12.25 Millised on kõige sagedasemad eelarvamused värbamisel ja kuidas neid ära tunda?
      • Millised küsimused on keelatud ja kuidas vältida õiguslikke riske?
      • Struktureeritud hindamine vs intuitiivne otsustamine.
  • IV moodul: Otsustamine, kvaliteedi tagamine ja tulemuste mõõtmine
    • 10.00 – 11.30 Kuidas teha tõenduspõhiseid värbamisotsuseid ja vältida “kõhutunde” järgi otsustamist?
      • Millised on värbamise kvaliteedi näitajad ja kuidas neid mõõta väikeses ettevõttes?
      • Kuidas jälgida uute töötajate kohanemist ja varast edu?
    • Paus 11.30 – 11.45
    • 11.45 – 12.25 Millised on märgid, et värbamisprotsess vajab parandamist?
      • Värbamise tulemuslikkuse mõõtmine ja selle seostamine äriväljavaatega.
      • Millal on mõistlik kasutada välisabi (värbamisagentuurid, konsultandid)?

Koolituse tulemusena osaleja:

  • hindab värbamisvajadusi strateegiliselt ja teeb äripõhiseid värbamisotsuseid;
  • rakendab struktureeritud värbamisprotsessi ja jagab tõhusat tagasisidet kandidaatidega;
  • viib läbi struktureeritud, eelarvamustevabad intervjuud kasutades SMART meetodit;
  • teeb tõenduspõhiseid värbamisotsuseid ja rakendab kvaliteedi tagamise süsteeme;

Koolitaja:
Jelena Laudver
on Tallinna Tehnikaülikooli ärikorralduse magister, kellel on üle 20-aastane kogemus personalijuhtimises rahvusvahelistes organisatsioonides. Oma karjääri jooksul on ta töötanud strateegilise personalipartnerina erinevates rahvusvahelistes ettevõtetes, tehes tihedat koostööd juhtide ja meeskondadega ettevõtete strateegiliste eesmärkide saavutamiseks.
Alates 2012. aastast on Jelenal rikkalik kogemus täiskasvanute koolitamises. Ta on edukalt koolitanud keskastmejuhte, personalispetsialiste ja värbamisspetsialiste, jagades oma sügavaid teadmisi ja praktilisi oskusi.
2020. aastast on Jelena sertifitseeritud DiSC koolitaja.


Koolitusfirma tutvustus

Koolitusfirma Excellence viitab nõudlikele eetilistele ja kvalitatiivsetele kriteeriumitele ning ambitsioonikatele eesmärkidele Koolitus- ja Arenduskeskuse tegevuses, teeninduses ja teenustes. See on teenus, mis ületab tavapäraseid standardeid pakkudes organisatsioonidele paindlikke personali arengu toetamise võimalusi. Loen koolitusfirma kohta veel...

Registreerun koolitusele