Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Paindlik väärtuspakkumine ja tasusüsteem

Tänapäeva töömaailm ootab tööandjatelt rohkem kui kunagi varem – töötajad hindavad paindlikkust, tähenduslikku väärtuspakkumist ja õiglast tasustamist. Kuidas aga luua väärtuspakkumine ja tasusüsteem, mis kõnetab erinevaid põlvkondi ja vastab tööjõu ootustele? Kuidas sobitub sellesse paindlik tööaeg ja hübriidtöö? Kas viis ja peagi kuus erinevat põlvkonda tööturul vajavad ühtmoodi väärtuspakkumist? Kuidas luua tasusüsteem, mis ei piiraks, vaid ergutaks tulemuste saavutamist?


Koolitusel uurime, kuidas kujundada väärtuspakkumine, mis peegeldab organisatsiooni tugevusi ja toetab töötajate motivatsiooni, arengut ning pühendumust. Samuti käsitleme tasusüsteemi kui strateegilist juhtimistööriista, mille kaudu saab organisatsioon oma eesmärke tõhusamalt ellu viia. Räägime, miks ühtne „kõigile sobiv“ lähenemine enam ei tööta ja kuidas disainida tasusüsteemi, mis on läbipaistev, õiglane ja paindlik kõigile. Kuuleme näiteid, kuidas innovatiivsed tööandjad kombineerivad väärtuspakkumist ja tasusüsteemi, et suurendada rahulolu ja hoida ettevõtet atraktiivsena. Lisaks praktikust koolitajale tuleb kogemusi jagama ka ühe organisatsiooni esindaja, kellel on see kõik õnnestunud.

Koolituse eesmärk on omandada teadmised ja praktilised tööriistad, kuidas kujundada ning rakendada tänapäevast paindlikku töötaja väärtuspakkumist ja tasusüsteemi, et toetada organisatsiooni strateegilisi eesmärke ning töötajate ootustele vastamist.

Sihtgrupp:
Erinevate tasandite juhid (tipp-, keskastme- ja esmatasandijuhid), personalijuhid ja -spetsialistid, finantsjuhid ja -spetsialistid, raamatupidajad ja palgaspetsialistid.

Programm:

  • 09.45–10.00 Kogunemine ja tervituskohv
  • 10.00–11.30 Väärtuspakkumise olemus ja strateegiline tähtsus
    • Mis on töötaja väärtuspakkumine ja kuidas see mõjutab organisatsiooni tulemusi?
    • Väärtuspakkumise komponendid: töö sisu, arenguvõimalused, töökorraldus, kultuur, tasustamine
    • Millega kõnetada erinevaid põlvkondi ja toetada töötajate pühendumust ning lojaalsust?
  • 11.30–11.45 Kohvipaus
  • 11.45–13.15 Tasusüsteem kui tulemuste ja arengu võimestaja
    • Põhikomponendid ja strateegiline roll muutunud tööelus
    • Fikseeritud ja paindlike tasuelementide ühendamise võimalused
    • Õiglase ja motiveeriva tasusüsteemi loomine ning uuendamine
    • Erinevate põlvkondade ootused tasustamisele
  • 13.15–14.00 Lõunapaus
  • 14.00–16.15
    • Paindliku väärtuspakkumise ja tasusüsteemi kujundamine praktikas
      • Tööandja väärtuspakkumise kaardistamine ja tugevuste leidmine
      • Kuidas kombineerida väärtuspakkumine ja tasusüsteem organisatsiooni strateegias?
      • Juhtumi analüüs: edukad praktikad Eestis ja maailmas
      • Praktilised tööriistad ja näpunäited
    • Praktiku näide ja juhtumianalüüs
      • Eduka Eesti ettevõtte esindaja jagab oma kogemust
      • Kuuldud praktika analüüsimine ja kokkuvõtted
      • Isiklik tegevusplaan: kuidas rakendada õpitut oma organisatsioonis?

Koolituse tulemusena osaleja:

  • mõistab väärtuspakkumise olulisust ja komponente;
  • oskab kujundada tasusüsteemi töötajate ootuste ja vajadustega;
  • teab, kuidas toetada töötajate pühendumust ja arengut;
  • on teadlik erinevate põlvkondade ootustest ja oskab nendega arvestada;
  • oskab rakendada praktikaid paindliku tasusüsteemi kujundamisel.

Koolitaja:
Ülle Pind
on lõpetanud Tartu Ülikooli ajakirjanduse kommunikatsioonijuhtimise eriala (BA) ja Tallinna Ülikooli organisatsioonikäitumise eriala (MA). Ta on lõpetanud Inglismaal AoEC Tippjuhtide coachingu väljaõppeprogrammi ja omab diplomit “The Advanced Practicioner Diploma in Executive Coaching”. Lisaks on ta läbinud karjäärinõustaja ja mentori väljaõppe ning praktiseerinud seda alates 2004. aastast.
Üllel on pikaajaline strateegilise juhtimise kogemus personalijuhi ja tippjuhtkonna liikmena organisatsioonides nagu Swedbank Eesti, Ericsson Eesti, Elcoteq Tallinn, Stora Enso Baltikum ja Paikuse Saeveski. Organisatsioonide personalijuhina on ta olnud eestvedajaks ja muudatuste juhiks nii personali-, juhtimise- kui ka organisatsioonikultuuride valdkondades. Erinevate valdkondade praktiline ja põhjalik juhtimise kogemus on teinud temast hinnatud koolitaja, juhtimiskonsultandi ja coachi viimased 15 aastat.
Töötades personalijuhina erinevates ettevõtetes, on ta tõestanud visiooni loomise ja praktilise tööga, kuidas inimlik ja hooliv suhtumine toetab organisatsiooni tulemusi. Tema personalijuhtimise ajajärgul omistati Swedbankile Pere- ja Töötajasõbraliku tööandja kuldmärgis ja kaasaegse tööandja märgis “Austame erinevusi”. Suureks isiklikuks tunnustuseks peab ta Swedbanki Aasta Juht 2020 ja PARE Mõjukaim Personalijuht 2021 tiitleid.


Registreerun koolitusele

Hetkel registreerimiseks vabu aegu ei ole.