Klienditeenindus
-
Tootmise- ja teeninduse korraldamine
Kas tootmis- ja teenindusprotsesside korraldamine tundub vahel kui tasakaaluharjutus, kus kõik peab ideaalselt klappima? Mikrokvalifikatsiooni programm “Tootmise- ja teeninduse korraldamine” aitab luua selgust ja süsteemsust, pakkudes tööriistu protsesside tõhusaks juhtimiseks.
-
Klienditeenindaja baasoskused
Koolituse tulemusena on õppijal baasoskused ja -teadmised, et töötada eduka klienditeenindajana.
- 02.10.2025 (80 ak/h) / Tartu, Teguri 37 ja veebikeskkonnas Zoom
- 02.10.2025 (80 ak/h) / Tallinn, Parda 3 ja veebikeskkonnas Zoom
- 27.11.2025 (80 ak/h) / Tallinn, Parda 3 ja veebikeskkond Zoom
- 27.11.2025 (80 ak/h) / Tallinn, Parda 3 ja veebikeskkond Zoom
- vaata veel ...
-
Kuidas kasutada tehisintellekti klientidega suhtlemisel ning teenindamisel?
Loengu eesmärgiks on selgitada, kuidas kasutada tehisintellekti klientide teenindamisel, et aidata kaasa organisatsiooni tõhusamale klienditeenindusele ning pakkuda kiireid vastuseid päringutele.
-
Toimetulek keeruliste klientidega
Koolituse eesmärk on avardada osalejate teadlikkust keerulistes olukordades toimetulekuks ja arendada selleks vajalikke oskuseid.
- 08.10.2025 (6 tundi) / Tallinn, Pärnu mnt 67A (IV korrus)
-
Praktilise klienditeeninduse ABC
Koolituse eesmärk on tõsta osalejate professionaalsust ja enesekindlust klienditeeninduses, pakkudes praktilisi tööriistu paremaks suhtlemiseks ja keeruliste olukordade lahendamiseks. Koolitus annab põhjalikud suhtlemis- ja käitumisoskused, pakkumaks klientidele kvaliteetset teenindust ning suurendada töötaja enda rahulolu ja motivatsiooni.
- 13.10.2025 (26 akadeemilist tundi (4 päeva)) / Tallinn, Tulika 19, Flora Maja B-korpuse 1. korrusel või veebikeskkonnas
-
Patsiendikeskne lähenemine- kuidas eristuda kõrgetasemelise tervishoiuteenusega?
Koolitusel antakse põhjalikud teadmised patsiendikesksest suhtumisest ja hoiakutest ning kuidas neid praktikas rakendada. Samuti käsitletakse patsiendikeskse suhtumise peamiseid takistusi ja võimalusi, kuidas neid ületada.
- 28.10.2025 (4 akt) / E-õpe, Online-koolitus
-
Klienditeenindaja-müügikonsultandi baasoskused
Koolituse eesmärgiks on anda baasteadmised ja -oskused töötamaks klienditeenindajana või müügikonsultandina.
-
Klienditeeninduse arenguprogramm
Klienditeeninduse arenguprogrammi läbimine annab osalejatele vajalikud oskused ja teadmised, et pakkuda tipptasemel teenindust, suurendada klientide rahulolu ja parandada oma töö tulemuslikkust, valmistades osalejaid ette tulevikutrendideks ja muutuva klienditeeninduse maailma väljakutseteks.
-
Kuidas kliente mõjustada?
Koolituse eesmärk on jagada praktilisi nõuandeid, kuidas mõjustamisvõtete efektiivne tundmine ja kasutamine aitab kliendi mõtteviisi soovitud suunas muuta.
-
Klienditeenindaja oskusõpe
Meeldivad, kliendi soove ja vajadusi mõistvad suhted on iga firma tegevuse alustala. Eriti teeninduse sfääris on iga töötaja võimekus luua, hoida ja arendada häid inimeste vahelisi suhteid tema üks olulisemaid põhioskusi.
-
Teenindus- ja müügijuhtimise väljakutsed ja lahendused
Koolituse eesmärk on omandada teadmised ja oskused, et mõtestada enda juhirolli olulisust ja tõsta teenindus- ja müügimeeskonna juhtimise kompetentsi.
-
Klienditeenindus- ja müügioskuste arendamine
Koolituse eesmärk on mõtestada enda rolli olulisust ja omandada teadmised ning oskused kuidas säilitada hea enesetunne mistahes teenindus- või müügi olukorras ning tulla edukalt toime konfliktijuhtimisega.
-
Dünaamiline meeskonnatöö ja kliendisuhtlus: Teejuht tõhusa koostöö, motiveerimise ja rahulolu suunas
Eesmärk on anda osalejatele teadmised meeskonna toimimise põhimõtetest, seaduspärades, nende motiveerimisest.
-
Edukas müük: positiivne kliendisuhtlus, mõjus e-kiri ning müügipakkumine
Koolituse eesmärgiks on pakkuda osalejatele põhjalikku ülevaadet klienditeeninduse olulistest põhimõtetest ning anda vajalikud teadmised, kuidas kujundada efektiivseid e-kirju ja müügipakkumisi.
- 29.09.2025 (32 tundi) / Tallinn, Pärnu mnt 67a
- vaata veel ...
-
Teeninduskoolitus administreerivale personalile
Kui puutud oma töös kokku teeninduse või administreerimisega ning vajad selles osas teamiste täiendamist, oled oodatud koolitusele. Õppe jooksul läbime erinevad teemad alates teenindamise algtõdetest kuni enesehoiuni välja.
- 11.09.2025 (88 tundi) / Tallinn, Pärnu mnt 67A (IV korrus)