Avaleht/Koolitused/Kuidas kasutada tehisintellekti klientidega suhtlemisel ning teenindamisel?
Kuidas kasutada tehisintellekti klientidega suhtlemisel ning teenindamisel?
Loengu eesmärgiks on selgitada, kuidas kasutada tehisintellekti klientide teenindamisel, et aidata kaasa organisatsiooni tõhusamale klienditeenindusele ning pakkuda kiireid vastuseid päringutele.
Sihtrühm: kõik huvilised olenemata ametist
Programm:
10.50 – 11.00 Kogunemine veebikeskkonda
11.00 – 13.00 Kuidas kasutada tehisintellekti klientidega suhtlemisel ning teenindamisel?
Täpne klienditugi AI abil
Kuidas AI abil luua automaatseid vastuseid kliendipäringutele
AI abil virtuaalsete abiliste kasutamine
Klientidelt tagasiside küsimine ja selle analüüsimine AI abil
Kas AI abil on võimalik ennustada kliendi järgmist soovi?
Kuidas anda ChatGPT-le ülesanne kliendiinfo sisumaterjali loomiseks?
Kas AI abil saab ka e-maili malle luua, et kasutada neid klientidele vastamiseks?
13.00 – 13.30 Küsimused-vastused
Koolitaja: Kristjan Heinmets Goal Marketing OÜ sotsiaalmeedia strateeg
K. Heinmets on rahvusvaheliste kogemustega turundusprofessionaal, kes on töötanud sisuloome, digiturunduse ja projektijuhtimise aladel nii start-up’ides kui ka globaalsetes korporatsioonides. Lisaks on ta loonud erinevate valdkondade ettevõtetele turundusstrateegiaid ning arendanud ja andnud välja online-kursusi. Peale ärijuhtimise magistrikraadi on ta omandamas teadmisi ka andmeanalüütikas ning tehisintellekti tööriistade kohalt ettevõttete protsesside optimiseerimiseks.
NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi seminari programmis ja ajakavas!
Koolitusfirma tutvustus
Koolitusturg. Ootame teid meie avatud õppepäevadele või küsige sisekoolitusi. Koolitused toimuvad sõbralike hindadega! Loen koolitusfirma kohta veel...