juhi roll ja tegutsemine, juhtimismudel meeskonnas;
meeskonna motiveerimine läbi ühiste väärtuste ja eesmärkide täitmine;
kuidas hoida häid suhteid meeskonnas;
positiivne tagasiside ja kolleegide väärtustamine;
kliendisuhtlus ja selle kompetentsid;
kliendi ootused ja vajadused;
põhilised vead kliendisuhtluses;
kes on „raske klient“ ja kuidas temaga toime tulla;
mis määrab kliendi rahulolu – suhtlemise osatähtsus;
praktilised harjutused.
Õpiväljundid – koolituse läbinu:
suureneb teadlikkus paindlikust ja kompetentsest juhtimisest;
mõistab meeskonnatöö olulisust ja rollide meeskonnas;
omandab oskuse kasutada positiivseid suhtlemiskompetentse kolleegide ja klientidega suhtlemisel;
oskab senisest paremini meeskonda motiveerida ja meeskonna eesmärke täita;
tunneb ära „raske kliendi“ ja oskab temaga toime tulla;
omab ülevaadet, mis määrab kliendi rahulolu
Õppevahendid: Kirjalikud materjalid. Koolitus sisaldab õppematerjalide maksumust. Õppeprotsess: Hübriidõpe – koolitus toimub nii seminariruumis kui ka veebiülekande vahendusel reaalajas. Õppe käigus toimuvad diskussioonid ja praktilised ülesanded. Õppemeetodid: Hübriidõpe 8 akadeemilist tundi: loeng, praktiliste kogemuste jagamine ja analüüsimine jm.
Koolitaja: Anneli Salk põhilised tegevusalad on psühholoogiline nõustamine, koolitamine ja kirjutamine. Peamised koolituste teemad on praktiline müük ja müügitehnikad, klienditeenindus, läbirääkimiste juhtimine, tööstress, kriisi- ja enesejuhtimine. Koolitajana töötab alates 2001 aastast. Anneli on kirjutanud eneseabiraamatu „Mina oma elus“.
Väljastatavad dokumendid: Tõend kui on läbitud 80 % koolituse ajalisest mahust.
Koolitusfirma tutvustus
Stell koolitus- ja kompetentsikeskuse tegevuse eesmärk on arendada sektori kompetentsi ettevõtete strateegilise partnerina. Loen koolitusfirma kohta veel...