Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Dünaamiline meeskonnatöö ja kliendisuhtlus: Teejuht tõhusa koostöö, motiveerimise ja rahulolu suunas

Eesmärk on anda osalejatele teadmised meeskonna toimimise põhimõtetest, seaduspärades, nende motiveerimisest.

Eesti Kinnisvara Korrushoiu Liidu poolt tunnustatud kinnisvara korrashoiu erialane täiendkoolitus.

Eesmärgid lisaks:

  • Õppida uusi ja korrata üle juba teada olevaid suhtlemisvõtteid klientidega.
  • Omandada suhtlemiskompetentse keeruliste klientidega toimetulekuks.
  • Õppida ja harjutada praktilisi juhtimis-ja suhtlemisoskusi.

Sihtrühm:
Müügijuhid, haldurid, haldusjuhid, hooldusjuhid, heakorrameistrid, tehnohoolduse meistrid, teenindusjuhid, ärisuunajuhid, keskastmejuhid.

Koolituse sisu:

  • meeskonnatöö põhiprintsiibid;
  • rollid meeskonnas;
  • juhi roll ja tegutsemine, juhtimismudel meeskonnas;
  • meeskonna motiveerimine läbi ühiste väärtuste ja eesmärkide täitmine;
  • kuidas hoida häid suhteid meeskonnas;
  • positiivne tagasiside ja kolleegide väärtustamine;
  • kliendisuhtlus ja selle kompetentsid;
  • kliendi ootused ja vajadused;
  • põhilised vead kliendisuhtluses;
  • kes on „raske klient“ ja kuidas temaga toime tulla;
  • mis määrab kliendi rahulolu – suhtlemise osatähtsus;
  • praktilised harjutused.

Õpiväljundid – koolituse läbinu:

  • suureneb teadlikkus paindlikust ja kompetentsest juhtimisest;
  • mõistab meeskonnatöö olulisust ja rollide meeskonnas;
  • omandab oskuse kasutada positiivseid suhtlemiskompetentse kolleegide ja klientidega suhtlemisel;
  • oskab senisest paremini meeskonda motiveerida ja meeskonna eesmärke täita;
  • tunneb ära „raske kliendi“ ja oskab temaga toime tulla;
  • omab ülevaadet, mis määrab kliendi rahulolu

Õppevahendid: Kirjalikud materjalid. Koolitus sisaldab õppematerjalide maksumust.
Õppeprotsess: Hübriidõpe – koolitus toimub nii seminariruumis kui ka veebiülekande vahendusel reaalajas. Õppe käigus toimuvad diskussioonid ja praktilised ülesanded.
Õppemeetodid: Hübriidõpe 8 akadeemilist tundi: loeng, praktiliste kogemuste jagamine ja analüüsimine jm.

Koolitaja:
Anneli Salk põhilised tegevusalad on psühholoogiline nõustamine, koolitamine ja kirjutamine. Peamised koolituste teemad on praktiline müük ja müügitehnikad, klienditeenindus, läbirääkimiste juhtimine, tööstress, kriisi- ja enesejuhtimine. Koolitajana töötab alates 2001 aastast. Anneli on kirjutanud eneseabiraamatu „Mina oma elus“.

Väljastatavad dokumendid: Tõend kui on läbitud 80 % koolituse ajalisest mahust.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Stell koolitus- ja kompetentsikeskuse tegevuse eesmärk on arendada sektori kompetentsi ettevõtete strateegilise partnerina. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Dünaamiline meeskonnatöö ja kliendisuhtlus: Teejuht tõhusa koostöö, motiveerimise ja rahulolu suunas