Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Dünaamiline meeskonnatöö ja kliendisuhtlus: Teejuht tõhusa koostöö, motiveerimise ja rahulolu suunas

Eesmärk on anda osalejatele teadmised meeskonna toimimise põhimõtetest, seaduspärades, nende motiveerimisest.

Eesmärgid lisaks:

  • Õppida uusi ja korrata üle juba teada olevaid suhtlemisvõtteid klientidega.
  • Omandada suhtlemiskompetentse keeruliste klientidega toimetulekuks.
  • Õppida ja harjutada praktilisi juhtimis-ja suhtlemisoskusi.

Sihtrühm:
Müügijuhid, haldurid, haldusjuhid, hooldusjuhid, heakorrameistrid, tehnohoolduse meistrid, teenindusjuhid, ärisuunajuhid, keskastmejuhid.

Koolituse sisu:

  • meeskonnatöö põhiprintsiibid;
  • rollid meeskonnas;
  • juhi roll ja tegutsemine, juhtimismudel meeskonnas;
  • meeskonna motiveerimine läbi ühiste väärtuste ja eesmärkide täitmine;
  • kuidas hoida häid suhteid meeskonnas;
  • positiivne tagasiside ja kolleegide väärtustamine;
  • kliendisuhtlus ja selle kompetentsid;
  • kliendi ootused ja vajadused;
  • põhilised vead kliendisuhtluses;
  • kes on „raske klient“ ja kuidas temaga toime tulla;
  • mis määrab kliendi rahulolu – suhtlemise osatähtsus;
  • praktilised harjutused.

Õpiväljundid – koolituse läbinu:

  • suureneb teadlikkus paindlikust ja kompetentsest juhtimisest;
  • mõistab meeskonnatöö olulisust ja rollide meeskonnas;
  • omandab oskuse kasutada positiivseid suhtlemiskompetentse kolleegide ja klientidega suhtlemisel;
  • oskab senisest paremini meeskonda motiveerida ja meeskonna eesmärke täita;
  • tunneb ära „raske kliendi“ ja oskab temaga toime tulla;
  • omab ülevaadet, mis määrab kliendi rahulolu

Õppevahendid: Kirjalikud materjalid. Koolitus sisaldab õppematerjalide maksumust.
Õppeprotsess: Hübriidõpe – koolitus toimub nii seminariruumis kui ka veebiülekande vahendusel reaalajas. Õppe käigus toimuvad diskussioonid ja praktilised ülesanded.
Õppemeetodid: Hübriidõpe 8 akadeemilist tundi: loeng, praktiliste kogemuste jagamine ja analüüsimine jm.

Koolitaja:
Anneli Salk põhilised tegevusalad on psühholoogiline nõustamine, koolitamine ja kirjutamine. Peamised koolituste teemad on praktiline müük ja müügitehnikad, klienditeenindus, läbirääkimiste juhtimine, tööstress, kriisi- ja enesejuhtimine. Koolitajana töötab alates 2001 aastast. Anneli on kirjutanud eneseabiraamatu „Mina oma elus“.

Väljastatavad dokumendid: Tõend kui on läbitud 80 % koolituse ajalisest mahust.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Stell koolitus- ja kompetentsikeskuse tegevuse eesmärk on arendada sektori kompetentsi ettevõtete strateegilise partnerina. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Dünaamiline meeskonnatöö ja kliendisuhtlus: Teejuht tõhusa koostöö, motiveerimise ja rahulolu suunas

NB! Hetkel ei ole koolitusel aktiivset toimumisaega.
Kui soovid, et teavitaksime Sind, kui see või mõni sarnane koolitus taas toimumas on, siis palun jäta meile oma kontaktandmed ja täpsem soov.
Soovin teavitust kuni kuu jooksul.