
Tootmise- ja teeninduse korraldamine
Kas tootmis- ja teenindusprotsesside korraldamine tundub vahel kui tasakaaluharjutus, kus kõik peab ideaalselt klappima? Mikrokvalifikatsiooni programm “Tootmise- ja teeninduse korraldamine” aitab luua selgust ja süsteemsust, pakkudes tööriistu protsesside tõhusaks juhtimiseks.
Õpid planeerima ressursse, tagama sujuvat klienditeekonda ning koostama lepinguid vastavalt seadusandlusele ja kvaliteedijuhtimise põhimõtetele. Keskendu olulisele ning loo tugev alus, mis toetab nii igapäevatööd kui ka pikaajalisi eesmärke. Liitu ja muuda keerulised ülesanded praktilisteks lahendusteks!
Sihtgrupp:
Koolitusele ootame juhtimis- ja haldusvaldkonna spetsialiste, tootmis- ja teenindusvaldkonna juhte, väikeettevõtete omanikke ning klienditeeninduse spetsialiste, kes soovivad täiendada oma teadmisi ja oskusi tootmise- ja teenindusprotsesside kavandamisel, kvaliteedijuhtimisel ning kliendisuhete ja lepingute haldamisel.
Koolituse sisu:
- Tootmise korraldamine (30 tundi)
- Tootmiskorraldus;
- Tootmistegevuse eesmärgid ja toodete erisused;
- Tootmissektori põhiprobleemid ja erinevate tootmissektorite eripärad;
- Tootmisressursid ja nende kasutamine;
- Kvaliteedijuhtimine;
- Tootmise planeerimine;
- Tootmiseks vajalike ressursside tellimine;
- Tootmisprotsessi jälgimine;
- Teeninduse korraldamine (30 tundi)
- Teenindusprotsess;
- Disainmõtlemine teeninduses;
- Teeninduse eesmärgid;
- Teeninduse korraldamine;
- Klienditeeninduse põhimõtted;
- Positiivne kliendikontakti lõpetamine;
- Seadusandlus ja dokumentatsiooni tootmise- ja teeninduse korraldamises (20 tundi)
- Võlaõigusseadus;
- Tarbijakaitse seadus;
- Pakkumise koostamine;
- Lepingud ja nende liigid;
- Päringu koostamine tarnijale;
- Dokumentide vormistamine;
- Iseseisev töö (76 tundi)
- 1) Kompleksülesanne tootmis- ja teenindusplaani koostamisest koos klienditeekonnaga, kasutades tootmisjuhtimise ja kvaliteedijuhtimise põhimõtteid ning teenusedisaini põhimõtteid;
- 2) Etteantud probleemsituatsiooni lahendamine kasutades klienditeeninduse põhimõtteid;
- 3) Tutvub võlaõigusseaduse ja tarbijakaitseseaduse oluliste punktidega ja koostab neid jälgides ostulepingu tarnijaga ja müügilepingu kliendiga.
Koolitaja:
Triinu Virnas Tartu Rakendusliku Kolledži kutseõpetaja
Triinu armastab aktiivõpet, tal on kogemusi meeskonnajuhina, rahvusvaheliste projektide juhtimisega ja suurte meeskondade juhtimisega, kus töötavad nii Eesti kui ka välismaa töötajad. Triinu on lõpetanud VOCO-s müügikorraldaja ja Lääne-Viru Rakenduslikus Kolledžis kaubandusökonoomika. Tal on kümme aastat tiimijuhi kogemust telemarketingi valdkonnas ning kaks aastat tootmise juhtimises. Triinu on lõpetanud Tartu Ülikoolis kutseõpetaja eriala ning on õpetajana töötanud viimased kolm aastat
Koolituse maksumus on 440€, mida on soovi korral võimalik tasuda ka osade kaupa.
Antud kursusele kehtib tulumaksusoodustus (Tulumaksuseadus § 26). Teie poolt tasutud summa esitame Maksu- ja Tolliametile, mis kantakse Teie tuludeklaratsiooni koolituskuluna.
Koolitusfirma tutvustus
Tartu Rakenduslik Kolledži koolitus- ja nõustamiskeskus on kaasaegne ja mitmekülgseid võimalusi pakkuv enesetäiendamise keskus. Loen koolitusfirma kohta veel...