Müügikoolitus
-
Persoonibränd: 1. minuti mõju suhtlemissituatsioonides
Tänapäeva kiiresti muutuvas keskkonnas on oluline oskus luua usaldusväärne ja teadlik esmamulje kui tähtis osa professionaalsest persoonibrändist.
- 18.11.2025 (6 akadeemilist tundi ) / Tallinn,
-
Coachiv suhtlemine kinnisvara müügis – kuidas viia vestlus eduka tehinguni
Kinnisvara müük ei ole pelgalt objektide esitlemine – see on inimeste kuulamine, vajaduste mõistmine ja usaldusväärne suhtlus. Koolitus annab sulle tööriistad, kuidas võtta igast kliendikohtumisest maksimum, kasutades coachiva suhtlemise tehnikaid.
- 25.11.2025 (4 akadeemilist tundi) / Tallinn, Tulika 19, Tallinn, Flora Maja B-korpuse 1. korrusel või veebikeskkonnas
-
Klienditeenindaja baasoskused
Koolituse tulemusena on õppijal baasoskused ja -teadmised, et töötada eduka klienditeenindajana.
- 02.10.2025 (80 ak/h) / Tartu, Teguri 37 ja veebikeskkonnas Zoom
- 02.10.2025 (80 ak/h) / Tallinn, Parda 3 ja veebikeskkonnas Zoom
- 27.11.2025 (80 ak/h) / Tallinn, Parda 3 ja veebikeskkond Zoom
- 27.11.2025 (80 ak/h) / Tallinn, Parda 3 ja veebikeskkond Zoom
- vaata veel ...
-
AI müügis ja turunduses
Kuidas müügi- ja turundustöö AI abil maksimaalse efektiivuseni viia?
Koolituse eesmärk on anda osalejatele praktilised tööriistad ja strateegilised teadmised AI võimaluste rakendamiseks müügi- ja turundusprotsesside tõhustamisel.- 12.11.2025 (8 akadeemilist tundi) / Tallinn, Vana-Lõuna 39/1 või veebis
- vaata veel ...
-
Praktilise klienditeeninduse ABC
Koolituse eesmärk on tõsta osalejate professionaalsust ja enesekindlust klienditeeninduses, pakkudes praktilisi tööriistu paremaks suhtlemiseks ja keeruliste olukordade lahendamiseks. Koolitus annab põhjalikud suhtlemis- ja käitumisoskused, pakkumaks klientidele kvaliteetset teenindust ning suurendada töötaja enda rahulolu ja motivatsiooni.
- 13.10.2025 (26 akadeemilist tundi (4 päeva)) / Tallinn, Tulika 19, Flora Maja B-korpuse 1. korrusel või veebikeskkonnas
-
Veenmismeister: Kuidas mõjutada ja juhtida edukaid diile?
Koolituse eesmärk on varustada osalejaid praktiliste teadmiste ja oskustega, kuidas edukalt kasutada veenmisvõtteid müügiprotsessis, ületada kliendi vastuväited ja lõpuks tehing lukustada.
-
Klienditeenindaja-müügikonsultandi baasoskused
Koolituse eesmärgiks on anda baasteadmised ja -oskused töötamaks klienditeenindajana või müügikonsultandina.
-
Digiturunduse baasoskused müügitöötajale
Kursuse eesmärgiks on anda laiapõhjalised teadmised ja oskused tegutsemaks tänapäevases ärikeskkonnas, tehes edukat müügitööd digiturunduse tööriistu kasutades.
-
Suurkliendi teenuslepingu juhtimine
Eesmärk on anda osalejatele põhjalik arusaam kuidas ja mis alustel üles ehitada ja juhtida suurklientide lepinguid.
-
Sisuturunduse Meistriklass müügi ja turunduse jaoks
Sisuturunduse Meistriklassis õpid samm-sammult looma õiget sisu, et jõuda väiksema eelarvega rohkemate klientideni ja kasvatada oma ettevõtte müüki.
-
Kuidas kliente mõjustada?
Koolituse eesmärk on jagada praktilisi nõuandeid, kuidas mõjustamisvõtete efektiivne tundmine ja kasutamine aitab kliendi mõtteviisi soovitud suunas muuta.
-
ChatGPT meistriklass: turunduse ja müügi salarelv
Tehisintellekt (AI) on muutunud mitte ainult konkurentsieeliseks, vaid ka hädavajalikuks tööriistaks igale ettevõttele, mis soovib kasvada ja olla edukas. Tehisintellekti rakendamine turunduses ja müügis on muutunud ülioluliseks, arvestades, et need valdkonnad on tihti ettevõtete suurimad kulukohad ja väljakutsed.
-
Teenindus- ja müügijuhtimise väljakutsed ja lahendused
Koolituse eesmärk on omandada teadmised ja oskused, et mõtestada enda juhirolli olulisust ja tõsta teenindus- ja müügimeeskonna juhtimise kompetentsi.
-
Klienditeenindus- ja müügioskuste arendamine
Koolituse eesmärk on mõtestada enda rolli olulisust ja omandada teadmised ning oskused kuidas säilitada hea enesetunne mistahes teenindus- või müügi olukorras ning tulla edukalt toime konfliktijuhtimisega.