Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Coachiv suhtlemine kinnisvara müügis – kuidas viia vestlus eduka tehinguni

Kinnisvara müük ei ole pelgalt objektide esitlemine – see on inimeste kuulamine, vajaduste mõistmine ja usaldusväärne suhtlus. Koolitus annab sulle tööriistad, kuidas võtta igast kliendikohtumisest maksimum, kasutades coachiva suhtlemise tehnikaid.


Koolitus keskendub coachiva suhtlemise põhimõtetele ja praktilistele oskustele, mis aitavad:

  • juhtida kliendivestlusi eesmärgipäraselt;
  • luua kliendiga usalduslikku ja koostööle suunatud suhet;
  • tulla toime keeruliste vestlustega;
  • arendada oma kuulamis- ja küsimisoskusi.

Sihtrühm

  • Kõik, kes tegelevad igapäevaselt kinnisvara müügiga;
  • kinnisvaramaaklerid, kelle tööks on klientidega suhtlemine ja kinnisvara müümine;
  • inimesed, kes kaaluvad tööle asumist kinnisvarasektoris;
  • Kinnisvaraarendajate müügispetsialistid, kes suhtlevad klientidega

Koolitus annab:

  • Oskuse luua kliendiga usalduslikku ja koostööle suunatud suhtlust, mis aitab paremini mõista kliendi vajadusi ja ootusi;
  • oskuse kuulata klienti ja küsida täpsustavaid küsimusi;
  • valmisoleku keeruliste olukordadega toimetulekuks;
  • enesekindluse kliendiga suhtlemisel;
  • oskuse seada eesmärke, et tagada kliendi suurem rahulolu.

Koolituse sisu:

  • Kliendivestluse ettevalmistamise etapid;
    • isiksusetüüpide mõju suhtlemisele;
    • vestluse juhtimise tehnikad;
    • coachiva vestluse praktilised harjutused ja analüüs;
    • tulemuslikud küsimused ja nende eesmärgid;
    • faktide ja emotsioonide tasakaal coachivas vestluses;
    • kehakeele teadlik kasutamine.
  • Levinumad vead kliendivestlustes ja nende vältimine;
    • suhtlemisbarjääride ületamine;
    • praktilised harjutused keeruliste vestluste lahendamiseks;
    • coachiva kliendivestluse edukuse tegurid;
    • tulemuslik läbirääkimine ja koostöösuhete arendamine.

Õpiväljund:

  • Levinumad vead kliendivestlustes ja nende vältimine;
  • suhtlemisbarjääride ületamine;
  • praktilised harjutused keeruliste vestluste lahendamiseks;
  • coachiva kliendivestluse edukuse tegurid;
  • tulemuslik läbirääkimine ja koostöösuhete arendamine.

Koolitaja:
Anneli Salk
Olen koolitusvaldkonnas töötanud aastast 1998. Eelnevalt lõpetasin Tallinna Ülikooli, Psühholoogia Erakooli ja Eriksoni Ülikooli.
Olen koolitusfirma Synergia OÜ tegevjuht ning igapäevaselt tegelen koolituste läbiviimisega. Põhilisteks teemadeks on praktiline müük ja müügitehnikad, klienditeenindus, läbirääkimiste juhtimine, tööstressi ja enesejuhtimise koolitused. Kinnisvara maaklerite koolitusi viin läbi aastast 2003.a.
Üle kümne aasta olen teinud konverentsidel suhtlemispsühholoogia alaseid ettekandeid.
Oman täiskasvanute koolitaja, tase 6 kutsekvalifikatsiooni. Kutsetunnistuse number 114983.
Olen tõdenud, et elukestev areng ning täiendõpe loovad eeldused soovitud tulemuste saavutamiseks.

Lisainfo:

  • Kõik koolituse läbinud saavad sellekohase Kinnisvarakooli tõendi.
  • Koolituse hind sisaldab koolitusmaterjale.
  • Koolitusel saab vabal valikul osaleda kas koolitusklassis aadressil Tulika 19 või osaleda samal ajal veebikeskkonnas Zoom.

Koolitusfirma tutvustus

Kinnisvarakool OÜ missioon on tõsta kinnisvaraturuosaliste professionaalsust. Loen koolitusfirma kohta veel...

Registreerun koolitusele