Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Eduka müügijuhtimise praktikum

Kuidas olla õiglane ja motiveeriv juht oma müügitiimile?

Kuidas tagada, et iga müügitiimi liige tunneks end väärtustatuna ja motiveerituna, saavutades parimaid võimalikke tulemusi ka keerulistel aegadel? Koolitus annab sulle vajalikud tööriistad ja teadmised, et olla õiglane ja inspireeriv juht, kes suudab tõhusalt juhtida nii müügitegevusi kui ka tulemusi, pakkudes igale meeskonnaliikmele personaalset lähenemist.

Muutuvad olud majanduses seavad müügitiimile suuremad väljakutsed, nõudes rohkem pingutusi ja läbimõeldud tegevusi. Kasutades õigeid meetodeid ja juhtimisvõtteid, on võimalik saavutada suurepäraseid tulemusi isegi rasketes majandustingimustes.

Koolituse eesmärk on pakkuda tuge ja töövahendeid müügis ja teeninduses tegutsevatele tiimi- või müügijuhtidele, et kujundada oma meeskonnast isetoimiv, motiveeritud ning häid tulemusi toov üksus.

Sihtgrupp: tiimijuhid, kes on tõusnud müügimeeskonna seest juhipositsioonile; alustavad müügijuhid; müügijuhid, kelle meeskonnas on hiljuti toimunud märkimisväärseid muudatusi. Koolitus on sobilik ka juhtidele, kelle ettevõtte fookus on lähiajal muutunud müügikesksemaks.

Programm:

  • Päev 1
    • 09:45 – 10:00 Kogunemine ja tervituskohv
    • 10:00 – 11:30 Kokkulepped meeskonnas
      • Rollikirjeldus
        • Müügijuhi roll ja tema rolli mõju teistele (tiim, klient jt); müügijuhi vastutus ja selle mõju meeskonnale ja klientidele.
        • Kuidas juhtimine ja juhid saavad oluliselt mõjutada meeskonna dünaamikat ja tulemuslikkust?
      • Ootused
        • Millised on tiimijuhi ootused oma meeskonnale ja kuidas neid efektiivselt kommunikeerida?
        • Ootuste taus ja nende mõju meeskonna motivatsioonile ja tulemuste saavutamisele.
        • Kasutatavad meetodid: loeng, arutelu
    • 11:30 – 12:00 Kohvipaus/lõuna
    • 12:00 – 13:30 Meeskonna eesmärgid
      • Eesmärkide seadmine meeskonnas vastavalt inimeste tasemele ja rollile.
      • Praktilised näpunäited ja tehnikad, kuidas igale meeskonnaliikmele seada realistlikud ja motiveerivad eesmärgid.
      • Kuidas mõõta seatud eesmärke? Mida mõõta?
      • Millised mõõdikud on olulised ja kuidas eesmärkide täitmist tõhusalt jälgida?
      • Kasutatavad meetodid: loeng, arutelu
  • Päev 2
    • 09:45 – 10:00 Kogunemine ja tervituskohv
    • 10:00 – 11:30 Erinevused meeskonnas
      • Generatsioonide erinevus meeskonnas
        • Kuidas erinevad vanuserühmad koos töötavad ja meeskonda rikastavad?
        • Erinevate generatsioonide tugevused ja nõrkused ning kuidas neid meeskonna kasuks ära kasutada.
        • Generatsioonidevahelise koostöö tõhustamine. Tööriistad ja strateegiad, mis aitavad erinevate generatsioonide vahel koostööd parandada.
      • Kuidas vältida meeskonnas ebavõrdsust?
        • Kuidas toetada iga meeskonnaliiget tema unikaalsetest tugevustest lähtudes, et tagada ühtlane tulemuslikkus kogu tiimis?
        • Strateegiad ja parimad praktikad, et vältida meeskonnas ebavõrdsuse tekkimist.
        • Kasutatavad meetodid: loeng, arutelu
    • 11:30 – 12:00 Kohvipaus/lõuna
    • 12:00 – 13:30 Järjepidevus meeskonnas
      • Selged ja arusaadavad reeglid ja kokkulepped meeskonna sees
        • Kuidas koostada ja juurutada selged ja mõistetavad reeglid, mis aitavad meeskonnas korrastatust ja distsipliini säilitada?
        • Praktilised juhised. Samm-sammuline juhend selgete ja tõhusate reeglite loomiseks ja rakendamiseks.
      • Süsteemsus ja järjepidevus tiimi juhtimisel
        • Juhtimise järjepidevuse ja süsteemsuse olulisus ning kuidas seda praktikas rakendada.
        • Kuidas luua ja rakendada süsteeme ja protsesse, mis tagavad meeskonna järjepideva arengu ja tulemuslikkuse?
        • Kasutatavad meetodid: loeng, arutelu

Koolitus on praktilises töötoa formaadis, mis annab võimaluse jagada oma kogemust ning õppida teiste omast. Toimuvad aktiivsed arutelud grupis, mille käigus leitakse lahendused konkreetsetele olukordadele ja küsimustele. Kahe koolituspäeva vahele jääb aeg, mille jooksul saavad osalejad tööolukordades uusi võtteid katsetada ning teisel kohtumiskorral oma kogemusi jagada ja reflekteerida.

Koolituse tulemusena osaleja:

  • oskab seada personaalseid ja õiglasi tegevuseesmärke tulemuste saavutamiseks;
  • suudab teha ärieesmärkidest lähtuvaid ratsionaalseid otsuseid ning neid ka põhjendada;
  • oskab läheneda igale tiimiliikmele vastavalt tema vajadustele ning motivatsiooni üleval hoida; 
  • suudab luua selged ja arusaadavad tiimireeglid;
  • mõistab, et juhtimine on järjepidev töö ning tiimiliikmed vahetumisel on vaja seda tööd teha püsiva järjekindlusega.

Koolitaja:
Rait Videvik´
ul on üle 20 aasta kogemust müügi ja teeninduse valdkonnas, töötades suurettevõtetes nagu Telia Eesti ja Eesti Energia. Ta on kuus aastat tegelenud aktiivse müügiga era- ja äriklientidele ning 13 aastat juhtinud teenindus- ja müügitiime, mille suurused varieerusid 10 ja 130 liikme vahel.
Lisaks ulatuslikule praktilisele kogemusele on Rait omandanud kõrghariduse Estonian Business Schoolis ettevõtluse erialal, spetsialiseerudes müügile. Täna töötab ta konsultandina, aidates ettevõtetel parendada müügijuhtimist, treenida müügioskusi ja kujundada tulemuslikku mõtteviisi.
Raidu eesmärk on tõsta Eesti müügitaseme kvaliteeti, muutes samal ajal suhtumist müügitöösse. Selle tulemuseks on rahulolev klient, õnnelik müügiinimene ning kasumlik ettevõte.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Äripäeva Akadeemia korraldab kõrgel tasemel koolitusi, mis aitavad ettevõtlikel inimestel, juhtidel ja võtmetöötajatel olla oma igapäevatöös edukamad ja tõhusamad. Pakume nii pikemaajalisi kui ühe- ja kahepäevaseid koolitusi erinevates valdkondades, nagu juhtimine, eneseareng, suhtlemisoskused, müük, finantsjuhtimine, projektijuhtimine jm. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Eduka müügijuhtimise praktikum