Veenmismeister: Kuidas mõjutada ja juhtida edukaid diile?
Koolituse eesmärk on varustada osalejaid praktiliste teadmiste ja oskustega, kuidas edukalt kasutada veenmisvõtteid müügiprotsessis, ületada kliendi vastuväited ja lõpuks tehing lukustada.
Koolitus annab juhised veenva müügiprotsessi läbiviimiseks, keskendudes osalejate praktiliste oskuste arendamisele ja klientide veenmisele. Miks on veenmine sinu müügikarjääri edus nii oluline? See on oskus, mis nõuab sügavat mõistmist ja praktikat – alates enesetutvustusest kuni tehingu edukaks sõlmimiseni. Kuidas luua usaldusväärset kontakti ja jätta endast meeldejääv mulje? Kuidas koguda kliendilt vajalikku infot, et tugevdada oma veenmisoskust müügiprotsessis?
Sihtrühm:
Tööandjad, personalijuhid ja -spetsialistid, projektijuhid, meeskonnajuhid, ettevõtete juhid ning kõik teised teemast huvitatud.
Koolituse sisu:
- Kuidas jääda kliendile meelde?
- Millist infot vajad kliendilt, et olla müügiprotsessis veenvam?
- Millised kliendi hirmud tuleb vestluses ületada?
- Mis on emotsionaalsed päästikud?
- Kuidas tehingut edukalt lukustada?
Koolituse läbinu oskab jätta kliendile meeldejääva mulje ning rakendada müügikohtumisel veenmise voo seitset faasi.
Koolitaja:
Urmas Kamdron
Koolitaja Urmas Kamdron on aktiivselt müügimaastikul tegutsenud viimased 23 aastat. Tema südameasi on Eesti müügimaastiku arendamine, milleks on ta panustanud läbi konverentsidel esinemiste, Youtube kanali “Müügiminutid” ja Äripäeva raadio populaarse saate “Nimed Müügitahvlil”. Koolitanud viimased 6 aastat Eesti alustavaid ettevõtjaid ja konsulteerinud edukaid ettevõtjaid. Tema kireks on usalduse loomine müügis, mille alustala on veenmine.
Koolitusfirma tutvustus
Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus korraldab konverentse ja koolitusi, mille sisu loomisel keskendutakse ennekõike kliendi ootustele ning rahulolule. Loome aastas ligikaudu poolsada originaalset koolitust ning kümmekond visiooni- ja erialakonverentsi. Loen koolitusfirma kohta veel...