Motiveerimine ja delegeerimine
-
Kuidas säilitada töötajate motivatsioon kriisiolukorras?
Täna on paljud juhid olukorras, milleks ei osatud ette valmistuda. Eriolukorras kipume näpuga järge ajama seadustes ja unustame ära, et olenemata sotsiaalse distantsi kehtestamisest vajavad töötajad endiselt inimlikku sidet. Millele eriolukorras inimeste juhtimisel tähelepanu pöörata? Mida tunneb kriisiolukorras töötaja? Kuidas suhelda töötajaga, kellega silmast silma side on katkenud?
-
Kuidas hoida kaugtööl meeskonna pühendumust ja motivatsiooni?
Näost-näkku kohtumised, koosolekud, kiired koridorikohtumised ja ühised kontorinaljad on kadunud. Kaugtöö praeguses kriisis tähendab paljuski ka piiranguid – liikumisele, suhtlusele, ja tähendab ka segajaid – kodus on korraga nii lasteaed, kool, töö kui toitlustusasutus. Pole päris täpselt teada, millal ja mil moel see lõpeb. Juhile tähendab kõik see kokku vajadust hoida kaugtööl inimeste pühendumust ja motivatsiooni. Kuidas seda teha? – Sellest koolitusel juttu tulebki.
-
Kaugtöö ja hübriidmeeskondade juhtimine
Kuidas juhina hakkama saada “virtuaalkontori” väljakutsetega selliselt, et iga meeskonnaliige oleks motiveeritud, pühendunud ja tulemuslik?
-
Kuidas oskuslikult delegeerida?
Delegeerimine on oluline vahend, mis aitab aega kokku hoida ning võimaldab keskenduda tegevustele, mis on tõeliselt olulised. Ometi on delegeerimine paljude jaoks sageli keeruline. Usutakse, et ise täidetakse ülesandeid kõige paremini või ei osata ülesandeid delegeerida viisil, mis toetab nende korrektset ja tulemuslikku täitmist.
-
Esmatasandi ja keskastmejuhtide koolitus: Kuidas olla efektiivne juht?
Ükskõik, kas olete uustulnuk juhiametis või soovite oma praeguses juhtimisrollis olla enam efektiivsem, on teie ees seisvad väljakutsed erineva kuju ja suurusega. See võib olla ettekanne kehvast sooritusest või ülemuse viimasel hetkel tähtsa ülesande määramine või uus ärivõimalus, mis teile pihku torgatakse. Nendes olukordades oma täieliku potentsiaali saavutamiseks peate omandama uue äri- ja isiklike oskuste komplekti sellelt koolituselt.
-
Eesti Keskastmejuhtide Aastakonverents 2025: Kaasaja juhtimise väljakutsed
Liitu Eesti Keskastmejuhtide Aastakonverentsiga ning ammutame koos teadmisi, kuidas olla muutustes inspireeriv mootor ja kasutada erinevusi meeskonna tugevuseks. See on päev täis uusi ideid, praktilisi tööriistu ja motiveerivaid kogemusi, mis aitavad sul edukalt juhtida väljakutsete rohkes tööelus.
-
Töötasusüsteemide loomise ja korrigeerimise väljakutsed ning lahendused
Järjest enam ootavad töötajad personaalsust ja paindlikkust ka töötasusüsteemides. Seega on palgasüsteemi loomine ja korrigeerimine organisatsioonis järjepidev protsess, mis vajab regulaarset hindamist ja kaasajastamist.
Koolitusel saab põhjaliku ülevaate, kuidas luua töötasusüsteemi, mis on kasulik nii organisatsioonile kui ka töötajale, arvestades töötasustamise aluste vastavust organisatsiooni vajadustega. -
Tunnustava juhtimise treening
Koolituskogemus näitab, et mõjusa, tunnustava käitumisoskuse omandamine on olnud kõige kiirem ja tulemusrikkam just vastava tagasidestatud praktilise treeningu abil. Käesolev treening ongi sellel suunatud. Praktilistes harjutustes saavad õppijad sügavama positiivse kogemuse uute, sobivate ja mõjusate, tunnustavate käitumisviiside kasutamisel. Samuti isiklikku sisemist kindlust hakata koolitusel omandatut ka igapäevases töös kasutama.
-
Töödisain
Kuidas muuta inimeste töö nii haaravaks, et nende sooritus paraneb pidevalt?
Koolituspäeva eesmärk on anda osalejatele esmased oskused ja teadmised töödisaini meetodite kasutamiseks ja arendamiseks oma töökeskkonnas. -
Kuidas saada müügiinimene tegema tipptulemust?
Eduka müügijuhi võtmetegevus – harjumuste muutmine
Koolitusel räägitakse sellest, kuidas müügitiimide juhid ja tippmüüjad saavad oma tööharjumuste muutmise kaudu jõuda paremate müügitulemusteni.
Selleks, et viia müügitulemused uuele tasemele, on tihti vaja muuta vaid seda, mil viisil müügitööd tehakse. Müügiinimene saab teatud muudatustega oma igapäevatöös viia müügitulemused uuele tasemele. -
Keskastmejuhi arenguprogramm
Koolituse eesmärk on saada toetust keskastmejuhti igapäevastes juhtimistegevustes. Jagada praktilisi kogemusi ja omandada praktilisi teadmisi, kuidas olla efektiivsem ning arendada meeskonna juhtimise oskusi.
- 12.09.2025 (24 akt) / Tallinn,
-
Kuidas muuta oma inimeste käitumisharjumusi
Mis oleks, kui tuleks kätte päev, mil saaksid teha juhina suure sammu ja päriselt muuta oma inimeste käitumisharjumusi?
Üks hetk! Kas siis teist inimest on ikkagi võimalik muuta? Tõde peitub tema tahtmises – see tähendab, et kui ta ise seda ei taha, siis pole teise inimese harjumuste muutmine võimalik. Või vähemasti on see väga raske. Ent samamoodi on tõsiasi ka see, et suurem osa käitumisharjumuste muutustest ei jää tahte, vaid oskuste ja ka teadmiste taha. Koolituse eesmärk on aidata juhil selgete ja lihtsate tegevuste abil muuta oma inimeste käitumisharjumusi, et aidata oma meeskonnaliikmetel teha suurepärast tööd. -
Meeskondade juhtimine coaching’u abil
26 riigis korraldatud Gallupi uuringud näitasid, et suurima töötajate kaasatusega organisatsioonide tulemused on 5 korda paremad, kui väikseima kaasatusega organisatsioonide omad. Koolituse eesmärk on teadvustada coachingu rolli meeskonna tulemuslikkuse kasvatamisel ning omandada teadmisi ja oskusi coachivast juhtimisest ja meeskonna arendamisest.
-
Mitterahaline motiveerimine ja kaasav juhtimine
Juhil on oluline teada, et rahast enam innustab inimesi autonoomsus, kompetentsus, isiklik lähenemine ja paindlikkus. Kombineerides nendest elementidest lähtuva motivatsioonisüsteemi on võimalik kaasata inimesi nii, et nad tunnevad end olulisena ning teevad oma tööd innukusega.
-
Argumenteerimine juhtimises
Tugev argument–> suurem usaldus–> tugevam sooritus.
- 16.10.2025 (1 päev) / Tallinn, Vana-Lõuna 39/1 (Äripäeva Akadeemia)