Klienditeenindus
-
Klienditeeninduse ABC
Koolituse eesmärgiks on anda osalejale baasteadmised sellest, millised on kaasaegse ja kliendikeskse teeninduse pakkumiseks vajalikud oskused, ja hoiakuid.
-
Kliendisuhtluskoolitus IT-spetsialistidele ja kasutajatoele
Osalejad saavad 2-päevase koolituse jooksul teadmised efektiivsetest kommunikatsioonitehnikatest. Lisaks oskused koostöö loomiseks ning professionaalseks suhestumiseks kolleegide ja klientidega.
- 17.11.2025 (16 ak. tundi) / Tallinn, Aia 7
-
Kaasaegne klienditeenindus – kuidas eristuda kõrgetasemelise teenindusega?
Koolituse eesmärk on anda osalejatele teadmised, kuidas osutada kvaliteetset klienditeenindust ja tutvustada kaasaegse klienditeeninduse olulisi aspekte ja vajalikke oskusi ning anda praktilisi juhiseid, kuidas suurendada klientide rahuolu klienditeenindusega. Lisaks anda teadmised, millised on sagedased vead suhtlemisel ning jagada praktilisi nõuandeid, kuidas oskuslikult suhelda “raske” kliendiga ning kuidas tulla toime tööstressiga.
-
Suhtlemine erinevate probleemidega inimestega hooldustöös
Koolituse tulemusena oskab õppija valida sihtgrupile sobiva suhtlemisviisi ja luua usalduslikku suhet abivajaja, tema lähedaste ja kolleegidega.
-
Koostöö ja tasakaalu loomine toitlustus- ja teenindusvaldkonna töös
Kuidas stressiga paremini toime tulla? Kuidas koostöö ja suhtlemine, mõjutamine ja kehtestamine oma töökeskkonnas positiivselt tööle panna, et kõigil oleks hea koos töötada? Kui see sind kõnetab, oled väga oodatud!
-
Общение с трудным клиентом
Цель: Повысить уровень общения с клиентом и мотивировать быть более уверенными в общении и ведении переговоров с трудными клиентами
-
Kvaliteetne klienditeenindus tervishoiuvaldkonnas
Koolituse eesmärk on anda osalejatele teadmised, kuidas osutada tervishoiuasutustes kvaliteetset klienditeenindust.
-
Hotelliadministraatorite teeninduspraktikum.
Koolitus on läbi mõeldud nagu vastuvõtu- ja majutusteenuse hotellitöötajatele tööks vajalike standardite praktikum.
-
Эффективные инструменты в сфере продаж и обслуживания клиентов
Курс даёт обзор основ обслуживания клиентов и подходит тем, кто хочет предложить своим клиентам лучший сервис, но не обладает навыками и знаниями в данной сфере.
-
Praktiline vene keel teenindusvaldkonna töötajatele
Koolitus on mõeldud teenindusvaldkonna töötajatele, kelle teadmised vene keelest on kas puudulikud või aegunud ja kellel on soov oma vene keele oskust tööalases kontekstis täiustada.
-
Kuidas toime tulla emotsionaalselt keerulise teenindussituatsiooniga?
Veebiseminaril omandame teadmisi ja praktilisi võtteid emotsionaalselt keerulistes teenindussituatsioonides teise emotsioonidega toimetulekuks ning enda emotsionaalse tasakaalu säilitamiseks.
-
Kuidas tulla toime “raske” kliendiga?
Koolituse eesmärk on anda inimesele toimetuleku oskused, mida saab kasutada, kui olukord muutub kliendisuhtluses konfliktseks.
-
7 psühholoogilist kompetentsi kliendisuhtluses
Koolituse eesmärk on anda osalejale olulised kompetentsid, mida kasutades saaks juhtida tulemuslikult ja professionaalselt positiivset kliendisuhtlust.
-
Kuidas suhelda negatiivselt meelestatud kolleegide või klientidega?
Koolituse eesmärk on jagada tõhusaid juhiseid olukorraks, kui Sinu suhtluspartneriks on ärritunud isik. Kust nad tulevad ja miks nad käituvad nii, et meil on raske oma tööd hästi edasi teha? Kuidas nendega toime tulla ja milliseid taktikaid kasutada? Negatiivselt meelestatud inimesed panevad proovile Sinu suhtlemisoskuse. Kuidas jääda sellistes olukordades professionaalseks?