Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Kliendisuhtluskoolitus IT-spetsialistidele ja kasutajatoele

Osalejad saavad 2-päevase koolituse jooksul teadmised efektiivsetest kommunikatsioonitehnikatest. Lisaks oskused koostöö loomiseks ning professionaalseks suhestumiseks kolleegide ja klientidega.

Sihtrühm ja eelteadmised: Koolitusele on oodatud IT–spetsialistid, tiimijuhid, tehnilise toe töötajad, helpdeski töötajad ja kliendihaldurid.

Programm:

  • Kommunikatsiooni liigid
  • Suhtlemisprotsess
  • Sõnade valik
  • Taju ja mõju suhtlemises
  • Vestluse juhtimine
  • Mõjutamistehnikad
  • Probleemide lahendamine
  • Ajaplaneerimine
  • Kaugkanalite efektiivne kasutamine
  • Klienditeenindus konkurentsivahendina
  • Hoiakute ja rolliootuste analüüs
  • Taktikaline lähenemine klientidele, sh nõustamisoskused (küsimine ja aktiivne kuulamine)
  • Erinevate klienditüüpidega toimetulek
  • Teenindusstandard
  • Sisekliendisuhtlus ja meeskonnatöö

Koolituse läbinu:

  • on teadlik tulemuslikust suhtlemisest ja enesekehtestamisest nii klientide kui kolleegidega;
  • omab praktilisi oskusi professionaalsest klienditeenindusest, sh kaugkanalite kasutamisel;
  • oskab lahendada probleemseid situatsioone ja käsitleda efektiivselt erinevaid klienditüüpe;
  • omab ülevaadet IT-spetsialisti kui klienditeenindaja rollist, efektiivsest ajaplaneerimisest ja meeskonnatööst.

Õppemeetodid: Auditoorne töö klassikeskkonnas 16 tundi (sh praktilised harjutused koolikeskkonnas 8 tundi). Toimuvad arutelud, millele järgnevad kogemusharjutused ja reflektsioon. Kahe koolituspäeva vahelisel ajal saab esimesel koolituspäeval saadud teadmisi praktiseerida.

Hindamiskriteerium: Õpiväljundite saavutamist kontrollitakse läbi praktiliste harjutuste koolikeskkonnas.

Koolituse lõpetamine: Koolituse lõpetaja saab tunnistuse kui sooritab kõik koolituse jooksul antud praktilised harjutused.  Osalejatele, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole väljastatakse soovi korral tõend koolitusel osalemisest.

Koolitaja:
Mare Muskat
Koolitajakogemus alates 2007 aastast. Andgragoogika magister. Töötanud aastaid kõnekeskuses koolitus- ja kvaliteedijuhina. 10-aastane kogemus ettevõtete ja äriühingute toetamisel suhtumine-suhtlus-suhestumine koolitustega.

Hind sisaldab: Kohvipause koolituskeskuses ja ühist lõunasööki mõlemal koolituspäeval.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

BCS Koolitus on Eesti juhtiv IKT valdkonna koolitus-, projektijuhtimis- ja konsultatsiooniettevõte. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Kliendisuhtluskoolitus IT-spetsialistidele ja kasutajatoele

NB! Hetkel ei ole koolitusel aktiivset toimumisaega.
Kui soovid, et teavitaksime Sind, kui see või mõni sarnane koolitus taas toimumas on, siis palun jäta meile oma kontaktandmed ja täpsem soov.
Soovin teavitust kuni kuu jooksul.