Osalejad saavad 2-päevase koolituse jooksul teadmised efektiivsetest kommunikatsioonitehnikatest. Lisaks oskused koostöö loomiseks ning professionaalseks suhestumiseks kolleegide ja klientidega.
Sihtrühm ja eelteadmised: Koolitusele on oodatud IT–spetsialistid, tiimijuhid, tehnilise toe töötajad, helpdeski töötajad ja kliendihaldurid.
Programm:
Koolituse läbinu:
Õppemeetodid: Auditoorne töö klassikeskkonnas 16 tundi (sh praktilised harjutused koolikeskkonnas 8 tundi). Toimuvad arutelud, millele järgnevad kogemusharjutused ja reflektsioon. Kahe koolituspäeva vahelisel ajal saab esimesel koolituspäeval saadud teadmisi praktiseerida.
Hindamiskriteerium: Õpiväljundite saavutamist kontrollitakse läbi praktiliste harjutuste koolikeskkonnas.
Koolituse lõpetamine: Koolituse lõpetaja saab tunnistuse kui sooritab kõik koolituse jooksul antud praktilised harjutused. Osalejatele, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole väljastatakse soovi korral tõend koolitusel osalemisest.
Koolitaja:
Mare Muskat
Koolitajakogemus alates 2007 aastast. Andgragoogika magister. Töötanud aastaid kõnekeskuses koolitus- ja kvaliteedijuhina. 10-aastane kogemus ettevõtete ja äriühingute toetamisel suhtumine-suhtlus-suhestumine koolitustega.
Hind sisaldab: Kohvipause koolituskeskuses ja ühist lõunasööki mõlemal koolituspäeval.