Suhtlemisoskused
-
Persoonibränd: 1. minuti mõju suhtlemissituatsioonides
Tänapäeva kiiresti muutuvas keskkonnas on oluline oskus luua usaldusväärne ja teadlik esmamulje kui tähtis osa professionaalsest persoonibrändist.
- 18.11.2025 (6 akadeemilist tundi ) / Tallinn,
-
Valijate kõnetamine – sisu ja pakend
Eesmärk: Anda kohaliku omavalitsuse volikogude valimistel kandideerijatele teadmisi ning praktilisi soovitusi oma seisukohtade selgeks formuleerimiseks, mõjusate argumentide esitamiseks ning erinevate seisukohtade üle ratsionaalseks debateerimiseks.
-
Konfliktidest koostööni – praktilised tööriistad tulemusliku töökeskkonna loomiseks
Koolituse eesmärk on anda osalejatele praktilised oskused ja selged strateegiad organisatsioonisiseste konfliktide ennetamiseks ja lahendamiseks.
- 23.10.2025 (3,25 akadeemilist tundi) / E-õpe, Veebikeskkond
-
Läbirääkimiste meistriklass
Nutikad ja mõjusad läbirääkimised
Tule omanda vajalikud teadmised ja praktiline kogemus, kuidas läbirääkimistel alati maksimaalselt hea tulemus saavutada!- 04.09.2025 (16 akadeemilist tundi) / Tallinn, Vana-Lõuna 39/1 (Äripäeva Akadeemia)
- 24.11.2025 (16 akadeemilist tundi) / Tallinn, Vana-Lõuna 39/1 (Äripäeva Akadeemia)
-
Veenmine ehk argumenteerimise kunst töökohal
Argumenteerimine ehk enda seisukoha selge, struktureeritud ja veenev esitamine ning kaitsmine on oluline oskus igapäevastes töösituatsioonides teiste mõjustamiseks. Võib isegi öelda, et hea argumenteerimise oskus on kunst töökohal.
-
Toimetulek keeruliste klientidega
Koolituse eesmärk on avardada osalejate teadlikkust keerulistes olukordades toimetulekuks ja arendada selleks vajalikke oskuseid.
- 08.10.2025 (6 tundi) / Tallinn, Pärnu mnt 67A (IV korrus)
-
Veenmismeister: Kuidas mõjutada ja juhtida edukaid diile?
Koolituse eesmärk on varustada osalejaid praktiliste teadmiste ja oskustega, kuidas edukalt kasutada veenmisvõtteid müügiprotsessis, ületada kliendi vastuväited ja lõpuks tehing lukustada.
-
Kuidas viia läbi vestlusi ebameeldivatel ja keerulistel teemadel?
Koolituse eesmärk on pakkuda praktilisi võtteid vestluste läbiviimiseks ebamugavatel ja keerulistel teemadel. Koolitusel osalejad saavad osaleda aruteludes, jagades oma varasemaid kogemusi, mida koolitaja abiga süstematiseeritakse. Koolitaja pakub võtteid erinevates küsitluskontekstides toimetulekuks ning küsitluse ja laiema eesmärgi sidusaks tervikuks kujundamiseks.
- 23.09.2025 (6 akt) / E-õpe, Online-koolitus
-
Tugevama argumendi võim
Eesmärk: anda osalejatele teadmisi ning praktilisi soovitusi nii ametialases suhtluses kui avalikes esinemistes oma seisukohtade selgeks formuleerimiseks, mõjusate argumentide esitamiseks ning erinevate seisukohtade üle ratsionaalseks debateerimiseks.
-
Klienditeenindaja oskusõpe
Meeldivad, kliendi soove ja vajadusi mõistvad suhted on iga firma tegevuse alustala. Eriti teeninduse sfääris on iga töötaja võimekus luua, hoida ja arendada häid inimeste vahelisi suhteid tema üks olulisemaid põhioskusi.
-
Enesekehtestamine ja toimetulek manipulatsiooniga
Koolitusel käsitletakse enesekehtestamist ehk võrdsetes suhetes olemist. Kuidas seista enese vajaduste eest, samaaegselt kahjustamata teise osapoole huvisid. Manipulatsiooni olemust ja manipulaatori erinevaid mõjutamisviise. Käsitleme, kuidas inimene oma käitumist juhib ja kuidas juhtida iseenda emotsionaalset seisundit suhtlemissituatsioonides. Koolitus viiakse läbi väikeses grupis, mis annab võimaluse analüüsida näiteid elust, leida praktilisi lahendusi ja arendada argumenteerimisoskust. Osalejad saavad juurde enesekindlust ja oskust veenvamalt käituda.
- 13.11.2025 (1 päev (8 akadeemilist tundi kontaktõppena)) / Tallinn, Tammsaare tee 47 (Tammsaare Ärikeskus, Krõõda torn I korrus)
-
Tõhusate läbirääkimiste treening
Oskus meeldivalt ja tulemuslikult läbi rääkida on üks olulistest oskustest inimeste igapäevaelus ja sellele käesolev koolitus keskendubki.
-
Kuidas juhina märgata, ennetada ja lahendada töötajate vahelist konflikti?
Koolituse eesmärk on õppida märgata konflikte ning osata leida viise konfliktolukordade ennetamiseks ning konstruktiivseks lahendamiseks meeskonnas.
- 11.09.2025 (4 akt) / E-õpe, Online-koolitus
-
Kuidas teha koostööd ja juhtida raskesti juhitavaid ehk vastu töötavaid inimesi?
Igas ettevõttes on inimesi, kes ei mõtle kaasa ning osutavad vastupanu tagasisidele, konstruktiivsele kriitikale ja parendusettepanekutele. Piisab ühest vastu töötavast inimesest, kes muudab koostöö keeruliseks ning töökeskkonna pingeliseks.
- 30.09.2025 (4 akt) / E-õpe, Online-koolitus
-
Tunne tööl erinevaid suhtlusstiile ja kohane vastavalt vajadusele
Inimesed võivad omada erinevaid kommunikatsioonistiile ja -eelistusi, mis võivad tekitada segadust ja konflikte. Mõned võivad olla otsekohesemad, teised eelistavad kaudsemat suhtlemist. Mõnikord pingestavad suhtlemisstiilide erinevused ka kõige tervislikumaid töösuhteid. Oluline on mõista erinevusi suhtlemisstiilides ja kohandada oma suhtlusviisi vastavalt oludele, et tagada selge ja arusaadav kommunikatsioon.