ESG koolitus, kestlikkus, jätkusuutlikkus
-
Praktiline digitaliseerimine tööstus- ja teenindusettevõtetes
Digitaliseerimine on teema, millest kuuleb juba peaaegu iga päev. Paraku on valdav enamus digitaliseerimisealastest loengutest ja veebiseminaridest, kas väga teoreetilised või tehnilised – esimesel juhul on fookus digitaliseerimise kui sellise vajalikkuse ülekordamisele, teisel juhul ühe või teise spetsiifilise lahenduse kasutuselevõtmisega seonduvale.
-
Agiilse arenduse põhialused
Üha laialdasemaks on muutumas agiilsete praktikate ja meetodite kasutamine oma töö korraldamisel. Agiilsed organisatsioonid ja tiimid on tõestanud, et nad suudavad vastata kliendi ootustele ning luua väärtust eelarve ja ajakava raamides.
-
Kuidas suurendada konkurentsivõimet ja vähendada raiskamist oma ettevõttes?
Eesmärgid:
– Aidata osalejatel avastada ja kõrvaldada ebaefektiisust oma vastutusvaldkonna protsessides.
– Anda teadmised, tööriistad ja metoodika kuidas läbi raiskamiste vähendamise ja protsesside tõhustamise suurendada ettevõtte konkurentsivõimet, tarnida klientidele ainult kvaliteetseid tooteid ja teenuseid madalama omahinna ja lühema tarneajaga. -
Digitaalse muudatuse juhtimise ABC
Kas ja kuidas osta digitaliseerimist?
Kõik räägivad, et tänapäeval peab digitaliseeruma. Kui sa pole selles kindel või ei tea, kust alustada ning mida teha järgmiseks- siis on see koolitus just sulle! -
Бизнес-процессы компании простым и понятным языком
Как сделать так, чтобы ваш бизнес работал как часы?
Вы получите методолгию бизнес-процессов, которую можно легко применять в любой отрасли! -
Kaugtöö ja hübriidmeeskondade juhtimine
Kuidas juhina hakkama saada “virtuaalkontori” väljakutsetega selliselt, et iga meeskonnaliige oleks motiveeritud, pühendunud ja tulemuslik?
-
Organisatsiooni efektiivsuse tõstmine läbi protsessijuhtimise
Koolitusel räägime läbi, miks protsesside teema on üldse oluline ja mida see organisatsioonile annab? Kas kõigil on ühesugused protsessid standardses töövoos (nt palgaarvestus või ostmine) või ei ole ja kas see sõltub hoopiski sellest, milline on meie töökeskkond ja kultuur.
-
Kuidas luua personalitööd toetavat dokumentatsiooni Persona tarkvara näitel?
Praktilisel koolitusel omandame teadmisi ja oskusi organisatsiooni kultuuri ning personalipoliitikat toetavate dokumentide loomiseks. Arutleme, kuidas luua organisatsioonile väärtust loovad personalidokumendid ning kuidas saab arvuti personalitöö rutiinseid ülesandeid ära teha. Praktiseerime paindliku ja mugava personalitarkvara Persona kasutamist, mis toetab personalitööga seotud asjaajamise tõhusat korraldamist.
-
IATF 16949le vastav tarnija kvaliteedijuhtimissüsteem
IATF 16949 on autotööstuse kvaliteedijuhtimise standard, mis sätestab kvaliteedijuhtimissüsteemi nõuded autotootjatele ja seonduvatele teenindusosade organisatsioonidele. Standard eeldab ISO 9001:2015 nõuete rakendamist, kuid lisab omalt poolt ka arvukalt lisanõudeid. Koolitusel käiakse punkt-punktilt läbi nõuded, millega autotööstuse tarnija arvestama peab.
- 16.10.2025 (2 päeva (16 akad. tundi)) / Tallinn, Väike-Paala 1
-
SPC – statistiline protsessiohje
SPC ehk statistiline protsessiohje kuulub AIAGi baastööriistade (AIAG core tools) hulka. Kui SPCd õigest kasutada ja tulemusi reaalajas jälgida ning asjakohaselt reageerida, aitab see sisuliselt vältida praagi tekkimist. Samas ei pruugi SPC olla rakendatav kõikide protsesside puhul. Koolitusel ongi plaanis läbi vaadata, millal ja kuidas seda metoodikat tasub rakendada.
- 29.01.2026 (1 päev (8 akad. tundi)) / Tallinn, Väike-Paala 1
-
RCA – juurpõhjuste analüüs
Autotööstuste jt rahvusvaheliste ärisuhete tasandil nõutakse vähemalt reklamatsioonide esitamisel probleemide juurpõhjuste väljaselgitamist ja korrigeerivate tegevuste elluviimist. Sageli seostub see 8D raporti vm aruande täitmisega. Paljud ettevõtted rakendavad juurpõhjuste analüüsi ka sisemiste probleemide puhul ja nõuavad seda oma alltarnijatelt.
- 30.01.2026 (1 päev (8 akad. tundi)) / Tallinn, Väike-Paala 1
-
PPAP – tooteosa kinnitamise protsess
PPAP raames veendutakse, et kliendi nõuetest on õigesti aru saadud ja et tarnija on võimeline tooteid kvaliteetselt ja soovitud mahtudes ning tarnekindlusega tootma.
- 27.11.2025 (1 päev (8 akad. tundi)) / Tallinn, Väike-Paala 1
-
PFMEA – protsessi tõrgete ja liigi mõju analüüs
Kes midagi teeb, see võib ka eksida. Eksimustel, sõltuvalt nende iseloomust, võivad aga olla väga tõsised tagajärjed. Rahvusvaheliste protsesside juures eeldatakse seetõttu võimalike tõrgete süsteemset käsitlemist.
- 28.11.2025 (1 päev (8 akad. tundi)) / Tallinn, Väike-Paala 1
-
MSA – mõõtesüsteemi analüüs. Pidevandmed.
Paljudes tegevusvaldkondades on mõõtmistulemuste täpsus ülimalt olulise kaaluga. Kriitilistes valdkondades võivad mõõtmise ebatäpsused viia väga tõsiste tagajärgedeni. Kahjuks on organisatsioonides väljaarendatud mõõtesüsteemid sageli tasemel, mis ei suuda tagada usaldusväärseid tulemusi. Seetõttu ei ole tegelikkuses teada, kui kvaliteetseid tooteid valmistatakse. Samuti ei ole nii võimalik läbi viia usaldusväärseid analüüse põhjuste jms osas, sest andmed ei ole usaldatavad.
- 08.01.2026 (1 päev (8 akad. tundi)) / Tallinn, Väike-Paala 1
-
MSA – mõõtesüsteemi analüüs. Atributiivandmed ja visuaalkontroll
Visuaalne kvaliteedihindamine on alati subjektiivne ning sõltub suurel määral hindajast. Eelkõige on küsimus selles, kui hästi hindaja või kontrollija teab kvaliteedikriteeriume ehk standardeid ja kuivõrd kindel on hindaja oma otsuses. Kas ta täna annab samasuguse hinnangu, kui homme?
- 09.01.2026 (1 päev (8 akad. tundi)) / Tallinn, Väike-Paala 1