Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Organisatsiooni efektiivsuse tõstmine läbi protsessijuhtimise

Koolitusel räägime läbi, miks protsesside teema on üldse oluline ja mida see organisatsioonile annab? Kas kõigil on ühesugused protsessid standardses töövoos (nt palgaarvestus või ostmine) või ei ole ja kas see sõltub hoopiski sellest, milline on meie töökeskkond ja kultuur.

Protsessid on toimiva organisatsiooni aluseks. Sageli tunneme, et asjad ei toimi, on ebaselgust, kes ja mida tegema peab, milline on vastutuse ja kohustuste jagunemine töötajate vahel. Kui organisatsioonis on kvaliteedijuhtimise süsteem ning rakendatakse ISO 9001 mudelit, on kohustuslik tagada kvaliteedijuhtimine protsessi- ja riskipõhiselt ehk siis mudel näeb ette kvaliteedi tagamist protsesside efektiivsuse tagamisel ja riskipõhisel lähenemisel. Praktikas tekitab aga sageli küsimuse, kuidas protsesse kaardistada – nii metoodiliselt kui tehniliselt.

Sihtgrupp:
Siseaudiitorid, välisaudiitorid, riskijuhid, kvaliteedijuhid, sh ISO süsteemide rakendajad, protsesside kujundamise või hindamisega seotud töötajad ja konkreetse organisatsiooni valdkonna eest vastutavad töötajad ning teised organisatsiooni protsesside ja riskide hindamisega seotud isikud.

Koolituse sisu:

  • Organisatsiooni protsesside analüüs ja optimeerimine
    • protsessid väärtuse loojana
    • organisatsiooni erinevad protsessid, nende ühisosa ja erinevus:
      • milleks on vaja protsesse kaardistada, hinnata ja analüüsida? Mis võiks olla selle eesmärk?
      • kas eesmärke saab olla erinevaid? Kas eesmärgid peaksid olema üle organisatsiooni ühesed või võivad erinevad struktuuriüksuste lõikes?
      • kvaliteedijuhtimine protsessi- ja riskipõhiselt. Kuidas on seotud organisatsiooni riskid ja protsessid? Kas protsesside juhtimise üheks osaks on riskijuhtimine? Millised on enimlevinud protsesside riskide hindamise meetodid?
      • kuidas mõjutab organisatsiooni kultuuri tüüp protsesside kujunemist organisatsioonis? Kuidas mõjutab juhtimisstiil protsesside kujunemist ja juhtimist organisatsioonis?
      • millised on tüüpilised protsessid organisatsioonis?
  • Tutvustame erinevaid protsesside kaardistamise mudeleid –SIPOC diagrammid, Business Process Model and Notation (BPMN) ehk vooskeemide koostamise tehnikad ja töövahendid,  tegevuste diagrammid (activity diagrams), riskide hindamise mudelid
    • protsesside hindamise korraldamine organisatsioonis:
      • kes peaks korraldama ja eestvedama? Kui pikk on protsesside kaardistamise, hindamise, seire, parendamise protsess? Kellel on milline vastutus?
    • protsessijuhtimise ühendamine organisatsiooni juhtimisega
      • kas on võimalik eristada organisatsiooni juhtimist ja protsesside juhtimist? Milline võiks olla mõju organisatsiooni sisekliimale, organisatsioonikultuurile ja efektiivsusele?
      • kas ostu-, personalijuhtimise-, finantsjuhtimise- jm tugifunktsioonide protsessid on standardiseeritud ja ühetaolised kõigil organisatsioonidel või mitte?

Koolitaja:
Siiri Antsmäel on pikaajaline siseauditi juhi kogemus avalikust ja erasektorist olles töötanud siseauditi juhina üle 14 aasta Kaitseväe ja Siseministeeriumi valitsemisala siseauditi juhina ning seejärel Grant Thornton Balticu riskijuhtimisteenuste Baltikumi juhina. Alates augustist töötab Siiri Kultuuriministeeriumi siseauditi valdkonna juhina ning tegutseb aktiivselt koolitajana. Siiri on alates 2007. aastast koolitanud nii raamatupidajaid kui ka siseaudiitoreid. Koolitajana on teeb ta koostööd Addenda, Siseaudiitor.ee, Raamatupidaja.ee, Eesti Koolitus- ja konverentsikeskuse, Äripäeva ja paljude teistega koolituste korraldajatega ning on läbinud ka siseaudiitorite koolitaja programmi. Siiril on avaliku halduse magistrikraad ning ISO 9001 juhtaudiitori, avaliku sektori siseaudiitori (CGAP) kutsetase ja atesteeritud siseaudiitori (CIA) kutse ning ta omab ka siseauditi kvaliteedihindaja tunnistust (QA). Lisaks tegeleb Siiri aktiivselt muusikateraapiaga.

Koolituse täies mahus läbinud osalenule väljastatakse tõend. Tõendi väljastamise eelduseks on koolitusel osalemine täies mahus ning koolitusarve tasumine. Erandkorras võib osaleja saada koolituse läbimist tõendava dokumendi, kui on läbinud õppekavast vähemalt 80%.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Addenda OÜ on erinevate valdkondade koolitustel keskendunud sihtrühma nii hetkelistele kui ka tulevikusuundi arvestatavatele vajadustele ning väärtustele. Addenda OÜ väärtustab oma koolitustelt saadud osalejate tagasisidet, mis on aluseks koolituste ning -programmide muutmiseks või täiustamiseks. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Organisatsiooni efektiivsuse tõstmine läbi protsessijuhtimise

NB! Hetkel ei ole koolitusel aktiivset toimumisaega.
Kui soovid, et teavitaksime Sind, kui see või mõni sarnane koolitus taas toimumas on, siis palun jäta meile oma kontaktandmed ja täpsem soov.
Soovin teavitust kuni kuu jooksul.