Kvaliteedijuhtimine
-
Riskide mõjus juhtimine
Riskijuhtimist on võimalik rakendada kõikides eluvaldkondades ja organisatsioonides. Põhiküsimuseks on see, kui hästi oleme enda jaoks riskid läbi mõelnud ja kuidas oleme need viinud enda jaoks vastuvõetavale tasemele? Riskijuhtimise juures ei ole vähetähtis ka riskijuhtimisega seonduva aja, raha jm kulu. Kindlasti tasub mõelda ka sellele, kas suudame seda ka tõestada ja mis on odavam – kas riski ennetamiseks meetmete rakendamine või riski realiseerumise tagajärgede kõrvaldamine.
- 07.01.2026 (1 päev (8 akad. tundi)) / Tallinn, Väike-Paala 1
-
ISO/IEC 27001:2022 nõuetele vastav infoturbe juhtimissüsteem
ISO/IEC 27001 on rahvusvaheline standard, mis määrab kindlaks nõuded organisatsiooni infoturbe juhtimissüsteemile (mõned nimetavad seda ka infoturbe halduse süsteemiks, rahvusvahelise lühendina viidatakse ISMSile). ISO 27001 standard koosneb juhtimissüsteemile esitatavatest üldnõuetest ja täiendavatest turvameetmetest (kokku umbes 100 erinevat nõuet-valdkonda infoturbe tagamiseks organisatsioonis).
- 28.10.2025 (1 päev (8 akad. tundi)) / Tallinn, Väike-Paala 1
- 04.12.2025 (1 päev (8 akad. tundi)) / Tallinn, Väike-Paala 1
- 03.02.2026 (1 päev (8 akad. tundi)) / Tallinn, Väike-Paala 1
- vaata veel ...
-
ISO 9001, ISO 14001 ja ISO 45001 nõuetele vastav integreeritud juhtimissüsteem
Koolituse eesmärgiks on anda osalejatele praktilised juhised integreeritud juhtimissüsteemi väljaarendamise ja juurutamise ning edasiarendamise kohta, võttes aluseks ISO 9001, ISO 14001 ja/või ISO 45001 standardite nõuded.
- 18.11.2025 (1 päev (8 akad. tundi)) / Tallinn, Väike-Paala 1
-
Kvaliteedi- ning keskkonnajuhtimine ning ISO9001:2015 ja ISO14001:2015 nõuded
Koolitusele on oodatud ettevõtte juhid ja need ettevõtete töötajad, kes vastutavad ettevõtte strateegia ja suuna eest ning peavad olema teadlikud kvaliteedi- ja keskkonnajuhtimissüsteemide olulisusest.
-
Kvaliteedijuhtimine tarneahelajuhile
Koolitus aitab osalejatel mõista tarneahela juhtimise olemust ja eripära ning selle vahetut seost ettevõtte strateegilise juhtimisega.
-
Экологическое, социальное и корпоративное управление (ESG)
ESG означает Environmental, Social and Governance (экологические, социальные и управленческие) аспекты в инвестициях и бизнесе.
-
Kvaliteedimudeli ja riskimudeli ühendamine üheks tervikuks. Praktiline kogemusseminar spetsialistidele
Sageli rakendavad riskijuhid ja kvaliteedijuhid erinevaid mudeleid oma tööd tehes. Kui palju on aga sellest selliselt kasu omanikele ja huvipooltele? Kas see on efektiivne viis või saaks hoopis neid ühendada? Kuidas oleks siseaudiitori jaoks hinnata ühte terviklikku mudelit, mitte anda hinnangut riskijuhtimisele ja kvaliteedijuhtimisele eraldi?
-
Kvaliteedijuhtimissüsteemi siseaudiitori baasõpe
Kuidas korraldada riskihindamist ettevõttes ja mida tähendab protsessipõhisus? Kuidas seda siseauditi raames hinnata? Koolituse käigus räägimegi lahti need küsimused.
- 23.09.2025 (18 akadeemilist tundi, millest 6 akadeemilist tundi on iseseisev töö) / Tallinn, Addenda veebiseminari keskkonnas
-
Prosci® muudatuste juhtimise sertifitseerimiskursus
The world’s most widely accepted change management qualification course, completed by over 100,000 people from over 3,500 organisations. The course provides knowledge, skills and tools to manage changes more successfully and achieve better results.
-
Бизнес-процессы компании простым и понятным языком
Как сделать так, чтобы ваш бизнес работал как часы?
Вы получите методолгию бизнес-процессов, которую можно легко применять в любой отрасли! -
Organisatsiooni efektiivsuse tõstmine läbi protsessijuhtimise
Koolitusel räägime läbi, miks protsesside teema on üldse oluline ja mida see organisatsioonile annab? Kas kõigil on ühesugused protsessid standardses töövoos (nt palgaarvestus või ostmine) või ei ole ja kas see sõltub hoopiski sellest, milline on meie töökeskkond ja kultuur.
-
IATF 16949le vastav tarnija kvaliteedijuhtimissüsteem
IATF 16949 on autotööstuse kvaliteedijuhtimise standard, mis sätestab kvaliteedijuhtimissüsteemi nõuded autotootjatele ja seonduvatele teenindusosade organisatsioonidele. Standard eeldab ISO 9001:2015 nõuete rakendamist, kuid lisab omalt poolt ka arvukalt lisanõudeid. Koolitusel käiakse punkt-punktilt läbi nõuded, millega autotööstuse tarnija arvestama peab.
- 16.10.2025 (2 päeva (16 akad. tundi)) / Tallinn, Väike-Paala 1
-
SPC – statistiline protsessiohje
SPC ehk statistiline protsessiohje kuulub AIAGi baastööriistade (AIAG core tools) hulka. Kui SPCd õigest kasutada ja tulemusi reaalajas jälgida ning asjakohaselt reageerida, aitab see sisuliselt vältida praagi tekkimist. Samas ei pruugi SPC olla rakendatav kõikide protsesside puhul. Koolitusel ongi plaanis läbi vaadata, millal ja kuidas seda metoodikat tasub rakendada.
- 29.01.2026 (1 päev (8 akad. tundi)) / Tallinn, Väike-Paala 1
-
RCA – juurpõhjuste analüüs
Autotööstuste jt rahvusvaheliste ärisuhete tasandil nõutakse vähemalt reklamatsioonide esitamisel probleemide juurpõhjuste väljaselgitamist ja korrigeerivate tegevuste elluviimist. Sageli seostub see 8D raporti vm aruande täitmisega. Paljud ettevõtted rakendavad juurpõhjuste analüüsi ka sisemiste probleemide puhul ja nõuavad seda oma alltarnijatelt.
- 30.01.2026 (1 päev (8 akad. tundi)) / Tallinn, Väike-Paala 1
-
PPAP – tooteosa kinnitamise protsess
PPAP raames veendutakse, et kliendi nõuetest on õigesti aru saadud ja et tarnija on võimeline tooteid kvaliteetselt ja soovitud mahtudes ning tarnekindlusega tootma.
- 27.11.2025 (1 päev (8 akad. tundi)) / Tallinn, Väike-Paala 1