Koolituse eesmärgiks on teadvustada, millised on seaduse ja riigi poolt võimaldatud tegevused töösuhete ümberkorraldamiseks kriisiolukorras ja sellele järgneval perioodil nii era- kui ka avalikus sektoris. Koolitusel osaleja omandab teadmisi ja oskusi, kuidas viia muutusi töösuhetes ellu ja neid nõuetekohaselt kokku leppida ning vormistada.
Kriisi algusest, mis tabas ootamatult nii tööandjaid kui töötajaid, on möödunud ligi kaks kuud. Ettevõtete ja organisatsioonide ees seisab küsimus, kuidas kujunenud olukorrast välja tulla võimalikult väikeste kahjudega, kuidas vähendada kulusid ning jääda püsima. Koolitusel räägimegi sellest, millised erinevad juriidilised võimalused tööandjat kriisist väljumisel võiksid aidata.
Tegemist on reaalajas toimuva veebiseminariga, mis tähendab, et kõik osalejad on koos koolitajaga ühises veebiruumis, toimub interaktiivne arutelu ja küsimuste-vastuste voor.
Sihtgrupp: personalijuhid ja –spetsialistid, keskastme- ja tippjuhid
Koolituse eesmärk on teadvustada, millised on seaduse ja riigi poolt võimaldatud tegevused töösuhete ümberkorraldamiseks majanduskriisist tingitud olukorras. Koolitusel osaleja omandab teadmisi ja oskusi, kuidas viia muutusi töösuhetes ellu ning ja nõuetekohaselt kokku leppida ning vormistada.
Programm:
Seminari tulemusena osaleja:
Koolitaja:
Kristi Sild tegutseb advokaadina alates 1998. aastast ja on Advokaadibüroos LEXTAL partner. Ta tegeleb töö- ja äriõigusega ning nõustab kliente igapäevaselt kõikides õiguslikes küsimustes, mis seonduvad inimeste kaasamise, juhtimise ja motiveerimisega ning muudes töö- ja teenistussuhetega seotud küsimustes. On aidanud sõlmida hulgaliselt ärisaladuse kaitse ja konkurentsikeeldude kokkuleppeid, samuti on ta esindanud kliente paljudes vaidlustes, mis puudutavad konkurentsikeelu või ärisaladuse hoidmise kohustuse rikkumist. Kristi on Eesti Advokatuuri tööõiguse komisjoni liige. Lisaks on ta Äripäeva Tööõiguse teabevara peatoimetaja ja vastab tööõigusega seotud küsimustele Äripäeva veebipõhises nõuandekeskuses, samuti CV Keskuse blogis.