Kõik koolitused ühest kohast!

Leia sobiv koolitus Eesti kõige põhjalikumast koolitusportaalist
Tagasi

Müügipsühholoogia – müük inimtüübist lähtuvalt

Koolitusel õpid, kuidas läheneda klientidele individuaalselt ning olla müügitöös edukas kõigi klienditüüpide korral.

Miks on nii, et ühele kliendile sobivad ühed müügivõtted ja teisele teised? Miks on nii, et ühe kliendiga tekib kohe hea suhe ja teisega mitte? Selleks, et võita kliendi poolehoid ja tagada edu kõikide klientidega, on oluline arvestada tema isiksusest tulenevaid erisusi.

Koolitusel käsitletää neli erinevat isiksusetüüpi ning nende ilmestamiseks kasutatakse lasteraamatu „Karupoeg Puhh“ tegelasi.

Eesmärk

Anda näpunäiteid ja parimaid praktikaid müügiinimese ja kliendi erinevatest isiksustest, et müügis edu saavutada.

Sihtgrupp

  • müügijuhid ja -konsultandid
  • teenindusjuhid ja kaupluste juhatajad
  • turundusjuhid ja -spetsialistid

Koolituse sisu

  • Müügihimese isiksusest tulenevad võimalused ja ohud
    • Müügihimese isiksusest tulenevad hirmud ja võimalused oma tugevusi oskuslikult kasutada. „Karupoeg Puhhi harjutus” isiksusetüüpide määramiseks.
    • Erinevate isiksusetüüpide müügiprobleemid, edutegurid, motivaatorid ja stressorid.
    • Ohtlikud hoiakud ja võimalused nende muutmiseks.
  • Klienditüüpide analüüs ja erinevad ootused
    • Erinevate klienditüüpide analüüs, erinevad lähenemised eri tüüpi klientidele.
    • Erinevate klienditüüpide ootused, põhjused, miks klient tegelikult ostab/ei osta.
    • Tüüpilised vead, mida tuleks erinevate klienditüüpide puhul vältida.
      Harjutus gruppides: erinevate klienditüüpide äratundmine
  • Müügargumendid erinevatele isiksustele
    • Ratsionaalsed argumendid
    • Emotsionaalsed argumendid
    • Lugude rääkimine ehk storytelling
      Harjutus gruppides: argumentide sõnastamine erinevat tüüpi klientidele

Teooria selget ja haaravat esitust täiendavad individuaalsed praktilised harjutused koos videomaterjali ja tagasisidega. Tulemuste saavutamist hinnatakse arutelude ja praktiliste tööde käigus.

Õpiväljundid

Koolituse tulemusena osaleja:

  • omab arusaamist klientide ostuloogikast/psühholoogiast;
  • oskab määrata klienditüüpe;
  • omab ülevaadet levinud vigadest, mille tõttu kliente kaotatakse;
  • teab, kuidas vastata kliendi ootustele.

Lisainfo

Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on terves mahus koolitusel osalemine ja õpiväljundite saavutamine. Õpiväljundite saavutamist hinnatakse arutelude ja praktiliste tööde käigus. Osalejale, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole, väljastatakse soovi korral koolitusel osalemise kohta tõend.


Koolitaja tutvustus:

Aira Tammemäe

Aira Tammemäe

Koolitaja, treener ja konsultant
Aira Tammemäe on lõpetanud režii eriala, TTÜ ärikorralduse magistrantuuri (magistritöö: efektiivsusmudeli rakendamine müügitegevuse täiustamiseks) ja psühholoogia magistrantuuri (magistritöö: sümbolite kasutamine isiksuse tüpologiseerimisel), õppinud aastatel 2004-2005 Professionaalse Psühholoogia Erakoolis.

Koolitusfirma tutvustus:

Äripäeva Akadeemia

Äripäeva Akadeemia korraldab kõrgel tasemel koolitusi, mis aitavad ettevõtlikel inimestel, juhtidel ja võtmetöötajatel olla oma igapäevatöös edukamad ja tõhusamad.

Loen koolitusfirma kohta veel.

Registreerun koolitusele