Koolitused
-
Как вывести деньги из компании без налогов и по закону?
Многие предприниматели не используют полагающиеся им льготы и возможности просто потому, что не знают, что они им положены по закону.
-
Tüüpilised vead tehnosüsteemide isolatsiooni töödel ja lahendused praktikas (4,8 TP)
Koolituse läbinu teab, millele tähelepanu pöörata isolatsiooni ja isoleeritavate tehnosüsteemide projekteerimisel, paigaldusel ja tööde vastuvõtmisel.
-
Kuidas ületada rahvusvahelises meeskonnas suhtlusbarjäär ning tagada selge info kõigile töötajatele?
Rahvusvahelistes meeskondades töötamine toob endaga kaasa vajaduse mõtestada teistest kultuuridest pärit inimeste harjumusi. Lisaks keelebarjäärile, mis võib olla takistuseks, räägime koolitusel sujuva kommunikatsiooni toimimiseks vajalikest tegevustest.
-
Kuidas vältida konkurentsiõiguse rikkumisi ja mida teha õigusliku riski ilmnemisel?
Konkurentsiõigusega seotud riskid ohustavad kõiki ettevõtteid ning reeglite rikkumine võib tuua kaasa tõsiseid tagajärgi. Peamiselt on põhjustatud rikkumised teadmatusest, mistõttu on väga oluline olla põhjalikult kursis konkurentsireeglite ja võimalike riskidega.
-
Kuidas mikroettevõtte juhina oma väikest meeskonda tõhusalt juhtida?
Koolituse eesmärk on anda mikroettevõtte juhile vajalikke spetsiifilisi juhtimisalaseid oskusi ja teadmisi, et oma väikest meeskonda tõhusalt juhtida. Osalejad õpivad tundma juhtimisstiile, kaasamise ja kaasatuse, empaatia, töömotivatsiooni psühholoogilisi aspekte, mis on mikroettevõttes positiivse töökeskkonna loomiseks ja äriedu suurendamiseks olulised.
-
Kuidas juhina märgata, ennetada ja lahendada töötajate vahelist konflikti?
Koolituse eesmärk on õppida märgata konflikte ning osata leida viise konfliktolukordade ennetamiseks ning konstruktiivseks lahendamiseks meeskonnas.
- 11.09.2025 (4 akt) / E-õpe, Online-koolitus
-
Kaasaegne klienditeenindus – kuidas eristuda kõrgetasemelise teenindusega?
Koolituse eesmärk on anda osalejatele teadmised, kuidas osutada kvaliteetset klienditeenindust ja tutvustada kaasaegse klienditeeninduse olulisi aspekte ja vajalikke oskusi ning anda praktilisi juhiseid, kuidas suurendada klientide rahuolu klienditeenindusega. Lisaks anda teadmised, millised on sagedased vead suhtlemisel ning jagada praktilisi nõuandeid, kuidas oskuslikult suhelda “raske” kliendiga ning kuidas tulla toime tööstressiga.
-
GDPRi praktiline rakendamine ettevõttes – mida teha ja millest alustada?
Koolituse eesmärk on anda osalejatele praktilised oskused isikuandmete kaitse üldmääruse (GDPR) nõuete rakendamiseks ettevõtte kontekstis, sh kuidas tagada ettevõtte andmekaitsealane nõuetele vastavus (compliance) ning kuidas tõhusalt toimida andmesubjektide või Andmekaitse Inspektsiooni järelepärimiste korral. Lisaks anda teadmised, millised on enamlevinud probleemid ja lahendused praktikas, kuidas vältida levinud vigu andmetöötluses ning mida räägib sel teemal värske kohtupraktika.
-
Everything important about the Estonian tax system
This training is designed to provide an overview of the Estonian tax system, including the key taxes and regulations that businesses and individuals need to know. The training will cover the basic principles of the Estonian tax system, including the concept of tax residency and the types of taxes that are levied in Estonia. The training will also provide practical guidance on how to comply with Estonian tax laws and regulations.
-
Energiatõhusad valgustuslahendused- kavandamisest juhtimiseni
Tänasel päeval, kus elektrienergia hinnad on küllaltki kõrged, on valgustuse elektritarbimise kulud märkimisväärselt suured. Energiatõhususama tulemuse saavutamiseks tuleb vananev valgustus vahetada välja uue säästlikuma lahenduse vastu.
-
Efektiivne personalijuhtimine ilma personalijuhita
Koolituse eesmärk on viia sind kurssi kaasaegsete personalitöö põhimõtetega ning tutvustada uuemaid ja innovatiivsemaid viise, kuidas juhtida oma meeskonda ilma traditsioonilise personalijuhita. Lisaks anda teadmised, kuidas arendada oma meeskonda nii, et see tõhustaks üldist töökultuuri, ergutaks töötajate motivatsiooni ning suurendaks meeskonna produktiivsust.
-
Cloud services – legal issues and case-law
The aim of the training is to provide knowledge of the dangers and risks of using cloud services and how to mitigate them. The focus of the training is on real-life legal problems that arise when consuming cloud services (as a client) and providing cloud services (as a service provider). The training participant can distinguish the important from unimportant and navigate in the most relevant legal issues.
-
Arendav tagasiside- kuidas seada piire, toetada töötaja arengut ning mida teha, kui muutust ei tule?
Koolituse eesmärk on anda põhjalikud teadmised arendava tagasiside põhikomponentidest ning arendada oskusi vestluse tõhusaks läbiviimiseks.
- 02.10.2025 (4 akt) / E-õpe, Online-koolitus
-
Exceli põhikursus
Koolituse eesmärk: anda osalejale põhilised Exceli kasutamise oskused sellisel moel, et koolituse tulemusena saab osaleja iseseisvalt hakkama enamkasutatavate tegevustega tabelarvutusprogrammides.
- 01.09.2025 (40 akadeemilist tundi) / Tallinn, Narva mnt 7b III korrus, tuba nr. 317 (Zenith Ärimaja)
- 15.09.2025 (40 akadeemilist tundi) / Tallinn, Narva mnt 7b III korrus, tuba nr. 317 (Zenith Ärimaja)
- 22.09.2025 (40 akadeemilist tundi) / Tallinn, Narva mnt 7b III korrus, tuba nr. 317 (Zenith Ärimaja)
- 06.10.2025 (40 akadeemilist tundi) / Tallinn, Narva mnt 7b III korrus, tuba nr. 317 (Zenith Ärimaja)
- 20.10.2025 (40 akadeemilist tundi) / Tallinn, Narva mnt 7b III korrus, tuba nr. 317 (Zenith Ärimaja)
- 03.11.2025 (40 akadeemilist tundi) / Tallinn, Narva mnt 7b III korrus, tuba nr. 317 (Zenith Ärimaja)
- vaata veel ...
-
Turunduse uus reaalsus- kas teha ise või lasta töötada tehisintellektil?”
Loengu eesmärgiks on tutvustada turunduse valdkonna huvilistele ChatGPT, mis on kõigile kättesaadav tasuta tehisintellekti rakendus. ChatGPT aitab sisu loomisel, sotsiaalmeedia postituste ettevalmistamisel, e-kirjade koostamisel, Exceli valemite loomisel, programmeerimises, veebilehtede arendamisel, klienditeeninduses ja paljudes teistes valdkondades