Kommunikatsioon
-
Valijate kõnetamine – sisu ja pakend
Eesmärk: Anda kohaliku omavalitsuse volikogude valimistel kandideerijatele teadmisi ning praktilisi soovitusi oma seisukohtade selgeks formuleerimiseks, mõjusate argumentide esitamiseks ning erinevate seisukohtade üle ratsionaalseks debateerimiseks.
-
Esinemiskunsti ABC – kuidas mõjuda veenvalt ja enesekindlalt?
Kas esinemine teeb Sind närviliseks või tunned, et mõnikord sõnum ei jõua kuulajateni soovitud viisil?
- 16.10.2025 (3 akt) / E-õpe, Online-koolitus
-
AI lahendused sisekommunikatsiooni tõhustamiseks
Tehnoloogia ja tehisintellekti roll sisekommunikatsioonis aina kasvab, aidates personaliseerida kommunikatsiooni, analüüsida töötajate käitumist ja eelistusi ning optimeerida sisekommunikatsiooni strateegiaid reaalajas. Koolitusel otsime vastuseid küsimustele, kuidas kasutada AI-d töötajate kaasamise suurendamiseks ning töötajate tagasiside ja meeleolu analüüsimiseks.
-
ИИ для деловой коммуникации в Эстонии
Практическое обучение для специалистов, для которых эстонский не является родным языком.
-
Veenmismeister: Kuidas mõjutada ja juhtida edukaid diile?
Koolituse eesmärk on varustada osalejaid praktiliste teadmiste ja oskustega, kuidas edukalt kasutada veenmisvõtteid müügiprotsessis, ületada kliendi vastuväited ja lõpuks tehing lukustada.
-
Tugevama argumendi võim
Eesmärk: anda osalejatele teadmisi ning praktilisi soovitusi nii ametialases suhtluses kui avalikes esinemistes oma seisukohtade selgeks formuleerimiseks, mõjusate argumentide esitamiseks ning erinevate seisukohtade üle ratsionaalseks debateerimiseks.
-
Tööandja brändi arendamine läbi teadlike tööandja saadikute
Koolituse eesmärk on anda osalejatele parimad teadmised sellest, milliste praktiliste sammudega tööandja brändi arendada ning kuidas kaasata sellesse tegevusse töötajad ja millised on need aspektid, kuhu ja kuidas töötajad panustada saavad. Lisaks toome koolitusel välja vaatenurgad, millised eelised loob töötajatele teadlik saadiku roll.
-
Mõjus esinemine ilma PowerPointita.
Eesmärk: tekitada inspiratsiooni ja oskusi oma sõnumite esitamiseks eristuval ning mõjuval moel. Õppida praktiliste harjutuste tegemisega erinevate auditooriumite tähelepanu ja poolehoiu võitmise tehnikaid.
-
Sotsiaalmeedia platvormid ja mikrokogukonnad- kuidas sisekommunikatsioonis neid nutikalt ära kasutada?
Sihtrühm: kommunikatsioonijuhid ja -spetsialistid, turundusjuhid ja -spetsialistid, ettevõttete juhid ja tiimijuhid, müügispetsialistid, assistendid, sekretärid ning kõik huvilised olenemata ametist Programm: 12.20 –12.30 Kogunemine veebikeskkonda 12.30 – 14.00 Sotsiaalmeedia platvormid ja […]
-
Selgete sõnumite kommunikatsioon
Selged sõnumid keerulisel ajal. Kellele, kus ja kuidas kommunikeerida?
-
Suhtlemine – Kuidas tulla paremini toime keerulistes olukordades?
Õppe eesmärk: Anda teadmised olulistest suhtlemist mõjutavatest teguritest erinevates olukordades
-
Современные техники убеждения и коммуникации.
Правильно выстроенный диалог облегчит любые переговоры. Правильная речь начальника настроит подчиненных на более качественную работу. А если вы и есть подчиненный, то с помощью ораторского мастерства, вы сможете добиться более выгодных условий работы. Ораторское мастерство также помогает и в обычной жизни.
-
Искусство речи и медиакоммуникация
Не секрет, что хорошие ораторские навыки – это ключ, который открывает некоторые двери.
Если вы чувствуете, что вам нужны знания и практические советы, как развить свои способности к вступлению, используя свои сильные стороны, добро пожаловать на наш курс! -
Создание эффективного электронного письма и коммерческого предложения
Как сделать повседневное общение с клиентом эффективным и научиться уделять больше внимания посланию, содержанию и языку торговых предложений? Почему одно коммерческое письмо “продаёт”, а другое нет? Как убедить клиентов добровольно отвечать на письма или предложения?
-
Efektiivsete koosolekute juhtimine
Kuidas tõhusate koosolekutega hoida kokku aega, raha ja närve ning püsida projektidega graafikus?