AI lahendused sisekommunikatsiooni tõhustamiseks
Tehnoloogia ja tehisintellekti roll sisekommunikatsioonis aina kasvab, aidates personaliseerida kommunikatsiooni, analüüsida töötajate käitumist ja eelistusi ning optimeerida sisekommunikatsiooni strateegiaid reaalajas. Koolitusel otsime vastuseid küsimustele, kuidas kasutada AI-d töötajate kaasamise suurendamiseks ning töötajate tagasiside ja meeleolu analüüsimiseks.
Koolituse eesmärk on anda praktilisi oskusi ja teadmisi, kuidas kasutada tehisintellekti ja andmeanalüütikat sisekommunikatsiooni tõhustamiseks, töötajate kaasamise parandamiseks ning teabe liikumise optimeerimiseks organisatsioonis.
Sihtgrupp:
Oodatud on kommunikatsioonijuhid, HR-spetsialistid, personalijuhid, IT- ja tehnoloogiajuhid ning kõik, kes vastutavad ettevõtte infovahetuse ja töötajate kaasamise eest.
Programm:
- 09:20 – 09:30 Kogunemine veebikeskkonda
- 09:30 – 11:00 Tehisintellekti ja andmeanalüütika roll tõhusal sisekommunikatsioonil
- Tehisintellekti põhised juturobotid (ChatGPT, Copilot, Claude jt) ja teised tööriistad – miks ja kuidas neid kasutada?
- Kuidas juturoboteid ja AI-tekstitööriistu hästi “promptida” ehk juhendada
- Assistendi-funktsioonid juturobotites: kuidas teha endale kommunikatsioonitöö-abilist
- Tehisintellekti-integratsioonid kirjutamis- ja loometarkvarades
- Mis on juturobotite võimalused ja piiratused andmeanalüüsis?
- Kvantitatiivsete meetodite olulisus suuremate andmehulkade analüüsis
- 11:00 – 11:15 Sirutuspaus
- 11:15 – 12:45 Koolitus jätkub
- Kvalitatiivse analüüsi ja kommunikatsiooni-töö kombineerimine statistiliste meetoditega – miks ja kuidas?
- Kuidas andmeanalüütilisele ülesandele läheneda: kas piisab juturobotist või on vaja süstemaatilisemat lahendust?
- Tekstide ja piltide analüüsi võimalused suurte keelemudelitega?
- Kommunikatsioon ja protsesside automatiseerimine, terviklahenduste väljatöötamise potentsiaalid
- Praktiliste ülesannete lahendamine ja arutelu
Koolitusel osalenu:
- Teab, kuidas AI ja andmeanalüütika aitavad parandada sisekommunikatsiooni ja töötajate kaasatust.
- Teab, juturobotite (nt ChatGPT, Copilot) võimalusi ja piiranguid kommunikatsioonis.
- Oskab koostada tõhusaid juhiseid (prompt’e) juturobotitele.
- Oskab kasutada AI-tööriistu kirjutamis- ja loometarkvarades sisekommunikatsiooni optimeerimiseks.
- Suudab analüüsida töötajate tagasisidet ja meeleolu AI-põhiste tööriistade abil.
- Suudab valida sobivaid AI lahendusi kommunikatsiooni ja andmeanalüüsi ülesannete jaoks.
Koolitaja:
Andres Karjus
Tallinna ülikool, digihumanitaaria ja tehisaru lektor; Estonian Business School, vanemteadur
Andres Karjus on keeleteaduse (PhD) ja tehisintellekti (MSc) haridusega andme- ja kultuuriteadlane, kes toimetab Tallinna Ülikoolis tehisaru ja digihumanitaaria lektorina ning Estonian Business Schoolis vanemteadurina. Andres tegeleb ka teaduse populariseerimise ja koolitamisega ningon esinenud neil teemadel meedias. Lisaks kannab ta “Riiklikult tunnustatud teaduse populariseerija” kvaliteedimärki.
Koolitusfirma tutvustus
Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus korraldab konverentse ja koolitusi, mille sisu loomisel keskendutakse ennekõike kliendi ootustele ning rahulolule. Loome aastas ligikaudu poolsada originaalset koolitust ning kümmekond visiooni- ja erialakonverentsi. Loen koolitusfirma kohta veel...