Turunduskoolitus
-
Persoonibränd: 1. minuti mõju suhtlemissituatsioonides
Tänapäeva kiiresti muutuvas keskkonnas on oluline oskus luua usaldusväärne ja teadlik esmamulje kui tähtis osa professionaalsest persoonibrändist.
- 18.11.2025 (6 akadeemilist tundi ) / Tallinn,
-
Psühholoogilise reklaami alused
Reklaamipsühholoogia on valdkond, mis ühendab turunduse, kommunikatsiooni ja psühholoogia põhimõtted. See uurib, kuidas inimesed tajuvad, töötlevad ja reageerivad reklaamidele ning milliseid psühholoogilisi mehhanisme kasutatakse tõhusa reklaami loomiseks. Koolitus põhineb kaasaegsetel uuringutel ja praktikatel, käsitledes nii teadvustatud kui alateadlikke mõjutusmehhanisme reklaami kontekstis.
-
Sotsiaalmeedia turundus
Tänapäeval on turundus sotsiaalmeedias muutunud iga ettevõtte edu võtmeks. Selle koolituse käigus saad vajalikud põhiteadmised ja praktilised oskused, et hakata kohe tegutsema ja saavutada oma ettevõtte jaoks märgatav kasv.
-
Turundusmaterjalide kujundamise baasoskused
Koolituse tulemusena on õppijal oskus luua lihtsamaid visuaalseid turundusmaterjale sh animeeritud reklaame
- 03.10.2025 (160 akadeemilist tundi) / Tartu, Teguri 37 ja veebikeskkonnas Zoom
- 03.10.2025 (160 akadeemilist tundi) / Tallinn, Parda 3 ja veebikeskkonnas Zoom
- 07.11.2025 (160 akadeemilist tundi) / Tartu, Teguri 37 ja veebikeskkonnas Zoom
- 07.11.2025 (160 akadeemilist tundi) / Tallinn, Parda 3 ja veebikeskkonnas Zoom
- vaata veel ...
-
Digiturunduse baasoskused müügitöötajale
Kursuse eesmärgiks on anda laiapõhjalised teadmised ja oskused tegutsemaks tänapäevases ärikeskkonnas, tehes edukat müügitööd digiturunduse tööriistu kasutades.
-
Preparation of marketing plan and strategy
The world of marketing is full of possibilities – Facebook fan page, Google ads, blog articles, podcasts, TikTok, Instagram (story/reels/posts), television media, print media, digital banners, event marketing… In order not to get confused by every possibility, you need to make a plan. What do you want to achieve? Why? How? To whom? And even more – how to evaluate what has been done and then make new decisions. The training provides an introduction, after which you can start creating your marketing strategy.
-
Manage social media like the pros do
Purpose of training is to provide the participant with knowledge, tools and skills for better and more efficient management of company accounts in social media.
When applying what has been learned, the activities in social media are in line with the company’s goals, and their achievement is much more likely thanks to conscious action and planning. -
AI turunduspraktikum – tekstid, visuaalid ja videod
Kuidas muuta tehisintellekt asendamatuks turundustööriistaks?
- 22.10.2025 (8 akadeemilist tundi) / Tallinn, Vana-Lõuna 39/1
-
Pildid ja videod kodulehel, e-poes või sots.meedias. Foto- ja videotöötluse baasoskused.
Kui Teil on vaja visuaalset sisu e-poodi ja sotsiaalmeediasse, siis õppige ise pilte ja videosid tegema!
Visuaalse sisu loomise oskus on investeering, mis toob kordades tagasi. -
Sisuturunduse Meistriklass müügi ja turunduse jaoks
Sisuturunduse Meistriklassis õpid samm-sammult looma õiget sisu, et jõuda väiksema eelarvega rohkemate klientideni ja kasvatada oma ettevõtte müüki.
-
Tööandja brändi arendamine läbi teadlike tööandja saadikute
Koolituse eesmärk on anda osalejatele parimad teadmised sellest, milliste praktiliste sammudega tööandja brändi arendada ning kuidas kaasata sellesse tegevusse töötajad ja millised on need aspektid, kuhu ja kuidas töötajad panustada saavad. Lisaks toome koolitusel välja vaatenurgad, millised eelised loob töötajatele teadlik saadiku roll.
-
Looker Studio koolitus ehk kuidas luua automatiseeritud dashboarde
Koolitus turundusspetsialistidele ja veebianalüütikutele – kuidas säästa aega andmete kogumiselt, kokkuvõtete tegemiselt ja optimeerimiselt?
Looker Studio dashboard-ide koolitus aitab võita aega neil, kes tegelevad regulaarselt turundustegevuste ja/või veebilehe optimeerimisega ning sellega seotud andmete töötlemise ning raporteerimisega. Koolituse jooksul seadistavad osalejad enda turundustegevuste ja veebianalüütika jälgimiseks dashboard-i ning omandavad selle jooksul oskused luua ja kohendada dashboarde, andmeallikaid ja -filtreid, graafikuid ning andmetabeleid vastavalt vajadustele. -
Kuidas TikTok platvorm oma ettevõtte heaks tööle panna?
TikTok on maailma kõige kiiremini kasvav ja aina enam tähtsust omav sotsiaalmeediakanal, kus oma olemasolevate ja tulevaste klientidega suhestuda. TikTok enda digiturunduse kanalitest välja jättes kaotab ettevõte suure osa võimalikest klientidest.
-
ChatGPT meistriklass: turunduse ja müügi salarelv
Tehisintellekt (AI) on muutunud mitte ainult konkurentsieeliseks, vaid ka hädavajalikuks tööriistaks igale ettevõttele, mis soovib kasvada ja olla edukas. Tehisintellekti rakendamine turunduses ja müügis on muutunud ülioluliseks, arvestades, et need valdkonnad on tihti ettevõtete suurimad kulukohad ja väljakutsed.
-
AI tööriistad turunduses – praktiline koolitus
Soovid luua silmapaistvaid, professionaalseid turundusmaterjale ilma disainerite ja copywriter’ite meeskonnata? Siis on meie praktiline koolitus just sinu jaoks! Sisene digitaalse turunduse maailma, kasutades tipptasemel tööriistu ja omandades oskused, mis muudavad sinu turundustegevuse võimsamaks kui kunagi varem.