Koolitus turundusspetsialistidele ja veebianalüütikutele – kuidas säästa aega andmete kogumiselt, kokkuvõtete tegemiselt ja optimeerimiselt?
Looker Studio dashboard-ide koolitus aitab võita aega neil, kes tegelevad regulaarselt turundustegevuste ja/või veebilehe optimeerimisega ning sellega seotud andmete töötlemise ning raporteerimisega. Koolituse jooksul seadistavad osalejad enda turundustegevuste ja veebianalüütika jälgimiseks dashboard-i ning omandavad selle jooksul oskused luua ja kohendada dashboarde, andmeallikaid ja -filtreid, graafikuid ning andmetabeleid vastavalt vajadustele.
Turunduses on väga oluline andmete kogumine ja tõlgendamine. Google Analytic-is on olemas palju erinevaid numbreid, kuid mida nendega peale hakata ning mis lugu kogutud numbrid jutustavad? Lisaks võtab vajalikke turundusandmete regulaarne koondamine raporteerimiseks väga palju aega.
Nende probleemide lahendamiseks on olemas Google enda tööriist Looker Studio. Seal saab luua erinevaid automaatseid aruandeid ja töölaudu – ikka selleks, et saaksid oma turundustegevusi kiirelt analüüsida.
Looker Studioga saad andmeid ägedalt ja isikupäraselt visualiseerida, aruannetest on võimalik kiiresti oluline välja tuua ning neid on võimalik jagada kõikidega, kellega vaja. Ehita endale automatiseeritud dashboard ning koonda vajalik info erinevatest kanalitest ühte kohta kokku ja säästad enda kallist tööaega!
Koolituse eesmärgiks on anda ülevaade Looker Studio dashboard’ ide võimalustest. Koolitajaga koos ehitatakse Looker Studio´s dashboard turundustegevuste ja veebilehe analüütika jälgimiseks.
Sihtgrupp:
Koolitus on mõeldud turundusspetsialistidele ja veebianalüütikutele, kelle töö osaks on andmepõhine otsuste tegemine ning sellega seotud andmete koondamine ja raporteerimine.
Koolitusel osalemise eeldused (soovitavalt)
Koolitusest maksimumi saamiseks on oluline, et osalejal oleks:
Programm:
Koolituse tulemusena osaleja:
Koolituse läbiviimise põhimõtted:
Koolitaja:
Harlis Velk
Harlis on lõpetanud Stockholmi Kõrgema Majanduskooli Riias majanduse ja ärijuhtimise erialal.
Praegusel ajal töötab ta Eesti suurimas digiagentuuris Mediabrand Digital digistrateegi, koolitaja ja konsultandina. Tema töö sisuks on ettevõtetele toimivate turunduslahenduste ja -loogikate koostamine, kampaaniate tulemuslikkuse kasvatamine ja spetsialistide nõustamine ning uute lahenduste ja võimaluste testimine.
Müügikampaaniatega on Harlis töötanud 8 aastat. Selle aja jooksul on tema käe alt läbi käinud üle 2000 Google Ads ja Google Analytics konto. Ta on läbi viinud üle 140 koolituse nii algajatele kui edasijõudnutele järgmistel teemadel: Google Analytics, Google Ads, Google Tag Manager ja Google Data Studio. Google Ads ja Google Analytics koolitusi on Harlis teinud Google Certified Trainer programmi raames.
Oma suurimateks tööalasteks saavutusteks peab ta 2018. aastal klientide müügikampaaniate tulemuste tõstmist 6 miljoni euro ning 2019. aastal 16 miljoni euro võrra ning mitmete Digiteol osalenud ja võitnud projektide nõustamist.
Koolitushind sisaldab lisaks:
Lisaväärtusena pakume: