Suhtlemine, Avalik esinemine
-
Tugevama argumendi võim
Eesmärk: anda osalejatele teadmisi ning praktilisi soovitusi nii ametialases suhtluses kui avalikes esinemistes oma seisukohtade selgeks formuleerimiseks, mõjusate argumentide esitamiseks ning erinevate seisukohtade üle ratsionaalseks debateerimiseks.
-
Klienditeenindaja oskusõpe
Meeldivad, kliendi soove ja vajadusi mõistvad suhted on iga firma tegevuse alustala. Eriti teeninduse sfääris on iga töötaja võimekus luua, hoida ja arendada häid inimeste vahelisi suhteid tema üks olulisemaid põhioskusi.
-
Enesekehtestamine ja toimetulek manipulatsiooniga
Koolitusel käsitletakse enesekehtestamist ehk võrdsetes suhetes olemist. Kuidas seista enese vajaduste eest, samaaegselt kahjustamata teise osapoole huvisid. Manipulatsiooni olemust ja manipulaatori erinevaid mõjutamisviise. Käsitleme, kuidas inimene oma käitumist juhib ja kuidas juhtida iseenda emotsionaalset seisundit suhtlemissituatsioonides. Koolitus viiakse läbi väikeses grupis, mis annab võimaluse analüüsida näiteid elust, leida praktilisi lahendusi ja arendada argumenteerimisoskust. Osalejad saavad juurde enesekindlust ja oskust veenvamalt käituda.
- 13.11.2025 (1 päev (8 akadeemilist tundi kontaktõppena)) / Tallinn, Tammsaare tee 47 (Tammsaare Ärikeskus, Krõõda torn I korrus)
-
Tõhusate läbirääkimiste treening
Oskus meeldivalt ja tulemuslikult läbi rääkida on üks olulistest oskustest inimeste igapäevaelus ja sellele käesolev koolitus keskendubki.
-
Tööandja brändi arendamine läbi teadlike tööandja saadikute
Koolituse eesmärk on anda osalejatele parimad teadmised sellest, milliste praktiliste sammudega tööandja brändi arendada ning kuidas kaasata sellesse tegevusse töötajad ja millised on need aspektid, kuhu ja kuidas töötajad panustada saavad. Lisaks toome koolitusel välja vaatenurgad, millised eelised loob töötajatele teadlik saadiku roll.
-
Mõjus esinemine ilma PowerPointita.
Eesmärk: tekitada inspiratsiooni ja oskusi oma sõnumite esitamiseks eristuval ning mõjuval moel. Õppida praktiliste harjutuste tegemisega erinevate auditooriumite tähelepanu ja poolehoiu võitmise tehnikaid.
-
Sotsiaalmeedia platvormid ja mikrokogukonnad- kuidas sisekommunikatsioonis neid nutikalt ära kasutada?
Sihtrühm: kommunikatsioonijuhid ja -spetsialistid, turundusjuhid ja -spetsialistid, ettevõttete juhid ja tiimijuhid, müügispetsialistid, assistendid, sekretärid ning kõik huvilised olenemata ametist Programm: 12.20 –12.30 Kogunemine veebikeskkonda 12.30 – 14.00 Sotsiaalmeedia platvormid ja […]
-
Avalik esinemine ja esitlemine. Praktikum
Koolitus kõigile, kel on vaja parandada oma esinemisoskusi, sh juhid, lektorid, sisekoolitajad, müügiinimesed – kõik, kes oma esinemistega mõjutavad ja motiveerivad kuulajaid, kliente, meeskondi, viivad läbi koosolekuid, töögruppe, esitlusi jne.
-
Kuidas ületada rahvusvahelises meeskonnas suhtlusbarjäär ning tagada selge info kõigile töötajatele?
Rahvusvahelistes meeskondades töötamine toob endaga kaasa vajaduse mõtestada teistest kultuuridest pärit inimeste harjumusi. Lisaks keelebarjäärile, mis võib olla takistuseks, räägime koolitusel sujuva kommunikatsiooni toimimiseks vajalikest tegevustest.
-
Kuidas juhina märgata, ennetada ja lahendada töötajate vahelist konflikti?
Koolituse eesmärk on õppida märgata konflikte ning osata leida viise konfliktolukordade ennetamiseks ning konstruktiivseks lahendamiseks meeskonnas.
- 11.09.2025 (4 akt) / E-õpe, Online-koolitus
-
Kuidas ehitada tugev läbirääkimispositsioon tarnijatega. Kuidas end kehtestada ostuläbirääkimistel
Koolitus on suunatud ettevõtete ja organisatsioonide tippspetsialistidele, kes tegelevad strateegilise läbirääkimistega teiste partnerettevõtetega. Koolitus eeldab teatavat kogemust keerukate läbirääkimiste pidamisel. Oodatud on nii ostupoole kui ka müügipoole spetsialistid.
-
Kuidas teha koostööd ja juhtida raskesti juhitavaid ehk vastu töötavaid inimesi?
Igas ettevõttes on inimesi, kes ei mõtle kaasa ning osutavad vastupanu tagasisidele, konstruktiivsele kriitikale ja parendusettepanekutele. Piisab ühest vastu töötavast inimesest, kes muudab koostöö keeruliseks ning töökeskkonna pingeliseks.
- 30.09.2025 (4 akt) / E-õpe, Online-koolitus
-
Tunne tööl erinevaid suhtlusstiile ja kohane vastavalt vajadusele
Inimesed võivad omada erinevaid kommunikatsioonistiile ja -eelistusi, mis võivad tekitada segadust ja konflikte. Mõned võivad olla otsekohesemad, teised eelistavad kaudsemat suhtlemist. Mõnikord pingestavad suhtlemisstiilide erinevused ka kõige tervislikumaid töösuhteid. Oluline on mõista erinevusi suhtlemisstiilides ja kohandada oma suhtlusviisi vastavalt oludele, et tagada selge ja arusaadav kommunikatsioon.
-
Argumenteerimine ehk enda seisukoha veenev esitamine tööolukordades
Argumenteerimine ehk enda seisukoha selge, struktureeritud ja veenev esitamine ning kaitsmine on oluline oskus igapäevastes töösituatsioonides.