Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Kaasaegne arenguvestlus – lojaalsuse ja pühendumise töövahend

Kaasaegne arenguvestlus – kuidas tegelikult tulemusi mõõta ja hinnata? Mida ootavad vestluselt töötajad ja mida hindab tööandja? Kuidas rääkida keerulistel teemadel? Kuidas töötajaid motiveerida?

Eelnevatele küsimustele vastab tuntud karjäärinõustaja ja tööõnnespetsialist Tiina Saar-Veelmaa. Lisaks jagab näpunäiteid, kuidas muuta arenguvestlused produktiivseks, töötajaid motiveerivaks ning ettevõtte eesmärkide saavutamist toetavaks vahendiks.

Eesmärk:
Omandada teadmisi ja praktilisi näpunäiteid, kuidas arenguvestlusi ette valmistada ja läbi viia, milline on arenguvestlusteks vajalik dokumentatsioon; kuidas kasutada arenguvestluste läbiviimiseks karjäärinõustamise meetodit, mis aitab luua meeldivat vestlusõhkkonda ja samas toetab ettevõtte eesmärkide saavutamist.

Sihtgrupp:
Esmatasandijuhid, keskastmejuhid, tippjuhid, personalijuhid.

Programm:

  • 09.45- 10.00 Kogunemine ja hommikukohv
  • 10.00–11.30 Uue aja arenguvestlused – miks, kellele ja kuidas
    • Muutunud tähendus tööõnnel – mis on hygge, mis on ikigai?
    • X, Y ja Z generatsiooni erinevad ootused arenguvestlusele
    • Miks arenguvestlused enamasti ei toimi?
    • Arenguvestluse suurim väärtus tervikliku töökultuuri loomisel ja organisatsiooni maine kujundamisel
    • Kuidas töötajate väärtust läbi vestluste tõsta ning kuidas rääkida keerulistel teemadel?
    • Ettevalmistusest ja kommunikatsioonist
    • Kuidas disainida vestlus, mis töötaja väärikust tõstab ja millel ta soovib osaleda?
  • 11.30–11.45 Kohvipaus
  • 11.45–13.15 Arenguvestluse läbiviimise raamistik
    • Väärtuste analüüsist töödisainini
    • Miks peab palk olema arenguvestluse kohustuslik komponent?
    • 360 live meeskonnas ja kuidas seda läbi viia?
    • Millist töövahendit kasutada ja millised on eeltegevused – miks word-id ja pdf-id tegelikult ei tööta?
    • Tagasiside andmine ja küsimine – miks konstruktiivne kriitika ei tööta ja mida selle asemel kasutada?
    • Interaktiivsete meetodite kasutamine vestluse läbiviimisel
    • Eesmärkide püsitamine ja jälgimine, vestlusest kokkuvõtte tegemine
    • Vestlusele järgnevates tegevustes kokkuleppimine
    • Kuidas küsida miljoni dollari küsimusi, mis inimesi ka tegelikult avavad?
  • 13.15–14.00 Lõuna
  • 14.00–15.30 Vestluse läbiviija karjäärinõustaja kingades ehk kuidas motiveerida töötajaid?
    • Elukestev karjääri planeerimine ja rätsepatööna õmmeldud töösuhted
    • Kuidas pakkuda karjäärivõimalusi ilma karjääriredelil tõusmiseta?
  • 15.30–15.45 Kohvipaus
  • 15.45–17.15 Arenguvestlus kui töötaja lojaalsuse ja pühendumise töövahend
    • Tööõnnevalem ja kuidas seda töökohal luua?
    • Tervislik töökoht kui 21. sajandi olulisim juhtimisatribuut’
    • Kuidas töötajad tööandjat armastama panna?

Meetodid: loeng, arutelu, praktilised ülesanded

Õpiväljundid
Koolituse tulemusena osaleja:

  • mõistab, kuidas juht saab kasutada arenguvestlusi töötajate arengu toetamisel;
  • oskab arenguvestlust eesmärgistada, ette valmistada ja läbi viia;
  • oskab anda tagasisidet ja teha arenguvestluse kokkuvõtet;
  • omab ülevaadet erinevatest tarkvaradest, mida saab kasutada arenguvestluste läbiviimisel ja dokumenteerimisel;
  • oskab kasutada arenguvestlusi töötaja motiveerimiseks, karjääri kujundamiseks ja lojaalsuse kasvatamiseks.

Koolitaja:
Tiina Saar-Veelmaa on karjäärinõustaja, kelle sulest on ilmunud kuus raamatut ning kes on aastaid toimetanud personalialast ajakirja Personali Praktik. Peab loenguid nii koolides kui ka ettevõtetes teemadel tööõnn, karjääriplaneerimine ja ajajuhtimine. On lõpetanud Tallinna Moreno Keskuse, kus õppis psühhodraama lavastajaks.  Tiina on osalenud ERR Tööotsija saates karjäärinõustajana, töötas 6 aastat tarkvarafirmas Proekspert tööõnnespetsialistina, kus võitis 2017. aastal Euroopa Äriauhindadel Future Workplace 4.0 kategoorias I koha. Hetkel tegutseb Aaretesaar.ee alt konsultandi ja koolitajana ning arendab uue aja HR tooteid: Bluemonday.ee ning Happyme.ee

Lisainfo:
Koolituse läbimisel täies mahus väljastatakse osalejale tõend vastavalt täienduskoolituse standardis sätestatud nõuetele.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Koolitusfirma Excellence viitab nõudlikele eetilistele ja kvalitatiivsetele kriteeriumitele ning ambitsioonikatele eesmärkidele Koolitus- ja Arenduskeskuse tegevuses, teeninduses ja teenustes. See on teenus, mis ületab tavapäraseid standardeid pakkudes organisatsioonidele paindlikke personali arengu toetamise võimalusi. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Kaasaegne arenguvestlus – lojaalsuse ja pühendumise töövahend

NB! Hetkel ei ole koolitusel aktiivset toimumisaega.
Kui soovid, et teavitaksime Sind, kui see või mõni sarnane koolitus taas toimumas on, siis palun jäta meile oma kontaktandmed ja täpsem soov.
Soovin teavitust kuni kuu jooksul.