Kui tunned, et aega on vähe ja palju olulisi tegevusi jääb tegemata või lükkub edasi, siis on see koolitus just Sulle!
Sihtgrupp
Koolitus on mõeldud kõikidele, kes soovivad parandada oma ajakasutamise oskusi. Sihtgrupi näiteks võib tuua: väikeettevõtete omanikud, kes peavad sageli täitma ise mitmeid rolle oma ettevõttes. Nad võivad leida väärtust tõhusa ajakasutuse strateegiatest, et suurendada tootlikkust ja saavutada oma ärimudeli eesmärke; õpilased, olenemata tasemest, võivad koolitusest saada kasu, õppides kuidas paremini planeerida õppeaega, projektide täitmist ja eksamiteks valmistumist; inimesed, kes soovivad oma isiklikku arengut ja elukvaliteeti parandada, võivad leida väärtust ajakasutuse oskuste arendamisest. See hõlmab huvilisi, kes soovivad leida aega hobidele, perele, sõpradele või enesearendusele.
Koolituse eesmärk:
Koolituse sisu:
Koolituse tulemusena saab osaleja:
Koolitaja:
Guido Paomees on koolituste ja konsultatsioonidega aktiivselt tegev olnud üle 17 aasta. Ta on läbi viinud koolitusi Haabersti Maja Kinnisvarakoolis, koolitusfirmas Vain & Partnerid, Äripöäeva Akadeemias jm. Alates 2007. aastast loeb ta EBS-is Professionaalse müügi, Turunduse ja Müügijuhtimise kursuseid ning juhendab müügi- ja turunduspraktikaid Tallinnas ja Helsingis.
Guido teeb peamiselt müügi-, ajakasutuse-, enesearengu-, teeninduse- ja meeskonnatöö koolitusi ning viib läbi pikemaajalisi ettevõttesiseseid arendusprojekte; seda nii eesti, vene kui inglise keeles. Koolitused lähtuvad tema praktilistest kogemustest ja on igapäevategevustes lihtsalt kasutatavad. Koolitusmaterjalidena on kasutusel töövihik, kus ca 25-30% iseseisvadi töid, mis aitavad osalejatel soovitud materjale paremini omandada. Power-Pointi koolitaja ei kasuta, sest tegemist on seminaripõhise koolitusega.
Guido on lõpetanud Tartu Ülikooli arhitektuuriajaloo erialal, töötanud ajaloolasena ja Hiiu Maakonnaavalitsuse välissuhete- ja kultuurinõunikuna. Tema ärialane tegevus algas 1995.aastal Wm.Wrigley Co Eesti esinduse juhina. Selle perioodi tulemuseks oli Eesti meeskonna loomine ja 6 aastaga turuosa suurendamine üle 50%. Aastatel 2000-2003 juhtis Guido regiooni direktorina Kesk-Aasis Uzbekistani, Turkmeenia, Kirgiisia ja Tadźikistani piirkonda. Euroopast oluliselt erinev keskkond andise hea kogemuse arenemiseks.
Guido sisekoolituste klientide hulka kuuluvad Tartu Kohtumaja, Elisa Eesti, Fortum, Ericsson, Saarioinen Eesti, Cramo, Via3L, Weinerberger Baltics, Oriflame, Ingman, Lumene (Baltikum, Kaukaasia, Ida-Euroopa ja Kesk-Aasia), SSP Eesti, Pagaripoisid, Domus Kinnisvara, Renalko Kaubandus, SCA Baltics, Coca Cola HBC, Club Catering, Swedbank, Tridens, Tööriistamarket, LHV Pank, Plantex, Fazer Pagarid, Rakvere Haigla, Balteco Mööbel, Colliers, Eesti Gaas, Stroyrent (Sofia, Bulgaaria), Kalev Chocolate Factory, ITK, Estover, Mandatum Life, Tallink, Viking Motors, Espak, Wrigley, Mecro, Fra Mare Spa, DSSmith, Balsnäck, jt ettevõtted.