Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Personalitöötaja baaskoolitus

Koolituse tulemusena on õppijal ülevaade personalitöötaja töö põhifunktsioonidest ja teadmised, kuidas tänapäevaselt läbi nende funktsioonide toetada organisatsiooni kasumlikkust.


Sihtrühm:
Personali- ja bürootöötajad, juhid, väikeettevõtjad ja teised personalitööst huvitatud inimesed

Koolituse sisu:

  • Personalitöötaja töö põhifunktsioonid.
  • Kutse eetika põhimõtted.
  • Standardi nõuded ametikirjadele.
  • Personalitöö dokumentatsioon.
  • Personaliarvestus.
  • Töölepinguseadusest ja isikuandmete kaitse seadusest tulenevad nõuded töösuhetele.
  • Uue töötaja saabumine organisatsiooni.
  • Sisseelamisprogramm.
  • Töötervishoiu ja -ohutuse seadusest tulenevad nõuded töösuhetele.
  • Tööks vajalikud registrid ja andmekogud.
  • Personalitöö dokumentide praktiline koostamine ja vormistamine.
  • Koolitajapoolne tööde tagasisidestamine.
  • Psühhosotsiaalse töökeskkonna mõõtmine ja kujundamise võimalused ja selle seos töötajate motivatsiooniga.
  • Positiivse psühholoogia olemus ja rakendamise põhimõtted organisatsioonis.
  • Töötajate arendamistegevuste korraldamine organisatsioonis.
  • Täiskasvanute õppimise põhimõtted.
  • Arenguvestlus kui koostöövestlus.
  • Koolitusplaan.
  • Personali värbamise ja valiku alused.
  • Tänapäevased värbamise võimalused ja kanalid.
  • Väärtuspakkumine.
  • Tööandja bränding.
  • Väljajuhatus kursusest.
  • Kursuse jooksul kogunenud teemad, mis lähtuvad õppijate vajadustest.

Personalitöö valdkonna kutseandja on PARE. Rohkem infot siin: https://pare.ee/taotle-kutset/taotle-kutset2/

Koolituse läbinud õppija:

  • Tunneb personalitöötaja töö põhifunktsioone.
  • Koostab ametikirja, mis vastab standardi nõuetele.
  • Teab töötervishoiu korraldamise seadusest tulenevaid nõudeid organisatsioonile.
  • Koostab ja analüüsib personalidokumente, mis on vajalikud töösuhete administreerimiseks, arvestades töölepinguseadusest ja isikuandmete kaitse seadusest tulenevaid nõudeid töösuhetele.
  • Teab töötervishoiu korraldamise seadusest tulenevaid nõudeid organisatsioonile.
  • Tunneb enesejuhtimise ja tööstressi ennetamise ja ohjamise võimalusi.

Koolituse maht:

  • 80 ak/h millest:
    • 56 ak/h on auditoorne töö
    • 8 ak/h on praktiline töö õppekeskkonnas
    • 16 ak/h iseseisev töö, millele koolitaja annab tagasisidet

Koolitaja:
Ülle Mugu, Täiskasvanute koolitaja 7 kutsetase.
Töökogemus personalijuhina (20 aastat), koolitajana (12 aastat), müügijuhina (10 aastat), töökeskkonna spetsialistina (20 aastat).

  • Aastal 2013 – 2018 oli Ülle ka Äripäeva käsiraamatute kaasautor, koostades personalitöö ja töökeskkonna alase töö dokumendinäidiseid.
  • 2023 – Aasta Andragoog 2023 eripreemia laureaat
  • 2021 Tartumaa Aasta Koolitaja eripreemia laureaat
  • 2021- Eesti Andragoogide Liit – tegevliige
  • 2923 Eesti Hariduse Kvaliteediagentuur HAKA – õppekavade hindamisekspert

Hariduskäik

  • 2017 Tallinna Ülikool, magistrikraad andragoogikas. Magistritöö teema: Vähenenud töövõimega täiskasvanute kogemused õppimisest
  • 2011 Tartu Ülikool, magistrikraad haridusteadustes. Magistritöö teema: Tartu linna õpetajate enesetõhususe, läbipõlemise ja taustategurite seosed. http://dspace.ut.ee/handle/10062/19266
  • 2007 Mainori Kõrgkool, rakenduslik kõrgharidus personalijuhtimises ja rakenduspsühholoogias. Diplomitöö teema: Tööstressi ja läbipõlemise võrdlevanalüüs töölistel ja ametnikel.
  • 2019 – täiskasvanute koolitaja 7. taseme kutse (kutsetunnistus nr. 152359)

Koolitusfirma tutvustus

Personaliekspert Koolitused koolitab nii Tartus, Tallinnas kui ka veebis. Kasutame põimõpet, mis tähendab, et õppija saab tulla reaalajas toimuvasse tundi mistahes kohast eestis või maailmas. Meie koolitame täiskasvanute koolitajaid, personalitöötajaid, digiturunduse spetsialiste, alustavaid ettevõtjaid ja õpetame eesti keelt mitteeestlastele. Loen koolitusfirma kohta veel...

Registreerun koolitusele