Avaleht/Koolitused/Kvaliteedijuhtimise ja protsesside parendamise tööriistad
Kvaliteedijuhtimise ja protsesside parendamise tööriistad
Kuidas hinnata juhtimissüsteemi ja protsesside toimimist ning planeerida parendustegevusi?
Protsesside parendamine on järjepidev töö arendamaks organisatsiooni tervikuna, selle tooteid ja teenuseid ning suurendamaks nii sisemist kui ka välist rahuolu. Protsesside parendamise peamiseks eesmärgiks on arendada terviklikku ettevõtte toimimist, sealhulgas minimaliseerida kõrvalekaldeid, vähendada raiskamist, suurendada igapäevast produktiivsust ja efektiivsust.
Koolituse käigus hinnatakse praktiliselt oma organisatsiooni protsesside toimimist ja valmib juhendmaterjal tööriistade edaspidiseks kasutamiseks.
Koolitus on hea täiendus koolitusele Tulemuslik protsessijuhtimine, kuid ei eelda selle läbimist.
Koolitusel käsitletavad teemad:
erinevad kõrvalekallete ja juurpõhjuste analüüsi metoodikad;
protsesside modelleerimine;
protsesside statistiline ja kulusäästlik analüüs;
andmete visualiseerimine;
juhtimissüsteemi tulemuslikkuse hindamine.
Koolituse eesmärk on anda ülevaade praktiliselt kasutatavatest kvaliteedijuhtimise ja protsesside parendamise tööriistadest.,
Sihtgrupp: Koolitusele on oodatud spetsialistid ja juhid, kelle vastutusalas on protsesside analüüsimine, kvaliteedivigade tuvastamine, toodete/teenuste kvaliteedi tagamine ja juhtimine.
Koolitus sobib sulle juhul, kui vastad jaatavalt vähemalt ühele järgnevale küsimusele:
Kas soovid leida praktiliselt kasutatavaid tööriistu juhtimissüsteemi ja selle protsesside analüüsimiseks?
Kas soovid hinnata praeguse juhtimissüsteemi tulemuslikkust ja leida arengu- ning innovatsiooni võimalused?
Kas soovid saada ülevaadet milline tööriist milliseid probleeme lahendab ja kuidas neid tööriistu igapäevatöös kasutada?
Kas soovid teada, millised tööriistu kasutada toodete või teenuse kvaliteedivigade ennetamiseks, tuvastamiseks ja parendamiseks?
Kas tahad teada, milliseid tööriistu kasutada protsessides probleemsete kohtade tuvastamiseks ja parendustegevuste planeerimiseks?
Programm:
09:30 – 09:45 Kogunemine ja tervituskohv
09:45 – 11:30 Sissejuhatus kvaliteedijuhtimisse ja protsesside parendamisse
Peamised kvaliteedijuhtimise ja protsesside parendamise tööriistad ja parimad praktikad
Kasutatavad meetodid: loeng, arutelu
11:30 – 11:45 Kohvipaus
11:45 – 13:15 Kvaliteedijuhtimise ja protsesside parendamise tööriistad
Kvaliteedijuhtimise baastööriistad ja nende tulemuslik kasutamine
Kvaliteedijuhtimise 7 baastööriista
Pideva parendamise tööriistad
Juhtimissüsteemi tulemuslikkuse hindamine
Parendustegevuste planeerimine
Kasutatavad meetodid: loeng, arutelu
13:15 – 14:00 Lõuna
14:00 – 15:30 Kvaliteedijuhtimise ja protsesside parendamise tööriistad
Protsesside parendamise peamised tööriistad ja nende tulemuslik kasutamine
Protsesside modelleerimine
Protsesside probleemkohtade tuvastamise ja analüüsimise tööriistad
Protsessipõhine riskide ja võimaluste tuvastamine
Väärtust lisavate tegevuste ja raiskamiste tuvastamine
Protsesside statistiline analüüs ja andmete visualiseerimine
Kasutatavad meetodid: loeng, arutelu
15:30 – 15:45 Kohvipaus
15:45 – 17:00 Kvaliteedijuhtimise ja protsesside parendamise tööriistad – praktika
Praktiline töö erinevate tööriistadega
Tagasisidestamine ja koolituse kokkuvõte
Kasutatavad meetodid: praktiline töö, arutelu, tagasisidestamine
Koolituse tulemusena osaleja:
mõistab erinevaid kvaliteedijuhtimise ja protsesside parendamise tööriistu ja nende kasutusvõimalusi;
oskab organisatsiooni protsesside kogumikku analüüsida ja probleemkohti tuvastada;
oskab läbi viia organisatsiooni tulemuslikkuse hindamist;
oskab planeerida juhtimissüsteemi ja protsesside parendustegevusi.
Koolitaja: Helen Klettenberg on tegutsenud strateegilise juhtimise valdkonnas konsultandi ja mentorina üle 8 aasta, keskendudes juhtimissüsteemide arendamisele, protsessijuhtimisele ja jätkusuutlikule juhtimisele. Tema jaoks on oluline, et loodud juhtimissüsteemid oleksid lihtsad ning väärtuslikud.
Sama kaua on Helen tegelenud ka koolitamisega, peamisteks fookusteemadeks on olnud juhtimissüsteemid, protsessijuhtimine ja nendest tulenevate muutuste juhtimine. Ta panustab nii väike- kui ka suurettevõtete juhtimiskvaliteedi teadlikkuse suurendamisse ja parendusvõimaluste leidmisesse.
Helenil on laiapindne kogemus olles koostööd teinud paljude Eesti TOP ettevõtetega. Lisaks erasektori nõustamisele on tal kogemus ka avalikus sektoris, sealhulgas riigikaitses, läbi mille on ta omandanud mitmekülgse ülevaate erinevate sektorite juhtimiskvaliteedist ning enim levinud väljakutsetest.
Heleni väljatöötatud tervikliku lähenemisega juhtimissüsteemid on saanud ka Eesti Kvaliteediühingu innovatsiooni tunnustuse, tänaseks on samalaadseid juhtimissüsteeme juurutatud mitmetes mainekates ettevõtetes üle Eesti.
Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on terves mahus koolitusel osalemine. Õpiväljundite saavutamist hinnatakse arutelude, harjutamise ja tööriistade praktilise kasutuse käigus.
Osalejale, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole, väljastatakse soovi korral koolitusel osalemise kohta tõend.
Koolitusfirma tutvustus
Äripäeva Akadeemia korraldab kõrgel tasemel koolitusi, mis aitavad ettevõtlikel inimestel, juhtidel ja võtmetöötajatel olla oma igapäevatöös edukamad ja tõhusamad.
Pakume nii pikemaajalisi kui ühe- ja kahepäevaseid koolitusi erinevates valdkondades, nagu juhtimine, eneseareng, suhtlemisoskused, müük, finantsjuhtimine, projektijuhtimine jm. Loen koolitusfirma kohta veel...