Tõeliselt toetav õpetaja ei alusta muutmist teisest – ta alustab iseendast.
Koolitus kutsub õpetajaid aeglustuma, vaatama endasse ja leidma üles oma sisemised ressursid, mis on aluseks usaldusväärsele ja toetavale suhtele erivajadustega õppijatega. Uurime, kuidas õpetaja hoiakud, isiklik kogemus, emotsionaalne tasakaal ja teadlik kohalolu mõjutavad õppijat – eriti siis, kui tema vajadused erinevad tavapärasest.
Sihtgrupp:
Õpetajad, tugispetsialistid, haridustöötajad, lapsevanemad ja kõik, kes puutuvad kokku erivajadustega õppijate toetamisega.
Koolituse sisu:
Koolituse läbinu:
Koolitaja:
Kairi Kilp on eripedagoog-nõustaja, kelle igapäevatööks on toetada erivajadusega lapsi, nende õpetajaid ja peresid. Samuti viib ta läbi enesearengu gruppe.
Tema isiklik teekond on viinud teda sügavamale inimese mõistmisse. On end täiendanud traumateraapia, kriisinõustamise ning paljude erinevate vaimse tervise ja enesearengu koolituste ja praktikate kaudu.
Kairi usub, et tõeliselt toetav õpetamine algab alati iseendast – teadlikkusest, kohalolust ja sisemisest tasakaalust.
Tema jaoks on väga oluline pidev sisemine töö. See aitab jääda motiveerituks, annab võimaluse jagada oma kogemusi ning hoida tähendusrikast kontakti inimestega enda ümber.