Argumenteeritud tööalane suhtlemine
Tööalane suhtlemine mängib igapäevases töökeskkonnas võtmerolli. Argumenteeritud ja selgelt põhjendatud suhtlemine aitab saavutada paremaid tulemusi, olgu selleks meeskonna edukas koostöö, keeruliste projektide juhtimine või organisatsiooni eesmärkide täitmine.
Koolituse eesmärk on õppida, kuidas töö olukordades veenvalt ja argumenteeritult suhelda, kaitsta oma seisukohti ning suunata vestluspartnerit ratsionaalselt mõtlema.
Sihtrühm:
Koolitus on suunatud kõigile, kes soovivad parandada oma suhtlemisoskusi ning tõsta tööalase suhtluse tõhusust, olenemata ametipositsioonist või valdkonnast.
Koolituse sisu:
- Vestluspartneri suunamine ratsionaalsele mõtlemisele
- Ratsionaalse mõtlemise ja suhtlemise väljakutsed (tähelepanu, harjumuslik mõtlemine, tajuvead, emotsionaalne mõtlemine)
- Kuidas häälestada suhtluspartnerit ratsionaalselt mõtlema ja argumenteeritult suhtlema?
- Kuidas konfliktsetes olukordades pingeid maandada, et luua võimalus argumenteeritud suhtluseks?
- Argumendi koostamine ja esitamine
- Kuidas leida enda argumendi ideid?
- Kuidas koostada ja esitada selget ja veenvat argumenti?
- Argumenteeritud arutelu
- Kuidas kuulata suhtluspartneri argumenti?
- Kuidas vastata suhtluspartneri argumendile?
- Kuidas vastata enda argumendi kriitikale?
Koolituse läbinud osaleja:
- teab peamiseid veenvusmeetodeid, teadvustab eduka suhtluse väljakutseid;
- teab selge ja veenva suhtluse põhimõtteid;
- teab, kuidas käivitada vestluspartneris aktiivset mõtlemist;
- on harjutanud emotsioonide maandamist endas ja teistes;
- suudab luua argumendi enda seisukoha toetuseks, kasutades SpeakSmart argumendimudelit;
- teab, kuidas kriitiliselt kuulata, hinnata ja vastata vestluspartneri argumendile.
Koolitaja:
Lauri Kriisa SpeakSmart koolitaja ja moderaator, SpeakSmartClub arendusjuht
Alates enda väitluskarjääri algusest 2006. aastal on Lauri omandanud arutelu pidamisest ja juhtimisest mitmekülgsed kogemused. Lauri hariduslik taust on õigusvaldkonnas. Ta on omandanud Tartu Ülikoolis bakalaureusekraadi õigusteaduses ning Leideni Ülikoolis magistrikraadi rahvusvahelises õiguses. Lauri viimasteks klientideks avalikus sektoris on olnud muuhulgas Eesti Pank, Elektrilevi, Riigikogu Arenguseire Keskus, Riigikontroll, Riigikantselei, Tallinna Rahvaülikool, erasektoris Tieto, AS Baltic Computer Systems, SFS Intec, Tallinna Rahvusraamatukogu ja Sisekaitseakadeemia ja vabaühenduste hulgas Korp! Lembela, Mondo jt.
Koolitusfirma tutvustus
Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus korraldab konverentse ja koolitusi, mille sisu loomisel keskendutakse ennekõike kliendi ootustele ning rahulolule. Loome aastas ligikaudu poolsada originaalset koolitust ning kümmekond visiooni- ja erialakonverentsi. Loen koolitusfirma kohta veel...