Praegune aeg soosib pingeliste olukordade tekkimist inimestevahelises suhtluses ja hea ning tasakaalukas suhtlemisoskus on eriti vajalik.
Seepärast oleme loonud koolituse mille eesmärk on anda praktilisi teadmisi pingelistes olukordades suhtlemiseks, erimeelsuste ennetamiseks ja lahendamiseks.
Programm:
09.45-10.00 Hommikukohv ja osalejate registreerimine
10.00-10.05 Koolituse sissejuhatus
10.05-11.10 Millest pingelised olukorrad suhtlemisel tekivad ning kuidas neid ennetada?
Millised suhtlusprobleemid organisatsioonides esinevad?
Miks ja millest pinged suhtlemises tekivad?
Milline juhtimisstiil aitab ennetada suhtlemisprobleeme?
Kuidas konflikti abil käivitada muutusi?
11.10-12.00 Toimetulek keeruliste inimeste ja suhetega ning pingete juhtimine
Mis tüüpi inimestega on lihtne konflikti sattuda ja millised suhtlemistehnikad aitavad konfliktidega toime tulla?
Millised on tüüpilised erimeelsused kolleegide vahelistes suhetes ja kuidas nendest hoiduda?
Kuidas keeruliste ja konfliktsete inimestega kompromisse saavutada?
Kuidas märgata ja reguleerida iseenda emotsioone ning tulla toime teiste inimeste emotsioonide ja reageeringutega?
12.00-12.45 Lõuna
12.45-14.15 Millised on tüüpilised suhtlusprobleemid ja nende lahendamise meetodid?
Koolituse kolmas osa võimaldab vastuseid leida järgmistele küsimustele. Millised on head suhlemisvõtted, kui:
inimeste väärtushinnangud ja isiksuse omadused satuvad vastuollu teiste inimeste hinnagute ja omadustega
töötajatel on erinevad seisukohad organisatsiooni või selle osade eesmärkidest
töötajatel on erinevad seisukohad organisatsiooniliste muudatuste ja ümberkorralduste vajalikkusest ning nende teostamise viisidest
töötajal/töötajatel on vastuseis juhtkonna/juhi otsustele või juhtimisstiilile
mõni tiimiliige on liialt domineeriv
kolleegide vahel on suhtlemisprobleemid
võitlus käib piiratud (eelarveliste) ressursside eest
konflikt on juba kaugele arenenud, suureks paisunud
14.15-14.30 Kohvipaus
14.30-15.45 Koolitaja käsitleb koolituse neljandas osas järgnevaid teemasid:
Milliseid argumenteerimisvõtteid ja läbirääkimistehnikaid aitavad pingelisi olukordi lahendada?
Kuidas saavutada lahendusi „võitja-võitja“ mudeli järgi?
Kuidas kehtestav käitumine võimaldab konflikte ennetada ja lahendada?
Kuidas saavutada kompromiss?
15.45-16.00 Koolituse kokkuvõte ja lõpetamine
Koolituse tulemusena saab osaleja teada:
mis tüüpi inimestega on lihtne pingelistesse olukordadesse sattuda ja millised suhtlemistehnikad aitavad nendega toime tulla?
millised on tüüpilised suhtlusprobleemid, millest need tekivad ja kuidas neid ennetada ning lahendada?
kuidas märgata ja reguleerida iseenda emotsioone ning tulla toime teiste inimeste emotsioonide ja reageeringutega?
kuidas hästi ja tasakaalukalt suhelda?
kuidas suhtlemises saavutada lahendusi „võitja-võitja“ mudeli järgi millised on kasulikud meetodid ja võtted suhtlemiseks keeruliste inimestega?
Koolitaja: Jaana Susanna Liigand-Juhkam on koolitaja ja õppejõud, mitmete raamatute autor ja kaasautor.
Jaana koolitusteemad hõlmavad nii enese kui ka teiste juhtimise psühholoogilisi võtteid, meeskonnatööd, konfliktide ohjamist, stressiga toimetulekut, suhtlemis- ja läbirääkimisoskusi ning õnne, heaolu ja motivatsiooniga seotud valdkondi.
Jaana on õppinud militaarkallakuga North Georgia College & State University’s USA-s ning kaitsnud magistrikraadi ärijuhtimises Estonian Business School´is ning psühholoogias Tartu Ülikoolis.
Viimati täiendas ta end Erickson College’i lahenduskeskse coaching’u programmis.
Koolituse valdkonnas tegutseb Jaana alates aastast 2002 ning on selle aja jooksul koolitanud tuhandeid töötajaid ja juhte nii avaliku kui erasektori organisatsioonidest.
Lisainfo:
Osavõtutasu sisaldab: Koolitusel osalemist, koolitaja elektroonilisi materjale, lõunasööki ja kohvipausi.
Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele
Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale registreerimise tähtaega, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.
Koolitusfirma tutvustus
Heateenindus.ee teostab regulaarseid teenindus ja müügikoolitusi, meistriklasse, parim teenindaja konkursse ja traditsiooniks saanud iga-aastast Kiida Teenindajat kampaaniat. Loen koolitusfirma kohta veel...