Kuidas kirjutada atraktiivseid turundustekste ja müügikirju?
Loengu eesmärgiks on jagada osalejatele sisuloome ideid, mida oma äris rakendada, sh anname nõu, kuidas kirjutada toimivaid sisuturundustekste, müügikirju ning toimivaid reklaame.
Sihtrühm: müügijuhid ja -spetsialistid, turundusjuhid ning -spetsialistid ja kõik teised huvilised
Programm:
- 13.05 – 13.15 Kogunemine veebikeskkonda
- 13.15 – 15.45 Kuidas kirjutada atraktiivseid turundustekste ja müügikirju?
- Kuidas kirjutada toimivaid sisuturundustekste?
- Müügikirjade kirjutamine
- Kuidas kirjutada reklaame?
- Copyright – mis on lubatud, mis mitte
- Pealkirjad ja nende olulisus
- Sotsiaalmeedia trendid ja infoküllus
- Blogimine ja postituste tüübid
Koolitaja:
Mihkel Raud kirjanik ja saatejuht
Mihkel Raud on laulja, kitarrist, kirjanik, blogija, saatejuht ning ajakirjanik. Ta on mänginud kitarri ansamblites Golem, Metallist, Kulo, Singer Vinger, Ba-Bach, Mr. Lawrence ja Lenna. Mihkel on juhtinud televisioonis mitmeid saateid nagu „7 vaprat” (ETV), “Koosolek” (TV3), “Värske Ekspress” (TV3), “Kolmeraudne” (TV3) ja olnud kohtunik saates “Eesti otsib superstaari” (TV3). Lisaks on ta kirjutanud raamatuid ja näidendi, mis jõudis lavale Von Krahli teatris ja mida on hiljem lavastatud USA-s, Soomes ja Venemaal.
NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas!
Koolitusfirma tutvustus
Ootame teid meie avatud õppepäevadele või küsige sisekoolitusi. Koolitused toimuvad sõbralike hindadega! Loen koolitusfirma kohta veel...