Kooliks ettevalmistamine
-
Kuidas toime tulla konflliktidega koolimajas ja klassis?
Sihtrühm: haridustöötajad – õpetajad, õpetajate abid, lasteaia õpetajad, haridusasutuste juhid
-
Диагностика и коррекция речевых нарушений у детей — билингвов
Учебный курс для педагогов и логопедов.
-
Творческие и ролевые игры в дошкольном возрасте
На обучении дается обзор игр для дошкольного возраста, согласно возрастным задачам развития ребенка и целям игр.
-
Как заметить и поддержать ребенка с особыми потребностями
Обучение даёт короткий обзор о понятии особые потребности и учит замечать, поддерживать и развивать детей с проблемами и одаренных детей.
-
Ülemäärane ärevus: õpilase toetamise võimalused
Kursuse eesmärgiks on tõsta laste ja noortega töötavate spetsialistide teadlikust laste ja noorukite depressiooni ja ärevushäirete olemuse osas, millisel viisil mõjutab depressioon ja ülemäärane ärevus õppimist.
Koolitusel käsitletakse laste, noorukite toetamise ja abistamise võimalusi depressiooni sümptomite korral nii kodus kui koolis. -
Loov- ja rollimängud koolieelses eas
Lapse arenedes muutuvad mängud ja mängimise eesmärgid, koolitusel antakse ülevaade mängudest koolieelses eas.
-
Liikumisõpetus koolieelses eas
Koolieelses eas on lapse üldfüüsiline, sotsiaalne, emotsionaalne ja vaimne areng vähemal või rohkemal määral seotud liikumistegevustega. Mida mitmekesisem ja rikkalikum on lapse liigutuskogemus koolieelses eas, seda täiuslikumaks kujuneb kehaline tunnetuslik tase ning seeläbi kujunevad lapse enesehinnang ja eduelamus. (Oja, L. 2009)
- 12.09.2025 (6 akadeemilist tundi) / Tartu, Kastani 39, Tiigi 61b (I korrus)
- 15.09.2025 (6 akadeemilist tundi) / Tallinn, Pärnu mnt 67A (IV korrus)
-
Lugemis- ja kirjutamiseelduste ning oskuste arendamine koolieelses eas
Lugemis- ja kirjutamisoskus on paljude teiste õpioskuste kujunemise aluseks. Lugemis- ja kirjutamisvalmiduse olemasolu on koolivalmiduse tähtis komponent. Seetõttu ei alahinda keegi alushariduse pedagoogidest vajadust arendada pädevalt neid oskusi.