Kuna inimeste soovid ja vajadused on erinevad ja mõnikord lähevad need paratamatult omavahel vastuollu, on oluline osata enda või organisatsiooni vajaduste eest seista viisil, mis aitab ühelt poolt enda eesmärke saavutada, kuid teiselt poolt säilitab ka head suhted enda läbirääkimiste partneriga. Seda võimaldavad saavutada head konfliktijuhtimise ja läbirääkimise oskused.
Konfliktijuhtimise käsitlemine läbirääkimistena annab ligipääsu suurele hulgale täiendavatele võimalustele ja töövahenditele, mis võimaldavad konflikte edukalt juhtida ning aidata saavutada parimad tulemused kõigi osapoolte jaoks.
Edukas konflikti lahendamine tähendab seda, et osapooltel säilib meeskonnavaim ja koostöösoov ning see on alus organisatsiooni arendamiseks ning eesmärkide efektiivseks elluviimiseks.
Sihtgrupp
Juhid, meeskonnaliikmed, spetsialistid ja kõik, kes puutuvad kokku konfliktijuhtimise ja läbirääkimistega, nii igapäevaselt meeskonnasiseselt kui ka kõigi muude isikutega.
Eesmärk
Arendada osalejate praktilisi konfliktijuhtimise ja läbirääkimiste alaseid oskusi erinevates situatsioonides, et osata vestlusteks tõhusalt ette valmistada ning neid tulemuslikult läbi viia. Samuti on eesmärgiks: suuta paremini analüüsida ning juhtida enda käitumist erinevates suhtlussituatsioonides, mis tekitatavad pinget; õppida enda häälestamist konfliktide ennetamiseks ning lahendamiseks; õppida konkreetseid tehnikaid konfliktide ennetamiseks ja lahendamiseks; parandada konstruktiivse dialoogipidamise võimekust ja harjutada suhtlemist pingelises olukorras.
Käsitletavad teemad:
Tegemist on väga praktilise koolitusega, milles olulise osa moodustavad huvitavad praktilised harjutused, rühmatööd, rollimängud ja diskussioonid. Koolitus annab osalejatele palju võimalusi õpitud teadmiste koheseks ellurakendamiseks ning oma konfliktijuhtimise alaste oskuste tõhusaks arendamiseks ja täiustamiseks.
Koolitusel osalejad saavad koolituselt kaasa tõhusad praktilised töövahendid konfliktijuhtimise alaste vestluste põhjalikuks ettevalmistamiseks, mis annavad hea ülevaate, mida teha tuleb ning tagavad, et ükski oluline aspekt ei jää tähelepanuta. Osalejatel on võimalik juba enne koolitust välja tuua neid kõige rohkem huvitavad teemad, millega siis koolitaja saab arvestada koolitust ette valmistades, et vastata veelgi enam osalejate ootustele.
Koolituse läbinu:
Koolitaja:
Veiko Värk
On lõpetanud Tartu Ülikooli õigusteaduskonna ja Tallinna Ülikooli psühholoogia erialal cum laude. Ta on tegutsenud juhina nii juura- kui koolitusvaldkonnas ja tegelenud koolituste läbi viimisega viimased 10 aastat, omades täiskasvanute koolitaja 7. taseme kutset (professionaalse praktiku kõrgeim tase). Ta on rahvusvaheliselt tunnustatud coach ning tegutseb ka lepitajana.