Koolituse eesmärk on tutvustada kaasaegse IT teenuste juhtimise tehnikaid, kontseptsioone ja tööriistu võimaldamaks organisatsioonidel parendada oma toimimist.
ITIL viimane versioon põhineb väärtuspõhisel juhtimisel ehk teenuse väärtuse süsteemil (Service Value System) ja sidususel teiste metoodikatega nagu Lean, Agile ja DevOps. Koolitus toimub alati koos sertifikaadieksamiga. ITIL® 4 Foundation kvalifikatsioon (sertifikaat) on eeltingimus järgmise taseme ITIL® koolituste läbimiseks.
Osa õppimisest toimub läbi osalejate kogemuste jagamise, mis võimaldab teiste headest töötavatest lahendustest eeskuju võtta.
Lisaks asjakohaste teoreetiliste teadmiste omandamisele saab iga osaleja oma teenuse või tootega praktiliselt läbi teha mitu harjutust ja lahendada ülesandeid eksami edukaks sooritamiseks.
Sihtgrupp. Koolitusele on oodatud kõik, kes:
Koolitus on suunatud nii IT juhtidele ja spetsialistidele kui ka teenuste juhtimisega vahetult kokkupuutuvatele äripoole esindajatele. Samuti sobib koolitus kõigile protsessijuhtidele.
Soovitav inglise keele oskus (B2 tasemel), kuna materjalid ja eksam on inglise keeles, koolitus ka praktikum eesti või inglise keeles.
Programm:
Koolituse läbinu:
Õppemeetodid: Auditoorne töö klassi- või veebikeskkonnas 27 tundi (sh praktilised harjutused koolikeskkonnas 10 tundi). 3. päev ainult klassiruumis.
Hindamismeetod: Sertifikaadieksam (tehakse iseseisvalt).
Hindamiskriteerium: Eksamil on 40 valikvastustega küsimust, millest 26 (65%) peab vastama õigesti eksami edukaks läbimiseks.
Koolituse lõpetamine: Koolituse lõpetaja saab tunnistuse ja eksami edukal sooritamisel sertifikaadi.
Koolitaja:
Evelin Kasenõmm
Konsultant ja koolitaja, BCS Koolituse partner. ITIL Foundation, ITIL RCV, ITIL OSA, Certified Trainer sertifikaadid.
Hind sisaldab: Kohvipause koolituskeskuses ja ühiseid lõunasööke.