Kuidas kasutada Eesti populaarseimat brändi oma organisatsiooni turunduses?
YouTube on viimased kolm aastat Eesti populaarseim bränd, maailma tähtsaim videokeskkond, tähtsuselt teine otsingumootor ja sotsiaalmeediakanal, mida külastab rohkem inimesi kui Facebooki. Paraku 75% Eesti organisatsioonidest YouTube`i oma turundustegevustes ei kasuta.
YouTube kasutamine annab organisatsioonidele võimaluse oma tooteid ja teenuseid pikemaajalisemalt pildis hoida, otsingumootorites paremini välja tulla, brändi tuntust ja usaldust tõsta, toodete kasutamist õpetada ning korduma kippuvatele küsimustele vastata.
Koolituse eesmärgiks on õpetada, kuidas teadlikult planeerida ja toota vaatajale huvitavat videosisu YouTube’is.
Koolituse käigus valmib igal osalejal praktiline ning personaalne YouTube videoplaneerimise strateegiamaatriks, mida ta saab kasutada hiljem videosisu planeerimiseks ja tootmiseks või tellimiseks.
Koolitus pakub osalejatele võimalust omandada väärtuslikke teadmisi ja praktilisi oskusi videosisu iseseisvaks tootmiseks ning lihtsate ja loogiliste tehnikate rakendamiseks, et sellele suuremat tähelepanu saada. Koolitus rõhutab, et kuigi sotsiaalmeedia (sh YouTube) kasutamise peamine eesmärk on saada kliente, siis vaatajat mittehuvitavat sisu (eriti videosisu) ei ole mõtet toota.
Kuigi koolitus käsitleb lühidalt videosisu levitamist ka teistes sotsiaalmeedia kanalites (Facebook, Instagramm, Tik-Tok, LinkedIN), siis peamine eesmärk on selgitada YouTube tehnikaid.
Sihtgrupp:
Koolitusele on oodatud organisatsioonide (sotsiaalmeedia) turundusega tegelevad inimesed, kes kas ise loovad või tellivad videosisu, et õppida uusi ja praktilisi meetodeid, kuidas selles valdkonnas edukamaks saada.
Koolitus sobib Sulle juhul, kui vastad jaatavalt vähemalt ühele järgnevale küsimusele:
Programm:
Koolituse tulemusena osaleja:
Koolitusel käsitletavad teemad:
Koolituse läbiviimise põhimõtted
Koolitaja:
Reigo Kimmel Youtube ekspert
Ta on lõpetanud TTÜ haldusjuhtimise bakalureuseõppe ning jätkanud magistriõpinguid Balti Filmi- ja Meediakooli ristmeedia õppesuunal. Videoproduktsiooni kogemust on ta sündmuste korraldajana saanud rahvusvahelises ettevõtetes (Drum&Louder, BalticEvent) ning üle 10-aasta on lisaks koolitustele pakkunud ka videote, sh otseülekannete tootmist. Reigo eestvedamisel tegi Eesti Rahvusringhääling oma esimese YouTube otseülekande 2014. aasta XXVI üldlaulupeost „Aja puudutus. Puudutuse aeg.“
Reigo Kimmel korraldas 2008. aastal ühe turundusprojekti raames Eestis, Lätis ja Leedus üheksa päevaga üle 150 muusikavideo tootmise. Kuigi videod said internetis kokku üle miljoni vaatamise, hindas produtsendi rollis olnud Reigo, et oleks saanud paremini. Sellest kogemusest inspireerituna tekkis tal mõte hakata ettevõtetele ja organisatsioonidele pakkuma YouTube koolitusi ja produktsiooniteenust. Reigo on oma teadmisi jaganud nii riigiasutustele kui ka suurematele ja väiksematele ettevõtetele, alates pankadest lõpetades kogukondlike MTÜ-dega.
„YouTube sotsiaalmeedia turunduses“ koolitusel räägib ta, kuidas Eesti populaarseimat brändi saab paremini kasutada turundustegevuses ning milliseid olulisi aspekte tuleks teada enne videosisu ise filmimist või teenuse sisseostmist.
Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on terves mahus koolitusel osalemine ja õpiväljundite saavutamine. Õpiväljundite saavutamist hinnatakse praktiliste tööde käigus. Osalejale, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole, väljastatakse soovi korral koolitusel osalemise kohta tõend.