Koolituse eesmärk on tutvustada mängustamise olemust ning omandada teadmised mängustamise protsessist läbi praktilise tegevuse.
Sihtgrupp: Kursus sobib kõigile, kes on huvitatud mänguelementide rakendamisest mittemängulises keskkonnas.
Koolituse sisu:
Jäälõhkumismängud – tutvumine osalejate tausta ja vajadustega
Mängustamise olemus ja näited – mängustatud esitlus
Mängustamise kavandamise protsess – esitlus
Mängustatud toote või teenuse kavandamise töötuba (sissejuhatav lühiesitlus koolitaja poolt + kursuslaste iseseisev või rühmatöö + tulemuste esitlemine iga alamteema osas):
Sihtgrupi kirjeldus ja vajadused
Mängustamise eesmärk ja mõõdikud
Sisemised ja välised motivaatorid
Tagasiside ja edenemine
Meelelahutuslikud elemendid
Koolituse edukal läbimisel osaleja:
omab ülevaadet mängustamise olemusest;
oskab kavandada mängustatud toodet/teenust või tegevust.
Koolitaja: Martin Sillaots
Martin on tegelenud arvutialaste koolitustega alates aastast 1994, mil ta alustas arvutikasutamise algõppe kursustega. Hetkel õpetab ta Tallinna Ülikoolis arvutigraafikat, arvutimängude loomist, uurimismeetodeid ja innovatsiooni tehnoloogiaid. Erialaselt huvitab Martinit arvutimängude loomine, tõsised mängud, mängupõhine õpe ja mängustamine – mängu elementide kasutamine mittemängulises keskkonnas.
Koolitushind sisaldab:
klassikoolitust;
õppematerjale;
koolitaja konsultatsiooni õpitud teemade kohta e-posti teel pärast koolitust;
tunnistust.
Lisaks pakume:
vajadusel tasuta korduskoolitust kui tunned, et mõni oskus vajab täiendamist või pidid endast mittesõltuvatel põhjustel koolituse katkestama;