Korrektne eesti keel ametialases suhtluses
Koolituse eesmärk on tuletada meelde eesti keele põhilisi ortograafiareegleid, tutvustada viimaste aastate uuendusi eesti õigekirjas ning õpitakse märkama tüüpvigu ametlike kirjade ja tarbetekstide koostamisel. Koolitus seob loengu praktiliste harjutustega.
Sihtrühm:
Sekretärid, bürootöötajad, ametnikud ja kõik teised teemast huvitatud
Oodatud on kõik, kel huvi õige, arusaadava ja hea sõna ning sõnastusega ametisuhtluse vastu: sekretärid, bürootöötajad, ametnikud jne.
Programm:
- 09:30 – 10:00 Registreerimine ja hommikukohv koos suupistetega
- 10:00 – 11:30 Korrektne eesti keel ametialases suhtluses
- Eesti keel ja õigekiri, reeglite ABC
- Keelenormide muutumine ajas
- Kirjaliku ja suulise suhtlemise erinevused
- 11:30 – 12:00 Kohvipaus
- 12:00 – 13:30 Koolitus jätkub
- Sõnumi koostamise põhimõtted
- Sõnumis edastatava idee korrektne väljendamine
- Bürokraatiakeele vältimine
Koolituse läbinu teab, millised on korrektse sõnumi koostamise põhimõtted, kuidas väljendada oma sõnumit arusaadavalt ning millised on kirjaliku ja suulise suhtlemise peamised erinevused.
Koolitaja:
Mailis Neppo on töötanud Eesti Personalijuhtimise Ühingu tegevjuhina, Kaitseministeeriumi personaliosakonna juhatajana ning ka varasem töökogemus on tal avalikust sektorist – riigikontrollist, õiguskantsleri kantseleist ja presidendi kantseleist. Mailisel on bakalaureuse kraad eesti filoloogias ja magistrikraadid kommunikatsioonis ning andragoogikas. Ta on personalijuhtimise eriala külalislektor Tallinna Tehnikaülikoolis. Mailise töine kokkupuude eesti keelega on eelkõige president Toomas Hendrik Ilvese ametiajast, mil ta hoidis „silma peal“ kirjavahetusel, vastutades väljaminevate ametikirjade ja riigipea kõnede korrektsuse ja õigekeelsuse eest. Ühe suure keelealase ettevõtmisena koordineeris Mailis presidendi sõnavõistluse korraldamist. Samuti on ta teinud hulganisti eesti keele ametikeele koolitusi.
Koolitusfirma tutvustus
Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus korraldab konverentse ja koolitusi, mille sisu loomisel keskendutakse ennekõike kliendi ootustele ning rahulolule. Loome aastas ligikaudu poolsada originaalset koolitust ning kümmekond visiooni- ja erialakonverentsi. Loen koolitusfirma kohta veel...