ITIL 4® Foundation + eksam
Koolituse eesmärk on tutvustada kaasaegse IT teenuste juhtimise tehnikaid, kontseptsioone ja tööriistu võimaldamaks organisatsioonidel parendada oma toimimist. ITIL viimane versioon põhineb väärtuspõhisel juhtimisel ehk teenuse väärtuse süsteemil (Service Value System) ja sidususel teiste metoodikatega nagu Lean, Agile ja DevOps.
Koolitus toimub alati koos sertifikaadieksamiga. ITIL® 4 Foundation kvalifikatsioon (sertifikaat) on eeltingimus järgmise taseme ITIL® koolituste läbimiseks.
Osa õppimisest toimub läbi osalejate kogemuste jagamise, mis võimaldab teiste headest töötavatest lahendustest eeskuju võtta.
Lisaks asjakohaste teoreetiliste teadmiste omandamisele tehakse praktiliselt läbi mitu harjutust ja lahendatakse ülesandeid eksami edukaks sooritamiseks.
Eksam on elektroonne ja toimub PeopleCert keskkonnas. Sertifikaadieksamit on võimalik sooritada omale sobival ajal ja kohas (vautšeriga), mis kehtib kuni aasta. Eksam koosneb 40 valikvastustega küsimusest, edukaks läbimiseks tuleb saada vähemalt 65% maksimaalsest punktisummast. Eksami tegemist on võimalik kindlustada, mis annab võimaluse sooritada korduseksam tunduvalt soodsamalt.
Sihtgrupp. Koolitusele on oodatud kõik, kes:
- soovivad tutvuda teenuste juhtimise praktikatega;
- vastutavad IT teenuste arendamise, haldamise ja tarnimise eest ja need kes soovivad selles suunas karjääri teha;
- osalevad teenuste pakkumise (teenuse omanikud, analüütikud, arendajad, toote- ja projektijuhid, jt)
- omavad eelmist versiooni ITIL sertifikaati ja soovivad teadmisi uuendada.
- Koolitus on suunatud nii IT juhtidele ja spetsialistidele kui ka teenuste juhtimisega vahetult kokkupuututele äripoole esindajatele ja kõigile protsessijuhtidele.
Soovitav inglise keele oskus (B2 tasemel), kuna materjalid ja eksam on inglise keeles.
Programm:
- Päev
- Tutvumine, sissejuhatus, eksamikorraldus
- Teenuste juhtimise võtmekontseptsioonid
- Teenuste juhtimise neli dimensiooni
- ITIL teenusute väärtussüsteem
- Valitsemine
- ITIL juhtpõhimõtted
- Päev
- Teenuste väärtusahel
- Pidev parendamine
- ITIL praktikad
- Eksamiks kordamine
Koolituse läbinu:
- mõistab ITIL 4 teenuste juhtimise põhikontseptsioone.
- teab, kuidas ITIL 7 juhtpõhimõtet aitavad organisatsioonil omaks võtta ja kohanda teenuste juhtimise praktikaid.
- oskab kirjeldada teenuste juhtimise nelja dimensiooni.
- mõistab ITIL teenuse väärtuse süsteemi (Service Value System) eesmärgist ja komponentidest.
- Teab teenuse väärtusahela (Service Value Chain) tegevusi ja nende vahelisi seoseid.
- Teab ITIL 34 praktikat, neist 15 praktika eesmärke ja põhimõisteid ning mõistab detailselt 7 praktikat.
Õppemeetodid: Auditoorne töö klassi- või veebikeskkonnas 16 tundi (sh praktilised harjutused koolikeskkonnas 4 tundi)
Hindamismeetod: Sertifikaadieksam (tehakse iseseisvalt)
Hindamiskriteerium: Eksamil on 40 valikvastustega küsimust, millest 26 (65%) peab vastama õigesti eksami edukaks läbimiseks.
Koolituse lõpetamine: Koolituse lõpetaja saab tunnistuse ja eksami edukal sooritamisel sertifikaadi.
Koolitaja:
Evelin Kasenõmm
Konsultant ja koolitaja, BCS Koolituse partner. ITIL Foundation, ITIL RCV, ITIL OSA, Certified Trainer sertifikaadid.
Hind sisaldab: Kohvipause koolituskeskuses ja ühiseid lõunasööke
Accredited ITIL® training is provided by Juhtimisteadmuse OÜ accredited by PeopleCert. ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.
Koolitusfirma tutvustus
BCS Koolitus on Eesti juhtiv IKT valdkonna koolitus-, projektijuhtimis- ja konsultatsiooniettevõte. Loen koolitusfirma kohta veel...