Google Analytics 4 lühikursus algajatele pakub põhjalikku ülevaadet ja praktilisi oskusi Google Analytics 4 platvormi kasutamiseks turundustegevuste toetamiseks.
Antud kursus annab praktilisi oskusi ja teadmisi, et maksimeerida oma turundustulemusi Google Analytics 4 platvormi abil ning on sobiv nii algajatele kui ka teadjamatele turundajatele-spetsialistidele, aga ka neile kes tegelevad veebianalüütika seadistuste või andmete analüütikaga.
Sihtrühm:
turundusjuhid ja -spetsialistid ning kõik teised turundusvaldkonna huvilised olenemata ametist
Programm:
9.50–10.00 Kogunemine veebikeskkonda
10.00 – 12.30 Google Analytics 4 praktiline ülevaade
Platvormi ülevaade ja uued võimalused (UA vs GA4): Õpime tundma Google Analytics 4 platvormi uuendusi ja erinevusi Universal Analytics’iga ning avastame, kuidas need tööriistad pakuvad meile täiendavaid võimalusi ettevõtte turundustegevuste arengus.
GA4 konto loomine: Praktilisi juhiseid Google Analytics 4 kontot loomiseks ja seadistamiseks, et alustada andmete kogumist ja analüüsimist
Andmete kogumise seadistamine Tag Manageriga: Vaatame kuidas kasutada Google Tag Managerit andmete kogumise seadistamiseks. Õpime kuidas luua sündmusi, mõõdikuid ja jälgida erinevaid tegevusi oma veebis/kodulehel
UTM-parameetrite kasutamine kampaaniate jälgimisel: Vaatame kuidas kasutada UTM-parameetreid, et jälgida ja analüüsida oma kampaaniate tulemuslikkust Google Analytics 4 platvormil. Õpime, kuidas seadistada UTM-e turunduskampaaniates Meta platvormil
Andmete analüüs, aruandlus ja visualiseerimine: Õpime oma andmeid analüüsima Google Analytics 4 platvormil, luues põhjalikke aruandeid ja visualiseerides olulist teavet
Järelduste tegemine ja tegevuskavade koostamine: Vaatame kuidas andmete analüüsi tulemusel tuletada olulisi järeldusi ja koostada tõhusaid tegevuskavasid oma turundusstrateegia täiustamiseks
Koolitaja:
Kristjan Heinmets sotsiaalmeedia strateeg
Kristjan on rahvusvaheliste kogemustega turundusprofessionaal, kes on töötanud sisuloome, digiturunduse ja projektijuhtimise aladel nii start-up’ides kui ka globaalsetes korporatsioonides. Lisaks on ta loonud erinevate valdkondade ettevõtetele turundusstrateegiaid ning arendanud ja andnud välja online-kursusi. Peale ärijuhtimise magistri on ta omandamas teadmisi ka andmeanalüütikas ning tehisintellekti tööriistade kohalt ettevõttete protsesside optimiseerimiseks.
NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas!
Koolitusfirma tutvustus
Koolitusturg. Ootame teid meie avatud õppepäevadele või küsige sisekoolitusi. Koolitused toimuvad sõbralike hindadega! Loen koolitusfirma kohta veel...