Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

E-kaubanduse turunduse praktikum

Kuidas luua edukat e-äri turundus- ja müügistrateegiat?

Eesti internetikasutajatest 71% on viimase aasta jooksul midagi veebi kaudu ostnud kogumahus üle 3,5 miljardi Euro. Nendest ostudest kaks kolmandikku tehakse Eesti veebipoodidest. Globaalselt on e-kaubanduse maht ligi 6 triljonit ning eeldustlikult kasvab 2025.aastaks üle 7 triljonini.

E-kaubandus pakub olulisi ärivõimalusi nii kohalikul kui ka globaalsel turul. Kuigi konkurents on kiirelt kasvav, siis väärtusliku pakkumise ja targa ning läbimõeldud tegutsemisega on võimalik edu saavutada. Käesolev koolitus on üles ehitatud eesmärgiga anda oskused e-poe turunduse ja müügitegevuse planeerimiseks, haldamiseks ja arendamiseks ning välja tuua riskid, mida vältida.

Koolituse eesmärk on anda baasteadmised e-turundusest, jagada praktilisi nõuandeid ja teha läbi ülesandeid, mis aitaksid osalejatel oma ettevõtte käivet ja kasumlikkust digikanalite toel oluliselt kasvatada.

Koolituse sihtgrupp:
Koolitusele on oodatud ettevõtjad, turundusjuhid ja turundusspetsialistid, kes tegelevad e-kaubanduses ja veebimüügile toetuvates ettevõtetes või mõtlevad veebimüügi alustamisele.

Koolituse programm:

  • 09:45 – 10:00 Kogunemine
  • 10:00 – 11:30 Konkurentsivõimelise turundusstrateegia loomine
    • E-äri matemaatika ABC
    • Kasumlike sihtgruppide valimine
    • Turunduskanalite valimine
    • ChatGPT kasutamine strateegia loomisel
    • Kasutatavad meetodid: teooria, praktiline ülesanne reklaami tasuvuse ja tulemuslikkuse arvutamisest, näited, arutelu
  • 11:30 – 11:45 Kohvipaus
  • 11:45 – 13:15 E-äri leitavuse ja tuntuse kasvatamine
    • Otsingunähtavus läbi Google Ads reklaamide ja SEO
    • Taasturundus ehk retargeting
    • Sotsiaalmeedia ja sisuturundus, s
    • Reklaami- ja sisuloome AI toel
    • Kasutatavad meetodid: teooria, praktiline ülesanne turunduseelarve ja reklaamide loomisest, näited, arutelu
  • 13:15 – 14:00 Lõuna
  • 14:00 – 15:30 Konkurentide luure läbi avalike kanalite
    • Konkurentide sõnumid ja tootepakkumised
    • Konkurentide reklaamiinvesteeringud
    • Muutused konkurentide turundusstrateegiates
    • Kasutatavad meetodid: teooria, näited, praktiline konkurentide analüüs, arutelu
  • 15:30 – 15:45 Kohvipaus
  • 15:45 – 17:00 Tulemuste mõõtmine ja nendest järelduste tegemine
    • Kõige levinumad e-äri tulemusmõõdikud
    • Google Analytics 4 ja Looker Studio kasutamine tulemuste mõõtmiseks ja jälgimiseks
    • Järeldusteni jõudmine ja otsuste vastuvõtmine
    • Kasutatavad meetodid: teooria, näited, arutelu

Koolituse tulemusena osaleja

  • oskab luua digikanalite turundusstrateegiat;
  • teab, kuidas arvutada kampaaniate tulusust ja optimaalseid reklaamiinvesteeringuid;
  • teab, kuidas valida ja üles ehitada erinevaid turunduskanaleid;
  • oskab konkurentide järele digimaailmas luurata;
  • teab, milliseid tulemusmõõdikuid oma turundustegevustes kasutada ja kuidas nende põhjal järeldusi teha.

Koolitus koosneb loengutest, aruteludest, arvutuste läbitegemisest ja iseseisvatest ülesannetest. Koolituse iga teemaploki juurde kuuluvad praktilised ülesanded, mis annavad osalejatele juba järgmisel päeval rakendatavad tööriistad. Näiteks valemid, mille abil arvutada reklaamide tulusust, küsimused, mida konkurentide analüüsi juures kasutada ning mõõdikud, mille baasil oma ettevõtte turundustegevusi optimeerida.

Kaasa palume võtta sülearvuti ja võimalusel omada ligipääsu oma ettevõtte veebilehe Google Analytics’i kontole. Kui ettevõttel ei ole Google Analytics’i kontot, siis toimub harjutamine demokonto abil, millele ligipääsu saab koolitajalt koolituse käigus.

Koolitaja:
Taavi Raidma Digiturunduse strateeg ja koolitaja
Taavi Raidma tegutseb juba alates 2008. aastast digiturunduse strateegi ja koolitajana. Ta on loonud ja aidanud ellu viia turundusplaane erinevatel klientidel alates start-up’idest kuni börsifirmadeni (sh Montonio, Tallink, Palmako ja Goldtime). Tema fookusteemadeks on e-kaubanduse turundus, turundusanalüütika ning eksporditurunduse strateegiad. Taavi on Eesti turundusagentuuri WOW Digital kaasasutaja ning Austraalia digiagentuuri Shines Digital partner.
Taavi on Google Certified Trainer, ta on õppinud ettevõtlust ja majandust Wheaton College’is USA-s ning omab majandusarengu magistrikraadi London School of Economics’ist. Taavi majandusalane taust ja ettevõtluskogemus teevad temast valdkonna hinnatud spetsialisti ja koolitajana oskab rõhku panna praktiliste oskuste arendandamisele.
Nädalavahetustel meeldib talle hobikorras muusikat luua ning õudusromaane lugeda.

Lisainfo:

  • Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on täismahus koolitusel osalemine ja õpiväljundite saavutamine. Tulemuste saavutamist hinnatakse arutelude ja praktiliste tööde käigus. Osalejale, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole, väljastatakse soovi korral koolitusel osalemise kohta tõend.
  • Kontaktõpe toimub hästi valgustatud, hubases, piisava suurusega ruumis, mille laudade ja toolide asetust on võimalik vastavalt vajadusele muuta. Ratastooliga ligipääs on tagatud. Koolitus toimub eesti keeles.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Äripäeva Akadeemia korraldab kõrgel tasemel koolitusi, mis aitavad ettevõtlikel inimestel, juhtidel ja võtmetöötajatel olla oma igapäevatöös edukamad ja tõhusamad. Pakume nii pikemaajalisi kui ühe- ja kahepäevaseid koolitusi erinevates valdkondades, nagu juhtimine, eneseareng, suhtlemisoskused, müük, finantsjuhtimine, projektijuhtimine jm. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

E-kaubanduse turunduse praktikum

NB! Hetkel ei ole koolitusel aktiivset toimumisaega.
Kui soovid, et teavitaksime Sind, kui see või mõni sarnane koolitus taas toimumas on, siis palun jäta meile oma kontaktandmed ja täpsem soov.
Soovin teavitust kuni kuu jooksul.