Arendava tagasiside andmise oskuslik ettevalmistamine, läbiviimine ja järeltegevused on vestluse õnnestumisel kesksel kohal ja seepärast kutsume Sind Arendava Tagasiside Koolitusele.
Tagasiside andmise kvaliteet mõjutab otseselt inimeste motivatsiooni areneda ja saavutada uusi tulemusi.
Kui küsida inimestelt, millist tagasisidet nad väärtustavad, siis tuuakse enamasti välja, et tagasiside peaks olema aus ja objektiivne, seotud konkreetsete tegevuste, eesmärkide ja arengutega. Tagasiside saajal on vaja teada, kuhu suunata edasine tähelepanu ja jõupingutused.
Kui tagasiside ei anna viiteid selle kohta, mida edasi teha (kus ja kuidas saadud infot kasutada), siis õppijad sageli ignoreerivad seda, mõistavad valesti või pole võimelised tagasiside alusel tegutsema.
Koolituse teemade hulka kuulub:
Arendava tagasiside vestluse eesmärgistamine, vestluse läbiviimise struktuur, vestlusele kutsumine, koha valik, õhkkonna loomine, sujuv ja läbimõeldud suhtlemine, küsimine ja kuulamine, infovahetus, toetavad kokkulepped ja kokkulepitud järeltegevused.
Koolitusel räägime ka sellest, kuidas anda spontaanset tagasisidet mõne konkreetse tegevuse kohta, mida inimene õnnestunult või ebaõnnestunult tegi.
Programm:
09.45-10.00 osalejate registreerimine ja hommikukohv
10.00-10.05 Koolituspäeva sissejuhatus
10.05-11.15 Kuidas tagasiside andmist eesmärgistada, hästi ettevalmistada ja sellele väärtust luua?
Kuidas tagasiside vestlust eesmärgistada, et see oleks tõhus?
Millest koosneb hästi läbiviidud tagasiside vestlus?
Kuidas anda positiivset ja negatiivset tagasisidet
Kuidas luua süsteemset tagasiside andmise protsessi, mis sobib konkreetsele organisatsioonile?
Kuidas tagasiside andmine teha töötajaid motiveerivaks ja samas ettevõtte eesmärkide saavutamist toetavaks vahendiks?
Kuidas vestluseks ettevalmistada kui oled tagasiside andja?
Kuidas anda spontaanset ja lühiajalist tagasisidet mõne konkreetse tegevuse kohta?
11.15-12.15 Kuidas anda ja saada tagasisidet, millest on edaspidises arengus kasu?
Mida peab inimeste kohta teadma, et anda tulemuslikult tagasisidet?
Kuidas on seotud tagasisidestamine ning töötajate pühendumus?
Millal ja kuidas anda tagasisidet, et inimesed saavutaksid soovitud eesmärgid?
Kuidas luua keskkond, kus tagasisidestamine on loomulik suhtlemise osa?
Kuidas kuulamise ja küsimise kaudu juhtida vestlust nii, et inimene ISE annab endale tagasisidet?
Mis toimub erinevate inimestega, kui juht analüüsib tema kehva sooritust ja sellega seotud nõrkusi, võtab luubi alla vead?
Kuidas käituda töötajatega, kui ka peale korduvat tagasisidet midagi ei muutu?
Millised on peamised vead, mida tagasiside andmisel ja saamisel tehakse ning kuidas neid vältida?
12.15-13.00 Lõuna
13.00-14.15 Suhtlemine ja olulised tegevused tagasiside vestluse toimumise eel, ajal ja järel
Mis tagab selle, et suudad anda tagasisidet kindlalt ja inimesele võimalikult mugavalt
Kuidas saavutada vestluses usalduslikku suhet, kuidas vestlust alustada?
Milliseid emotsioone ning reaktsioone vestluses tihti ette tuleb ja kuidas nendega toime tulla?
Kuidas tulla toime töötaja vastupanuga negatiivse tagasiside korral?
Millised on tulemuslikud suhtlemise tehnikad tagasiside vestluse ajal?
Kuidas teha tagasiside vestluse kokkuvõte, kuidas vestlus lõpetada?
Kuidas suhelda vestluse järel, millised on enim levinud vead, mida suhtlemises tehakse?
Millised on peamised suhtlemisvead, mida vestluse läbiviimisel tehakse ja kuidas neid vältida?
14.15-15.00 Kuidas tagasiside vestluse tulemusi mõõta ja hinnata? Kuidas läbi tagasiside töötajaid motiveerida?
Kuidas tagasiside vestluse tulemuslikkust mõõta?
Millist tagasisidet inimesed väärtustavad?
Millised on peamised vead, mida tagasiside andmisel tehakse ja mis inimeste motivatsiooni vähendab?
15.00-15.15 Koolituspäeva kokkuvõte ja lõpetamine
Koolitusel osalenu saab teada:
Millised peavad olema tagasiside vestluse väärtus, sisu ja eesmärgid ning süsteemne vestluse läbiviimise protsess?
Millised on olulised suhtlemistehnikad ja olulised tegevused tagasiside vestluse toimumise eel, ajal ja järel?
Kuidas vestlusel anda ja saada tagasisidet, millest on edaspidises arengus kasu?
Kuidas anda positiivset tagasisidet ja negatiivset tagasisidet?
Kuidas mõõta ja hinnata tagasiside vestluse tulemuslikkust?
Kuidas läbi tagasiside vestluse töötajaid motiveerida?
Millised on peamised vead, mida tagasiside vestlusel tehakse ja kuidas neid vigu vältida?
Kuidas anda spontaanset tagasisidet mõne konkreetse tegevuse kohta?
Koolitaja: Katrin Alujev on tegutsenud personalijuhtimise ja koolitamisega, alates 1998. aastast. Pikemaajalisem erasektori töökogemus on olnud ettevõtetes TNT Eesti AS, Estravel.
Alates 2014 on Katrinil erapraksis terapeudina ning ta on tegev iseseisvalt koolitaja, konsultandi, juhtimiskvaliteedi eksperdi ning holistilise terapeudina. Tema läbiviidavate koolituste ja konsultatsioonide põhivaldkonnad on arenguvestlused, vaimne tervis, stress, isiklik areng ning teenindusjuhtimine.
Katrin on üks väljapaistvamaid arenguvestluste protsesside väljatöötamise ning läbiviimise koolitajaid Eestis.
Katrin on läbinud EBS rahvusvahelise ärijuhtimise ning Holistika Instituudi terapeudi väljaõppe, omandanud ThetaHealing® Advanced DNA, ning Manifesting and Abundance sertifikaadid.
Katrin on kirjutanud raamatu “Elamise kergus”, kus ta arutleb oma kogemustele toetudes selle üle, kuidas luua elus rohkem kergust.
Lisainfo:
Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele
Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale registreerimise tähtaega, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.
Osavõtutasu sisaldab: Koolitusel osalemist, koolitusmaterjale, lõunasööki ja kohvipause
Koolitusfirma tutvustus
Heateenindus.ee teostab regulaarseid teenindus ja müügikoolitusi, meistriklasse, parim teenindaja konkursse ja traditsiooniks saanud iga-aastast Kiida Teenindajat kampaaniat. Loen koolitusfirma kohta veel...