Kõik koolitused ühest kohast!

Leia sobiv koolitus Eesti kõige põhjalikumast koolitusportaalist
Tagasi

Kuidas täita IT teenuste ja arenduste kliendi rolli?

Suurem osa organisatsioonidest sõltub kiiretest ja kvaliteetsetest IT arendustest ja väärtust loovatest IT teenustest. Tihtipeale osutub see aga suureks väljakutseks, kuna IT arendused kipuvad võtma liiga palju aega ja raha ning tulemus võib lõpuks ikkagi pettumust valmistada. Samuti võib juhtuda, et IT teenusest on kliendil ja pakkujal erinev arusaam ja kokkuvõttes pigem takistab töö tegemist.

See koolitus on mõeldud mitte-IT-inimestele, kes tellivad IT teenuseid ja arendusi. Kuidas olla arukas IT teenuste ja arenduse tellija? Mida küsida ja nõuda pakkujatelt? Kuidas anda oma panus kliendina, et IT looks maksimaalselt väärtust? Millised on tänapäevased IT teenuste osutamise mudelid ja tarkvara arenduse meetodid? Milline on nendes kliendi roll?

Räägime ka erinevatest väljakutsetest ning keerulistest olukordadest, mis IT arenduste käigus esineda võivad. Millised on levinumad vead ja kuidas neid vältida?

Eesmärk

Anda teadmised IT teenuste ja arenduste tellimise kohta ja kliendi rolli pidevast täitmisest.

Sihtgrupp

  • IT arenduste tellimisega seotud töötajad
  • Tänased ja tulevad IT teenuste kliendi või peakasutaja rollis olevad töötajad
  • IT valdkonna eest vastutavad juhid
  • Teised teemast huvitatud

Õpiväljundid

Koolitusel osalenu:

  • Teab IT teenuse kontseptsiooni, oskab defineerida tellitavat teenust, teab teenuse osapoolte rolle ja vastutust.
  • Teab peamisi IT teenuste kvaliteedi mõõdikuid ja raporteerimise viise.
  • Teab erinevaid IT arendusmeetodeid, nendega seotud riske ja võimalusi.
  • Teab agiilse arenduse põhimõtteid.
  • Teab IT arenduses osalejate peamisi rolle (eelkõige kliendi rolli) ja nende vastutust.
  • Tunneb levinumaid viise, kuidas hinnata arendustööde ärilist väärtust.
  • Teab, mis on minimaalne elujõuline toode (Minimal Viable Product – MVP)
  • Teab tööde järjekorra (backlog) juhtimise parimaid praktikaid
  • Oskab vältida kõige levinumaid vigu IT teenuste ja arenduste tellimisel.

Lisainfo

Koolituse maht on 6-8 akadeemilist tundi. Näitlik ajakava:

  • 9:00 – 10:30 Loeng, diskussioonid ja harjutused
    • Paus 15 min
  • 10:45 – 12:00 Loeng, diskussioonid ja harjutused
    • Paus 60 min
  • 13:00 – 14:30 Loeng, diskussioonid ja harjutused
    • Paus 15 min
  • 14:45 – 16:15 Loeng, diskussioonid ja harjutused, kokkuvõte

Koolitust on võimalik läbi viia Teamsis, kuid tõhusam on seda teha kohapeal, kuna sel juhul saab läbi viia tarkvara arendusega seotud kaardimänge.


Koolitaja tutvustus:

Enely Prei

Enely Prei

TEPRE OÜ juhatuse liige, IT teenuste, teabehalduse, andmehalduse ja teenusepõhise juhtimise arendaja, koolitaja ja konsultant

Enely Prei on töötanud Kaitseministeeriumi arendusnõuniku ning auditi- ja arendusosakonna juhatajana, kus viis läbi organisatsioonilisi muudatusi ministeeriumis ja selle valitsemisalas, sh teenusepõhisele juhtimisele üleminek ja juhtimisinfo keskkonna juurutamine.

Koolitusfirma tutvustus:

Tepre OÜ

TEPRE on arenduspartner IT teenuste juhtimise, teenusepõhise juhtimise, teabe- ja andmehalduse valdkonnas, aidates organisatsioonidel saavutada jätkusuutlikku kasvu ja paremaid tulemusi.

Loen koolitusfirma kohta veel.

Registreerun koolitusele