Krista Raudsepp
Julianuse Õigusbüroo, peajurist
Jagada nõuandeid, kuidas suhelda võlgnikuga, milliste sõnumitega läheneda? Milliseid meetodeid kasutades on võimalik võlad klientidelt või koostööpartneritelt kätte saada suhteid rikkumata?
Ettevõtete juhid, raamatupidajad, müügisekretärid, müügiesindajad ja kliendihaldurid. Samuti kõik, kes tegelevad arvete esitamise, tasumata arvetega, võlgade haldamisega.
Koolituse läbinu teab, mida teha kui võlgnik ei maksa, milliste taktikate ning suhtlemismeetoditega saab ta tasuma panna. Räägitakse võlanõuete sissenõudmisest kohtuväliselt, nii füüsiliselt isikult kui ka äriühingult. Samuti räägitakse võlanõuete sissenõudmisest kohtu kaudu, sh võlanõude aegumisest ja aegumise tagajärgedest. Mis saab võlanõudest juhul kui kuulutatakse välja võlgniku pankrot või algatatakse võlgniku kohustustest vabastamise menetlus.
Julianuse Õigusbüroo, peajurist
Julianus Inkasso OÜ, müügidirektor
Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus korraldab konverentse ja koolitusi, mille sisu loomisel keskendutakse ennekõike kliendi ootustele ning rahulolule.
Loome aastas ligikaudu poolsada originaalset koolitust ning kümmekond visiooni- ja erialakonverentsi.
Loen koolitusfirma kohta veel.