Kõik koolitused ühest kohast!

Leia sobiv koolitus Eesti kõige põhjalikumast koolitusportaalist
Tagasi

Kuidas toime tulla manipulaatoriga ja olla ise mõjustaja?

Kuidas kollektiivis manipulaatoreid ära tunda ning ennast nende mõju eest kaitsta? Kuidas jääda ise vestluse mõjustajaks olles vastamisi demagoogiga?

Enda usutavuse ja mõjuvõimu suurendamiseks, inimeste kallutamiseks ning konkurendi mahategemiseks kasutatakse sageli demagoogiavõtteid ja manipulatsiooni.

Eesmärk

Anda teadmised manipulatsiooni ja demagoogia võtete kohta, et õppida seda kasutavat inimest ning tema taotlusi läbi nägema. Lisaks saab teadmised, kuidas kujundada oskust olla veenev ja innustav. Koolituse käigus saavad osalejad hinnata enda kalduvust manipuleerida ja mõjusa veenmise oskuse taset.

Sihtgrupp

Juhid, tegevjuhid, personalijuhid, kommunikatsioonijuhid, keskastmejuhid, ettevõtjad ning teised teemast huvitatud isikud.

Koolituse sisu

  • 09:20 – 09:30 Kogunemine veebikeskkonda
  • 09:30 – 11:00 Kuidas toime tulla manipulaatoriga ja olla ise mõjustaja?
    • “Kontori poliitika” olemus ja tunnusjooned
    • Sisegrupid ja välisgrupid
    • Sagedasemad manipulatsioonivõtted
    • Manipulaatorile omased käitumisjooned ja isiksusejooned
    • Põhjused, miks inimesed hakkavad teisi ära kasutama
    • Manipulaatorite sihtrühmad
    • Omadused, mis muudavad inimesed haavatavateks
    • Demagoogia võtted, mida kasutatakse enda usustavuse ja mõjuvõimu suurendamiseks
  • 11:00 – 11:15 Sirutuspaus
  • 11:15 – 12:45 Koolitus jätkub
    • Variautoritaarsuse olemus ja avaldumisvormid
    • Positiivse ja konstruktiivse vastasmõju olemus, tunnused ja tingimused
    • Positiivne sõltuvussuhe
    • Omadused ja käitumisjooned, mis on vajalikud teiste innustamiseks ja suunamiseks
    • Mõjus veenmine ja enesekehtestamise oskus
    • Mulje kujundamise strateegiad

Lisainfo

  • Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on õppekava läbinud täies mahus.
  • Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 – 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva.

Koolitaja tutvustus:

Liina Randmann

Liina Randmann

Tallinna Tehnikaülikool, tööpsühholoog, PhD
Liina Randmann on Tallinna Tehnikaülikooli ärikorralduse instituudi vanemlektor ja personalijuhtimise õppekava juht. Tema õpetamisvaldkonnaks on töö- ja organisatsioonipsühholoogia. Tema uurimisteemad on seotud töökeskkonna kvaliteedi, töötajate vaimse tervise hoidmise ja juhtimise/eestvedamise kvaliteediga.

Koolitusfirma tutvustus:

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus korraldab konverentse ja koolitusi, mille sisu loomisel keskendutakse ennekõike kliendi ootustele ning rahulolule.

Loome aastas ligikaudu poolsada originaalset koolitust ning kümmekond visiooni- ja erialakonverentsi.

Loen koolitusfirma kohta veel.

Registreerun koolitusele